quote:Alleen aan details, [..] is te zien dat de foto niet in 1970 is gemaakt.
Het is toch onder andere een "spoorwegtentoonstelling" van nieuw materieel?quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:12 schreef Duvel het volgende:
Innotrans is een netwerkbijeenkomst voor vakgenoten. Ik denk dat je daar als hobbyist weinig te zoeken hebt.
Kun je beter naar dit soort dingen gaan:
[ afbeelding ]
Dat is KPD, daar gaat het mestal over rauw open vrouwenvlees. Heb ik van horen zeggenquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:18 schreef NikkelCobalt het volgende:
Of mag je in dat deel niet komen als je daar niks te zoeken hebt
je MAG best. Maar de vraag is of de kosten opwegen tegen de opbrengsten.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:25 schreef trainfreak het volgende:
Innotrans gaat toch ook open voor gewone bezoekers?
Dus waarom zouden wij, hobbyisten, daar dan niet mogen?
21 - 24 September 2010 - Trade Fair
25 - 26 September 2010 - Public Days (tracks and outdoor displays)
Jij gaat hier een berekening neerleggen die aantoont dat de reis- en verblijfskosten voor Innotrans hoger zijn dan de amusementswaarde?quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
je MAG best. Maar de vraag is of de kosten opwegen tegen de opbrengsten.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is KPD, daar gaat het mestal over rauw open vrouwenvlees. Heb ik van horen zeggen
Nee. Ga.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:40 schreef NikkelCobalt het volgende:
Jij gaat hier een berekening neerleggen die aantoont dat de reis- en verblijfskosten voor Innotrans hoger zijn dan de amusementswaarde?
Mss hd je vandaag wat kunnen fotograferen op L. 123quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:27 schreef trainfreak het volgende:
Ik heb meer interesse in het oude spul.
Maar kben ook eens benieuwd naar het nieuwe materieel dat er zoal is.
We kunnen wel met een Fok delegatie in pak heen gaan en claimen dat we wat nieuw materieel willen afnemen. Misschien laten ze ons wel toe. Helemaal als we een V250 willenquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:00 schreef James1988 het volgende:
Ik heb weinig met kleinspoor en zal ook niet snel op Eurospoor te vinden zijn, ik vind grootspoor veel interessanter en dan lijkt InnoTrans me juist dé beurs bij uitstek daarvoor. Goed, er zijn meer evenementen waar je naar grootspoor kunt maar voor nieuwe meuk moet je toch op InnoTrans zijn gok ik.
Lijkt me leuk om alle dagen te gaan, maar aangezien ik (nog) geen spoorwegbedrijf heb zal ik het maar bij de public days houden
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:54 schreef knars het volgende:
Dat filmpje is gemaakt rond 17:00. Dat weet ik zeker omdat ik er met Junior op sta :-)
Dank je!quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Nette plaat Duuf![]()
Doet me een beetje denken aan een bericht van Nico Spilt op zijn site vandaag![]()
[..]
Nope. Wil je met Fyra, dan mag je iets van ¤ 7 toeslag betalenquote:Op maandag 12 oktober 2009 07:31 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Is het introductietarief van Fyra nog steeds van toepassing? Ik moet vandaag naar Amsterdam...
Ik snap niet dat we er verder niks over te horen krijgen.. Of interesseert het die Eurlings eigenlijk geen ene reet dat er elk uur 2 energiezuipende, lege treinen over een miljardenlijn rijden?quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:52 schreef KapiteinT het volgende:
Vandaag op Schiphol eens geteld hoe veel mensen er in de Fyra naar Rotterdam zaten. Op het eind ging het iets te snel om goed te kunnen tellen, maar het waren in elk geval nog geen 30...
quote:DEN HAAG - Als het aan de PvdA en de ChristenUnie in de Tweede Kamer ligt, houdt de Nederlandse Spoorwegen het alleenrecht over het spoornet tot ver na 2015. Pas wanneer de NS zekerheid daarover krijgt, zal het spoorbedrijf voluit blijven investeren in de verdere uitbreiding van het spoorvervoer. Dit stelde PvdA-Kamerlid Diederik Samsom maandag in een debat met verkeersminister Eurlings over de toekomst van het spoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |