abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73573170
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 13:44 schreef Xeanor het volgende:

[..]

Wat heb jij een ontzettend goede probleem-oplossende instelling.

En hoezo is dit "PUA" wereldje dan aardig populair en heeft het voor velen al heel goed gewerkt, als ze het volgens jou helemaal niet kunnen leren?
zie mijn vorige post.
pi_73573222
tvp
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_73573512
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 13:05 schreef Crutch het volgende:

[..]

Dude, check je inbox daar kun je ze downloaden.
Gezien, alleen dan nog krigj ik als ze stream dat winsows media player ze niet kan afspelen
Of moet ik ze echt downloaden dan?
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_73573618
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 13:49 schreef Armand88 het volgende:

[..]

zie mijn vorige post.
Als het doel is bereikt en je een vriendin hebt weten te krijgen, dan is het eindresultaat toch alleen maar positief? Of het nou 'doen alsof' was of niet is irrelevant. Twee mensen hebben elkaar leren kennen en zijn er gelukkig mee.

Overigens zijn sommige mannen eigenlijk niet zo heel verlegen, alleen tegen onbekenden en dan vooral vrouwen. Als ze gewoon met even 5 minuten 'nep' doen over die drempel heen komen en haar leren kennen, en dan te weten komen dat ze best wel gemeenschappelijke interesses hebben, zal het allemaal ook wel vanzelf gaan. Het gaat niet over een heel leven faken.
  zondag 11 oktober 2009 @ 14:05:49 #105
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_73573690
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 10:18 schreef Armand88 het volgende:

[..]

ja ik betwijfel dit dus. Je hebt gitaristen die 10 uur per dag leren en technisch perfect spelen, maar gevoel kunnen ze niet in hun muziek kwijt. Daar heb je aanleg voor of je hebt het niet. Hetzelfde geldt geloof ik voor dit. Je kan wel op precies het juiste moment een hand op haar schouder leggen, maar als het niet vanuit gevoel komt, zal het niet het gewenste effect hebben.
Dat is dan het verschil tussen geboren verleiders en mensen die 10 uur per dag oefenen om een verleider te worden. Dat betekent niet automatisch dat je het niet kan omdat het niet in je bloed zit.
Volgens jouw beschouwing heb je dus mensen die zo goed zijn dat ze er hun beroep van kunnen maken en de mensen die keihard oefenen en een aardig partijtje spelen op amateurniveau.
Je moeder is een hamster
pi_73574332
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 14:03 schreef Xeanor het volgende:

[..]

Als het doel is bereikt en je een vriendin hebt weten te krijgen, dan is het eindresultaat toch alleen maar positief? Of het nou 'doen alsof' was of niet is irrelevant. Twee mensen hebben elkaar leren kennen en zijn er gelukkig mee.

Overigens zijn sommige mannen eigenlijk niet zo heel verlegen, alleen tegen onbekenden en dan vooral vrouwen. Als ze gewoon met even 5 minuten 'nep' doen over die drempel heen komen en haar leren kennen, en dan te weten komen dat ze best wel gemeenschappelijke interesses hebben, zal het allemaal ook wel vanzelf gaan. Het gaat niet over een heel leven faken.
Ok als dat je doel is dan is er niks mis mee, echter als je jezelf wijsmaakt dat je nu opeens smoothe jongen bent omdat een meisje hapte op je voorgebakken "the game" conversation skills, dan is er wel een probleem.
pi_73574364
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 14:05 schreef Crutch het volgende:

[..]

Dat is dan het verschil tussen geboren verleiders en mensen die 10 uur per dag oefenen om een verleider te worden. Dat betekent niet automatisch dat je het niet kan omdat het niet in je bloed zit.
Volgens jouw beschouwing heb je dus mensen die zo goed zijn dat ze er hun beroep van kunnen maken en de mensen die keihard oefenen en een aardig partijtje spelen op amateurniveau.
nee hoor, wat betreft je laatste punt, iedereen moet werken om goed te worden in iets. Echter, als je aanleg ervoor hebt, word je erg goed erin, als je geen aanleg hebt, kan je oefenen wat je wilt, natuurlijk goed word je niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Armand88 op 11-10-2009 14:40:05 ]
  zondag 11 oktober 2009 @ 14:51:26 #108
118585 Crutch
pi_73575095
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 14:27 schreef Armand88 het volgende:

[..]

nee hoor, wat betreft je laatste punt, iedereen moet werken om goed te worden in iets. Echter, als je aanleg ervoor hebt, word je erg goed erin, als je geen aanleg hebt, kan je oefenen wat je wilt, natuurlijk goed word je niet.
Juist! Natuurlijk goed worden is iets anders dan er goed in worden door veel te oefenen wanneer er geen aanleg is, maar dat sluit niet uit dat je er succes mee kan hebben, danwel in mindere mate.
Dus zouden mensen met een sociale achterstand het op z'n minst kunnen proberen...

En niet bij voorbaat al accepteren dat het nooit gaat werken. Met zo'n instelling blijf je zwakzinnig (Hans Teeuwen ).
Je moeder is een hamster
pi_73575343
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 14:51 schreef Crutch het volgende:

[..]

Juist! Natuurlijk goed worden is iets anders dan er goed in worden door veel te oefenen wanneer er geen aanleg is, maar dat sluit niet uit dat je er succes mee kan hebben, danwel in mindere mate.
Dus zouden mensen met een sociale achterstand het op z'n minst kunnen proberen...

En niet bij voorbaat al accepteren dat het nooit gaat werken. Met zo'n instelling blijf je zwakzinnig (Hans Teeuwen ).
Klopt, maar met een natuurlijke aanleg zal je meer bereiken dat met geen aanleg. Mocht je tot de minder sociaal bedeelden behoren, zal je je heus wel kunnen verbeteren in de omgang met vrouwen. Je zal zelfs vrouwen kunnen versieren, in bed kunnen krijgen en bespelen, maar het blijft een kunstje dat vele niveaus lager ligt dan die van de echte don juans.
  zondag 11 oktober 2009 @ 15:03:36 #110
118585 Crutch
pi_73575471
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 14:59 schreef Armand88 het volgende:

[..]

Klopt, maar met een natuurlijke aanleg zal je meer bereiken dat met geen aanleg. Mocht je tot de minder sociaal bedeelden behoren, zal je je heus wel kunnen verbeteren in de omgang met vrouwen. Je zal zelfs vrouwen kunnen versieren, in bed kunnen krijgen en bespelen, maar het blijft een kunstje dat vele niveaus lager ligt dan die van de echte don juans.
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 13:21 schreef Armand88 het volgende:
en dat dient hij dan te accepteren. Hij is vast goed in andere dingen.
Snap je 'm?
Je moeder is een hamster
pi_73575557
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 15:03 schreef Crutch het volgende:

[..]

[..]

Snap je 'm?
haha ik liep maar een beetje te stangen.
  zondag 11 oktober 2009 @ 15:21:01 #112
118585 Crutch
pi_73576077
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 15:06 schreef Armand88 het volgende:

[..]

haha ik liep maar een beetje te stangen.
Alpha Male, is ook goed btw.
Je moeder is een hamster
pi_73579558
quote:

[..]

Integendeel, de beste PUA's claimen zelfs beter te zijn dan de echte Don Juans. Waarom? Omdat ze weten waarom de dingen die ze doen werken. Naturals weten dit niet maar doen dit instinctief goed. Dit betekent echter wel dat er een hoop 'smooth' guys rondlopen die een meisje makkelijk in bed kunnen krijgen maar totaal geen relatie kunnen vasthouden omdat ze niet weten hoe vrouwen in elkaar zitten.

Overigens is "the game" tegenwoordig niet meer gericht op 'trucjes' om vrouwen in bed te krijgen zoals een aantal jaren terug en wordt er zo min mogelijk voorgebakken gespreksstof gebruikt. Het is nu gericht op improvisatie, persoonlijke ontwikkeling en je beste zelf worden.

[ Bericht 4% gewijzigd door TheGame op 11-10-2009 17:24:17 ]
pi_73580516
quote:

[..]

Ik denk dat de meesten wel genoeg nemen met een 'gewone' mooie vrouw in plaats van een steenrijk supermodel. Het doel is niet een echte don juan te worden. Slechts voor enkelen is dat het doel.
pi_73580922
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 17:44 schreef Xeanor het volgende:

[..]

Ik denk dat de meesten wel genoeg nemen met een 'gewone' mooie vrouw in plaats van een steenrijk supermodel. Het doel is niet een echte don juan te worden. Slechts voor enkelen is dat het doel.
Het doel is gewoon genoeg ervaring op te bouwen zodat als je op een gegeven moment "The one it is" tegenkomt haar zonder veel problemen kunt verleiden.
  zondag 11 oktober 2009 @ 19:08:00 #116
118585 Crutch
pi_73582926
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 17:59 schreef TheGame het volgende:

[..]

Het doel is gewoon genoeg ervaring op te bouwen zodat als je op een gegeven moment "The one it is" tegenkomt haar zonder veel problemen kunt verleiden.
Op welke fora zit jij, kun je die even PM'en?
Je moeder is een hamster
  zondag 11 oktober 2009 @ 20:15:11 #117
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_73585573
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 21:09 schreef Crutch het volgende:
Wees ook niet bang om gewoon weg te lopen uit het gesprek. "Even mijn vrienden gedag zeggen"
Je kan ook je sociale status opbouwen door meerdere groepjes (sets) aan te spreken en je langzaam een weg te banen richting die enorme stoot.

Mooie quote van Tijn van Ewijk (Masterflirt): "Als ze vraagt wat voor werk je doet, zeg dan dat je putjesschepper bent of Boomchirugcoördinator in de Sahara".
Werkt 'Ik heb oetkering' ook?
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_73586048
tvp
  zondag 11 oktober 2009 @ 20:27:24 #119
118585 Crutch
pi_73586152
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 20:15 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Werkt 'Ik heb oetkering' ook?
Ha ha
Als ze aan jouw lichaamshouding en tonaliteit kan zien en horen dat je het niet meent....dan wel.
Je moeder is een hamster
  zondag 11 oktober 2009 @ 21:19:54 #120
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_73589293
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 20:27 schreef Crutch het volgende:

[..]

Ha ha
Als ze aan jouw lichaamshouding en tonaliteit kan zien en horen dat je het niet meent....dan wel.
Ik ga het meteen proberen de eerstvolgende keer dat de gelegenheid zich voordoet.
  zondag 11 oktober 2009 @ 21:42:46 #121
179488 Stevennn
Hé waar bist jong?
pi_73590847
tvp
Jonge, ik bin op de weaze
pi_73602679
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 17:44 schreef Xeanor het volgende:

[..]

ok ik dacht dat de meeste types zich bij hoofdstuk 2 al mooiboy hosselaars waanden.
pi_73609315
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 21:09 schreef Crutch het volgende:
Mooie quote van Tijn van Ewijk (Masterflirt): "Als ze vraagt wat voor werk je doet, zeg dan dat je putjesschepper bent of Boomchirugcoördinator in de Sahara".
Ik heb dat nou al op meerdere plekken gelezen om zo'n non-beroep te noemen... maar wat is daar nou de achterliggende gedachte achter?
Have fun...
pi_73609399
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 13:57 schreef Handschoen het volgende:

[..]

Ik heb dat nou al op meerdere plekken gelezen om zo'n non-beroep te noemen... maar wat is daar nou de achterliggende gedachte achter?
grappig, hip en interessant doen bij gebreke van een noemenswaardige echte baan?
pi_73609432
Whehe dit heb ik een maand geleden voor de lol gekeken. Best grappig nog.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_73609736
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 13:57 schreef Handschoen het volgende:

[..]

Dat je niet binnen het eerste kwartier al in het interview-gesprek vervalt. Het elkaar echt leren kennen is pas van latere orde.
  maandag 12 oktober 2009 @ 14:21:01 #127
118585 Crutch
pi_73610011
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 14:11 schreef TheGame het volgende:

[..]

Dat je niet binnen het eerste kwartier al in het interview-gesprek vervalt. Het elkaar echt leren kennen is pas van latere orde.
Exact, en je geeft hiermee aan ook speels te zijn. De meeste mannen hebben hun verhaal al helemaal uitgedacht. Hoe ze interessant kunnen antwoorden als de vraag "wat doe jij?" wordt gesteld.

"Ik ben wegwerpaanstekerreparateur en studeer nu voor mijn wegwerpaanstekerrestaurateur certificaat"

Ik daag jullie uit; verzin een leuk antwoord op "Wat doe jij?"

Ik zeg: " Ik hou de circulatiefrequentieslijtage bij, bij verschillende rotondes in drukke steden"
Je moeder is een hamster
  maandag 12 oktober 2009 @ 14:37:51 #128
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_73610595
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 14:21 schreef Crutch het volgende:
Exact, en je geeft hiermee aan ook speels te zijn. De meeste mannen hebben hun verhaal al helemaal uitgedacht. Hoe ze interessant kunnen antwoorden als de vraag "wat doe jij?" wordt gesteld.
"Ik ben wegwerpaanstekerreparateur en studeer nu voor mijn wegwerpaanstekerrestaurateur certificaat"
Ik zeg: " Ik hou de circulatiefrequentieslijtage bij, bij verschillende rotondes in drukke steden"
Wat is hier nou helemaal de bedoeling van dan? Moet zij helemaal in katzwijm vallen voor de originaliteit van de grap? Is dit een test, als in "kijken of ze het gelooft, tiehie!" ?

Uiteindelijk komt dan natuurlijk aan het licht dat het allemaal niet waar was, en je gewoon één of ander uitzichtloos bureaubaantje hebt. En dan?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_73610780
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 14:37 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Uiteindelijk komt dan natuurlijk aan het licht dat het allemaal niet waar was, en je gewoon één of ander uitzichtloos bureaubaantje hebt. En dan?
Het is de bedoeling dat het direct overkomt als grap en ze moet lachen. Wat je echt doet zeg je een paar minuten later wel, maar als je meteen aankomt met zoiets als dit....

V: "Wat doe jij?"
M: "Ik doe accounting, en jij?"
V: "Ik werk bij ...."
M: "Oh, leuk."
V: ".............blabla ik moet gaan doei"

.....dan ga je gewoon 99% minder succes boeken dan wanneer je met een grappig antwoord weet te komen. "Het Interview" is echt gewoon het slechtste type gesprek wat je maar kunt hebben als begingesprek
pi_73610870
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 14:37 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Wat is hier nou helemaal de bedoeling van dan? Moet zij helemaal in katzwijm vallen voor de originaliteit van de grap? Is dit een test, als in "kijken of ze het gelooft, tiehie!" ?

Nee, je vertelt het uiteraard met een houding dat het overduidelijk is dat je aan het geinen bent, maar het doel is gewoon om het gesprek luchtig en leuk te houden. Tegen de tijd dat ze je echt leuk begint te vinden en je echt over elkaars hobby's, intresses, werk, etc. gaat praten maakt het helemaal niet meer uit wat je eigenlijke baan is.

Overigens komt het maar ontzettend weinig voor dat een meisje je meteen in het begin van het gesprek naar je werk vraagt, dus eigenlijk is dit allemaal maar bijzaak. Persoonlijk zou ik de vraag denk ik eigenlijk gewoon negeren ipv van een uitgebreid antwoord te verzinnen.
  maandag 12 oktober 2009 @ 14:47:30 #131
118585 Crutch
pi_73610934
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 14:43 schreef Xeanor het volgende:

[..]

Het is de bedoeling dat het direct overkomt als grap en ze moet lachen.
Yes, jezelf durven diskwalificeren. Kom je iig zelfverzekerd over. Plus, het kan haar in de meeste gevallen geen fuck schelen wat voor werk je écht doet. Als het dan wel belangrijk voor haar is moet je je toch even afvragen of zij wel zo geschikt voor je is.
Je moeder is een hamster
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:01:07 #132
94676 Garisson72
pi_73611406
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 14:43 schreef Xeanor het volgende:
Het is de bedoeling dat het direct overkomt als grap en ze moet lachen. Wat je echt doet zeg je een paar minuten later wel, maar als je meteen aankomt met zoiets als dit....
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 14:45 schreef TheGame het volgende:
Nee, je vertelt het uiteraard met een houding dat het overduidelijk is dat je aan het geinen bent, maar het doel is gewoon om het gesprek luchtig en leuk te houden.
Ah, zoals ik vroegah altijd zei dat ik amateur-gynaecoloog was. Toen dacht ik ook nog dat ik toneelstukjes moest gaan opvoeren.

Wel glad ijs trouwens - als je het teveel vol verve brengt, die fenomenale garp, dan is de kans groot dat ze het nog gaat geloven ook (sommige dames laten zich niet overschatten, immers) en er is geen grotere humor-killer dan moeten vertellen dat het een gebbetje was.

[ Bericht 0% gewijzigd door Garisson72 op 12-10-2009 15:26:15 ]
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:06:24 #133
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73611569
Verzin dan svp wel een leuk verhaal qua zogenaamde job. Circulatiefrequentieslijtage bij verschillende rotondes in drukke steden bijhouden spreekt enkel tot enorme saaie verbeelding.
Ik kan er zelfs niet om glimlachen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:12:28 #134
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_73611787
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 14:21 schreef Crutch het volgende:

[..]

Ik daag jullie uit; verzin een leuk antwoord op "Wat doe jij?"

Nou, ik ben advocaat, maar dat wil ik eigenlijk niet zeggen, want dan zit je alleen nog maar achter me aan voor mijn geld.
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:29:33 #135
94676 Garisson72
pi_73612321
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 15:06 schreef Copycat het volgende:
Verzin dan svp wel een leuk verhaal qua zogenaamde job. Circulatiefrequentieslijtage bij verschillende rotondes in drukke steden bijhouden spreekt enkel tot enorme saaie verbeelding.
Je ziet zo'n paljas dan ook staan hè, glimmende oogjens vol verwachting na het maken van deze onnavolgbare grap. Vervolgens het geluid van krekeltjes in de zaal. En daar verschijnt de toneelhaak vanachter het doek...
pi_73612420
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 21:14 schreef BeSimple het volgende:
Ik hoor het de laatste jaren steeds vaker. Dat er een hele techniek (lees: manier) bestaat om meisjes te verleiden dit en dat. Niet het 'wees jezelf' hints worden gegeven. Maar iets van 'jij bent de man, zelfvertrouwen omhoog'. En daarnaast heb ik toevallig Pick Up Artist gekeken op VH1. Maar de grote vraag is, werkt het?

Ik zelf heb er een hard hoofd in namelijk. Dus ik ben benieuwd wat de mannelijke forum gebruikers hiervan zeggen (eventueel ook vrouwelijke forum gebruikers ).
een van mijn beste makkers heeft wel wat aan zoiets gehad, een of andere cursus vrouwen versieren in A'dam, ik denk dat het vooral handig is voor 20+ maagden die een dusdanige (ongemakkelijke, angstige) uitstraling hebben dat iedere vrouw intrisiek weet dat ze met een rookie te maken heeft. zelfvertrouwen opkrikken.
pi_73612452
quote:
ja zit die nerd niet af te zeiken zeg.
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:37:57 #138
118585 Crutch
pi_73612615
quote:
Toegegeven dat het een slecht voorbeeld is wil ik wel opmerken dat ik er mee weg zou komen.
Je moeder is een hamster
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:39:56 #139
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73612697
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 15:37 schreef Crutch het volgende:

Toegegeven dat het een slecht voorbeeld is wil ik wel opmerken dat ik er mee weg zou komen.
Dat ligt denk ik ook of juist met name aan je beoogde doelgroep ...
pi_73612735
quote:

[..]

Met of zonder krukken?
pi_73612811
Ergens vind ik het wel grappig. Dat 'het versieren' op zichzelf wordt gezien als een schakelproces. Ik zie hieronder ook een banner voor de doelgroep hier: "HOE JE MIJ AANSPREEKT: Vrouwen verklappen voor de 1e keer, hoe men hen juist aanspreekt & verovert" Met daarbij een foto van een moeilijk kijkende dame. Alsof het om inheemse stam gaat die voor de eerste keer in contact komt met de westerse beschaving.
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:45:31 #142
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_73612908
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 15:43 schreef Disorder het volgende:
Ergens vind ik het wel grappig. Dat 'het versieren' op zichzelf wordt gezien als een schakelproces. Ik zie hieronder ook een banner voor de doelgroep hier: "HOE JE MIJ AANSPREEKT: Vrouwen verklappen voor de 1e keer, hoe men hen juist aanspreekt & verovert" Met daarbij een foto van een moeilijk kijkende dame. Alsof het om inheemse stam gaat die voor de eerste keer in contact komt met de westerse beschaving.
Dragen ze ook peniskokers?
pi_73613007
quote:

[..]

met of zonder vrouw?
ik denk toch eerder dat je je kansen aardig vergooit met zo'n opmerking
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:52:42 #144
94676 Garisson72
pi_73613184
quote:
Ik zou idd ook gauw weg zien te komen.
pi_73613895
rofltvp
Lambo of Rekt
pi_73614121
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 15:43 schreef Disorder het volgende:
Grappig genoeg is dat in feite ook zo. Emancipatie heeft de verhouding tussen man en vrouw de laatste 40 jaar dusdanig verandert dat het grootste gedeelte van de mannen niet meer weet hoe ze een vrouw moeten verleiden. Vrouwen staan nu volgens sociale doctrine op een voetstuk ipv van onderaan de sociale ladder (wat natuurlijk alleen maar een goede ontwikkeling is). Maar het heeft wel als gevolg dat het meerendeel van de mannen de weg kwijt is.
  maandag 12 oktober 2009 @ 16:30:11 #147
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73614479
Grappig, ik dacht dat vrouwen de laatste veertig jaar meer gelijk zijn komen te staan met mannen. Meer gelijk, dus niet volledig gelijk. Maar we staan dus op een voetstuk? Geen wonder dat verlegen jongetjes dan cursussen, boeken en dvd's nodig hebben om dat voetstuk te proberen te beklimmen. Als je al van een voetstuk uitgaat, is het een aardige drempel namelijk.
pi_73614830
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 16:30 schreef Copycat het volgende:
Grappig, ik dacht dat vrouwen de laatste veertig jaar meer gelijk zijn komen te staan met mannen. Meer gelijk, dus niet volledig gelijk. Maar we staan dus op een voetstuk? Geen wonder dat verlegen jongetjes dan cursussen, boeken en dvd's nodig hebben om dat voetstuk te proberen te beklimmen. Als je al van een voetstuk uitgaat, is het een aardige drempel namelijk.
Daar beschrijf je precies het grote probleem. Veel mannen hebben nu de neiging om vrouwen op een voetstuk te plaatsen, met alle valkuilen vandien. Zoals het proberen te verleiden door haar drankjes aan te bieden of dure etentjes als eerste date etc. terwijl vrouwen hier helemaal niet naar op zoek zijn, maar dit is nu eenmaal het tegenwoordige sociale gedachtengoed. Mannen en vrouwen zijn tegenwoordig echter gewoon gelijk en zolang je je dat niet realiseert heb je idd een groot probleem.
pi_73614836
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 16:30 schreef Copycat het volgende:
Neeee
vrouwen staan op een voetstuk, wij weten meerendeels niet meer wat we moeten doen en we moeten heel snel theGame kopen want dat is goed voor ons.
  maandag 12 oktober 2009 @ 16:45:50 #150
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73614976
Toch herken ik dat soort dweperige mannen niet. Gelukkig niet. En ook dat sociale gedachtegoed herken ik niet in mijn omgeving. Nog meer gelukkig.

Dit soort hulpmiddelen is volgens mij dus voornamelijk bedoeld om de al redelijk kanslozen een klein kansje te gunnen. More power to them, maar niet via mijn sokkel.
  maandag 12 oktober 2009 @ 16:47:21 #151
118585 Crutch
pi_73615036
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 15:52 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Ik zou idd ook gauw weg zien te komen.
Ik ga m uitproberen
Je moeder is een hamster
pi_73615153
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 16:45 schreef Copycat het volgende:
Toch herken ik dat soort dweperige mannen niet. Gelukkig niet. En ook dat sociale gedachtegoed herken ik niet in mijn omgeving. Nog meer gelukkig.

Dit soort hulpmiddelen is volgens mij dus voornamelijk bedoeld om de al redelijk kanslozen een klein kansje te gunnen. More power to them, maar niet via mijn sokkel.
Ik zie het anders toch elke avond dat ik uitga gebeuren, mannen die een vrouw openen door haar een drankje aan te bieden.

Maar dit is niet alleen maar bedoeld voor kanslozen. Vrijwel elke man wordt tegenwoordig door de vrouw gekozen ipv andersom, of relaties ontstaan door contacten binnen je eigen sociale cirkel. Relaties ontstaan tegenwoordig door simpelweg dom geluk ipv dat een man een vrouw uitkiest en haar kan laten zien dat hij het waard is om verder iets mee op te bouwen.
  maandag 12 oktober 2009 @ 16:54:08 #153
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73615274
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 16:50 schreef TheGame het volgende:

Ik zie het anders toch elke avond dat ik uitga gebeuren, mannen die een vrouw openen door haar een drankje aan te bieden.
Vrouwen 'openen'? Is dat jullie jargon?
Ik vind het altijd erg getuigen van gebrek aan creativiteit als je daarmee een gesprek opent. 'Wil je iets van me drinken?' .
quote:
Maar dit is niet alleen maar bedoeld voor kanslozen. Vrijwel elke man wordt tegenwoordig door de vrouw gekozen ipv andersom, of relaties ontstaan door contacten binnen je eigen sociale cirkel. Relaties ontstaan tegenwoordig door simpelweg dom geluk ipv dat een man een vrouw uitkiest en haar kan laten zien dat hij het waard is om verder iets mee op te bouwen.
Een man is het voor mij waard om evt verder iets mee op te bouwen als ik hem zie zitten. Niets meer, niks minder. En dat is met name een kwestie van chemie/ (seksuele) aantrekkingskracht. Niet van A) zeggen en B) doen omdat dat zo staat geschreven.
pi_73615358
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 16:50 schreef TheGame het volgende:

[..]

theGame gaat helemaal niet over iets opbouwen met iemand het is puur versieren
  maandag 12 oktober 2009 @ 16:58:27 #155
118585 Crutch
pi_73615444
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 16:54 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik vind het altijd erg getuigen van gebrek aan creativiteit als je daarmee een gesprek opent. 'Wil je iets van me drinken?' .
[..]

Een man is het voor mij waard om evt verder iets mee op te bouwen als ik hem zie zitten. Niets meer, niks minder. En dat is met name een kwestie van chemie/ (seksuele) aantrekkingskracht. Niet van A) zeggen en B) doen omdat dat zo staat geschreven.
Je kiest ook zelf. Je wordt niet gedwongen... je kan maar beter blij zijn dat er mannen zijn die weten hoe ze je moeten benaderen. Da's weer eens wat anders dan de zoveelste lamlul die lallend vraagt of je al een vriendje hebt.
Je moeder is een hamster
pi_73615595
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 16:54 schreef Copycat het volgende:

[..]

[..]

Idd en als je weet hoe je deze chemie/aantrekkingskracht kunt opbouwen door vooral niet de foute dingen te zeggen en te doen dan ben je al een heel eind op weg. Stel je wordt door iemand aangesproken die eigenlijk heel erg leuk is, maar je geeft hem geen kans omdat hij het gesprek opent met: "wil je iets van me drinken", of "Hoe heet je?" "Wat doe je" etc. omdat hij simpelweg niet beter weet. Opent deze persoon het gesprek wel goed, dan verloopt het totaal anders. Hij heeft gewoon een leuke persoonlijkheid, maar omdat hij niet weet hoe hij de juiste eerste indruk kan maken lopen jullie elkaar mis.
  maandag 12 oktober 2009 @ 17:03:43 #157
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73615636
Chemie bouw je niet op. Die is er of die is er niet.
  maandag 12 oktober 2009 @ 17:05:41 #158
94676 Garisson72
pi_73615696
Nou ja, als die er niet is, die chemie, dan kun je altijd nog een vrouw openen, leer ik net.
pi_73615701
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 17:03 schreef Copycat het volgende:
Tot op zekere hoogte, maar jij weet niet of die chemie er is als je iemand geen kans geeft omdat hij een afgezaagde opener gebruikt.
  maandag 12 oktober 2009 @ 17:06:51 #160
118585 Crutch
pi_73615724
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 17:03 schreef Copycat het volgende:
Fout. Die kun je wel degelijk opbouwen en dat weet je zelf ook. Tenzij je alleen maar verliefd wordt op het eerste gezicht.
Je moeder is een hamster
  maandag 12 oktober 2009 @ 17:08:02 #161
94676 Garisson72
pi_73615767
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 17:05 schreef TheGame het volgende:
Tot op zekere hoogte, maar jij weet niet of die chemie er is als je iemand geen kans geeft omdat hij een afgezaagde opener gebruikt.
Als er chemie IS dan maakt die afgezaagde opener ook niet veel meer uit. In dat geval zou je leuk kunnen lachen om die afgezaagde opener, met rondspetterende chemie all-over-the-place enzo.
  maandag 12 oktober 2009 @ 17:09:45 #162
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73615820
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 17:06 schreef Crutch het volgende:
Fout. Die kun je wel degelijk opbouwen en dat weet je zelf ook. Tenzij je alleen maar verliefd wordt op het eerste gezicht.
Uhm nee. Die lichamelijke aantrekkingskracht is er of is er niet. Feromonen en zulks die wel of niet in mijn hormonale smaak vallen.
  maandag 12 oktober 2009 @ 17:10:42 #163
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73615839
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 17:05 schreef TheGame het volgende:

Die chemie voel je. Ook bij een afgezaagde openingszin en is er dan chemie, dan neem je die afgezaagdheid voor lief, of vind je het juist schattig en sexy.
Dat is het kutte van al deze methodieken. Je kunt geen chemie aanleren.
  maandag 12 oktober 2009 @ 17:19:06 #164
118585 Crutch
pi_73616112
Feromonen? Heb je dat gelezen in de Libelle ofzo?

Anyway, als je dit topic even herleest zul je wel wat technieken tegenkomen om juist die chemie kunstmatig op te wekken.
Natuurlijk kan het zijn dat je er niet of minder vatbaar voor bent, des te meer een uitdaging voor de doorgewinterde PUA.
Je moeder is een hamster
pi_73616196
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 17:10 schreef Copycat het volgende:

[..]

Die chemie voel je. Ook bij een afgezaagde openingszin en is er dan chemie, dan neem je die afgezaagdheid voor lief, of vind je het juist schattig en sexy.
Dat is het kutte van al deze methodieken. Je kunt geen chemie aanleren.
Daar ben ik het niet mee eens. Het gevoel dat je bij iemand krijgt als hij/zij uit het niets een luchtig gesprek met je begint is totaal anders dan een geforceerd vraag gesprek. Diegene die dat laatste doet kan ook niet zichzelf zijn op dat moment en kun jij de eventuele chemie ook niet voelen.
  maandag 12 oktober 2009 @ 17:27:10 #166
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73616339
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 17:19 schreef Crutch het volgende:
Feromonen? Heb je dat gelezen in de Libelle ofzo?
Libelle? Ik denk dat je in de war bent met je moeder.
quote:
Anyway, als je dit topic even herleest zul je wel wat technieken tegenkomen om juist die chemie kunstmatig op te wekken.
Natuurlijk kan het zijn dat je er niet of minder vatbaar voor bent, des te meer een uitdaging voor de doorgewinterde PUA.
Hoe wil je die chemie kunstmatig opwekken als het om iets gaat dat uit je poriën stroomt? Daar ben ik echt oprecht benieuwd naar.
Het is zoiets ongrijpbaars waarom ik meneer A geweldig lekker vind en meneer B totaal geen sexappeal vind hebben en daarin ben ik eerder regel dan uitzondering.
  maandag 12 oktober 2009 @ 17:29:14 #167
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73616397
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 17:22 schreef TheGame het volgende:

Daar ben ik het niet mee eens. Het gevoel dat je bij iemand krijgt als hij/zij uit het niets een luchtig gesprek met je begint is totaal anders dan een geforceerd vraag gesprek. Diegene die dat laatste doet kan ook niet zichzelf zijn op dat moment en kun jij de eventuele chemie ook niet voelen.
Maar dan nóg. Als iemand uit het niks een geanimeerd gesprek met me aanknoopt, kan ik dat plezierig vinden en gezellig meelullen. Maar doe je me verder niks qua aantrekkingskracht, dan blijft het toch echt daarbij.

Ik geloof voor mezelf ook niet in liefde die groeit. Die is er of die is er niet en ook daarin ben ik denk ik niet echt uniek.
pi_73616541
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 17:29 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar dan nóg. Als iemand uit het niks een geanimeerd gesprek met me aanknoopt, kan ik dat plezierig vinden en gezellig meelullen. Maar doe je me verder niks qua aantrekkingskracht, dan blijft het toch echt daarbij.

Ik geloof voor mezelf ook niet in liefde die groeit. Die is er of die is er niet en ook daarin ben ik denk ik niet echt uniek.
en wat als ie je nou precies na 2:36 minunten aanraakt op je schouder?
  maandag 12 oktober 2009 @ 17:33:41 #169
118585 Crutch
pi_73616549
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 17:27 schreef Copycat het volgende:
Hoe wil je die chemie kunstmatig opwekken als het om iets gaat dat uit je poriën stroomt? Daar ben ik echt oprecht benieuwd naar.
Het is zoiets ongrijpbaars waarom ik meneer A geweldig lekker vind en meneer B totaal geen sexappeal vind hebben en daarin ben ik eerder regel dan uitzondering.
Omdat chemie niet per definitie alleen maar te maken heeft met feromonen. Als dat wel het geval is dan hoeven we voor jou alleen maar een flesje feromonenspray (ja dat bestaat echt) te kopen.
Je moeder is een hamster
pi_73616600
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 17:29 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar dan nóg. Als iemand uit het niks een geanimeerd gesprek met me aanknopt, kan ik dat plezierig vinden en gezellig meelullen. Maar doe je me verder niks qua aantrekkingskracht, dan blijft het toch echt daarbij.

De chemie kun je "kunstmatig" opwekken door "in state" te geraken zoals dat genoemd wordt. Het "in state" is te vergelijken met het gevoel dat je krijgt wanneer je net te horen hebt gekregen dat je bent aangenomen voor een baan die je echt heel graag had willen hebben. Het gevoel dat je de hele wereld aankan. Het idee is omdat gevoel zelf op te wekken als je in een bar/club whatever staat en als je eenmaal dat gevoel hebt dan lopen alle gesprekken vanzelf omdat dat gevoel besmettelijk is. Dat is waarschijnlijk wat jij dan voelt als chemie met iemand hebben.
pi_73616908
Crutch en TheGame, volgens mij kunnen jullie nog jaren blijven proberen hen te overtuigen dat ze het bij het foute eind hebben, maar volgens mij gaan ze jullie uit principe nooit gelijk geven. Veel mensen kijken nou eenmaal met een lacherige blik naar wat PUA heet en zullen altijd proberen het af te doen als onzin, terwijl het allemaal keihard werkt.

Ik wil trouwens wel eens weten op welke fora jullie zitten Crutch/TheGame, dan kan ik daar ook eens rondsnuffelen als ik ze niet al ken.
  maandag 12 oktober 2009 @ 17:46:05 #172
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_73616945
Tvp.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 12 oktober 2009 @ 17:50:16 #173
118585 Crutch
pi_73617069
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 17:44 schreef Xeanor het volgende:
Crutch en TheGame, volgens mij kunnen jullie nog jaren blijven proberen hen te overtuigen dat ze het bij het foute eind hebben, maar volgens mij gaan ze jullie uit principe nooit gelijk geven. Veel mensen kijken nou eenmaal met een lacherige blik naar wat PUA heet en zullen altijd proberen het af te doen als onzin, terwijl het allemaal keihard werkt.

Ik wil trouwens wel eens weten op welke fora jullie zitten Crutch/TheGame, dan kan ik daar ook eens rondsnuffelen als ik ze niet al ken.
Dat neemt niet weg dat het voor anderen misshien wel interessant is.
Ik PM je mijn linkjes wel effe, stuur jij de jouwe?
Je moeder is een hamster
pi_73617426
Je moet gewoon Kino opbouwen als je IOI's krijgt.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_73617824
Het is wel degelijk interessante materie.
Als je niks kan of te verlegen bent, helpt het zeker.
Zolang je het maar niet teveel naar je hoofd laat stijgen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 12 oktober 2009 @ 18:31:25 #176
94676 Garisson72
pi_73618238
quote:
Crutch en TheGame, volgens mij kunnen jullie nog jaren blijven proberen hen te overtuigen dat ze het bij het foute eind hebben, maar volgens mij gaan ze jullie uit principe nooit gelijk geven.
Uit principe? Bedoel je dat het vooral halsstarrigheid is, terwijl ik wel weet dat ik het fout heb? Dan: nee.
Want ik geloof best dat dit...
quote:
Veel mensen kijken nou eenmaal met een lacherige blik naar wat PUA heet en zullen altijd proberen het af te doen als onzin, terwijl het allemaal keihard werkt.
...waar kan zijn, maar dan bij bepaalde types die zich láten inpalmen door ingestudeerde prefab-zinnetjes. Misschien uit naiviteit, misschien hebben ze het prima door en laten zich het welgevallen. Maar dat dekt dus niet de complete lading aan vrouwen in NL, denk ik.

De toonzetting van de pro-Game-posters hier suggereert dat het lijkt alsof het bij letterlijk iedere vrouw zou moeten werken, vind ik. Dáár geloof ik dus niet in.
pi_73618416
quote:
Als het keihard werkt, werkt het omdat die chemie er al was, niet omdat Henk-Jan Diederik die chemie heeft opgewekt door in geilheidsfase 3B op 3:18 te knipogen naar een voorbijlopend meisje waardoor Henk-Jan Diederik's cockfucktarget jaloers wordt en spontaan een natte slip kweekt.
pi_73618806
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 18:31 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Uit principe? Bedoel je dat het vooral halsstarrigheid is, terwijl ik wel weet dat ik het fout heb? Dan: nee.
Want ik geloof best dat dit...
[..]

...waar kan zijn, maar dan bij bepaalde types die zich láten inpalmen door ingestudeerde prefab-zinnetjes. Misschien uit naiviteit, misschien hebben ze het prima door en laten zich het welgevallen. Maar dat dekt dus niet de complete lading aan vrouwen in NL, denk ik.

De toonzetting van de pro-Game-posters hier suggereert dat het lijkt alsof het bij letterlijk iedere vrouw zou moeten werken, vind ik. Dáár geloof ik dus niet in.
Er worden allang bijna geen prefab-zinnetjes meer gebruikt, dat is allang achterhaald, en ja het werkt vrijwel bij iedere vrouw.
pi_73618869
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 18:47 schreef TheGame het volgende:

[..]

Er worden allang bijna geen prefab-zinnetjes meer gebruikt, dat is allang achterhaald, en ja het werkt vrijwel bij iedere vrouw.
Als het niet werkt, waar ligt dat dan aan?
pi_73619029
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 18:49 schreef Disorder het volgende:

[..]

Als het niet werkt, waar ligt dat dan aan?
De variabelen zijn eindeloos dus daar kan ik geen antwoord op geven. Wel weet ik dat mensen die zich hier jaren in getraind hebben ongeveer een 80-90% succesratio hebben.
pi_73619600
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 17:53 schreef Xeanor het volgende:

[..]

Ja want alles wat natuurlijk is is nooit aangeleerd.... iedereen heeft alles ooit geleerd danwel nageaapt van iemand anders. En met aanrakingen bedoelen ze inderdaad iets als een highfive, of een zachte boks tegen de schouder geven op het moment dat je allebei moet lachen, etc. Subtiel en kort van duur. Het moet allemaal passen in de etiquette op dat moment.
Ik zie zoveel van dit soort dingen langskomen hier. Maar ik kan me niemand voorstellen die dit écht leuk zal vinden....
En verder al dat versieren kan je leren geneuzel....Het blijft nu eenmaal zo dat een vrouw al binnen een paar seconden bepaalt of je kans maakt bij haar...
Jammer jongens.
Let me be the cherry on your chocolate carrot cheesecake
  maandag 12 oktober 2009 @ 19:08:12 #182
118585 Crutch
pi_73619706
Vaak genoeg mislukt het ook hoor, maar daar maal ik niet om.
Je moeder is een hamster
  maandag 12 oktober 2009 @ 19:11:56 #183
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_73619850
En als je lelijk bent. Helpt mystery method dan ook?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_73619939
Nee.
Tenzij je object zelf ook lelijk is en geen zelfvertrouwen heeft en ze je toevallig om een of andere vage reden wél sexy vindt...
  maandag 12 oktober 2009 @ 19:17:42 #185
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_73620065
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:05 schreef betty_sue het volgende:

[..]

Ik zie zoveel van dit soort dingen langskomen hier. Maar ik kan me niemand voorstellen die dit écht leuk zal vinden....
En verder al dat versieren kan je leren geneuzel....Het blijft nu eenmaal zo dat een vrouw al binnen een paar seconden bepaalt of je kans maakt bij haar...
Jammer jongens.
Ik weiger deze algemene uitspraken te geloven. Simpelweg omdat ik anders helemaal de handoek in de ring kan gooien. Uit ervaring, het beetje beetje ervaring dat ik heb, kon ik op verschillende momenten in mijn leven als nurt/slons binnenlopen. En als ik dan wat afviel/'groomde' dat het vrouwelijke respons dan in ene een stuk positiever werd. Dus zodoende weet ik ook weer hoe het is om aandacht te krijgen (uit het beetje dat ik kreeg). En die aandacht hebben mooie mensen zat. Echt makkkelijk hebben zij het.
pi_73620222
Je hebt dus zelf ervaren dat je uiterlijk er dus wel toe doet...
Mooie mensen hebben het makkelijker om snel iemand te scoren, een relatie onderhouden blijft voor iedereen lastig.
pi_73620291
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:05 schreef betty_sue het volgende:

[..]

Jammer jongens.
Idd, je hebt ook maar een paar seconden/minuten nodig om haar interesse te wekken.
pi_73620399
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:21 schreef betty_sue het volgende:
Je hebt dus zelf ervaren dat je uiterlijk er dus wel toe doet...
Mooie mensen hebben het makkelijker om snel iemand te scoren, een relatie onderhouden blijft voor iedereen lastig.
Uiterlijk is volkomen onbelangrijk. Vrouwen vallen vooral op persoonlijkheid. Feit is wel dat minder mooie mensen vaak een negatiever zelfbeeld hebben en dat schrikt vrouwen af, dus daar moet je sowieso vanaf zien te komen.
pi_73620510
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:24 schreef TheGame het volgende:

[..]

Uiterlijk is volkomen onbelangrijk. Vrouwen vallen vooral op persoonlijkheid. Feit is wel dat minder mooie mensen vaak een negatiever zelfbeeld hebben en dat schrikt vrouwen af, dus daar moet je sowieso vanaf zien te komen.
orlando bloom, johnny depp en george clooney hebben allemaal zo'n mooi innerlijk?
  maandag 12 oktober 2009 @ 19:30:02 #190
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_73620641
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:14 schreef betty_sue het volgende:
Nee.
Tenzij je object zelf ook lelijk is en geen zelfvertrouwen heeft en ze je toevallig om een of andere vage reden wél sexy vindt...
Ik heb welleens wat mystery method bekeken. En daarin stelt mystery dat een vrouw onbewust reageert op zaken als aanraking en presence enzo. Een meisje weet niet precies wat er bewust gebeurt maar dat voelt ze wel. Een beetje spanning en opwinding of iets dergelijks. Ik heb me ook tijden afgevraagd of negers en overstoere machos niet precies die spanning aanwakkeren bij vrouwen. En mystery leek mijn daarin te bevestigen. Maar ik weet het nogsteeds niet zeker. Als mensen het hebben over zelfvertrouwen en als dit nou zelfvertouwen is. Is zelfvertrouwen dan niet aanteleren/te faken tot het je eigen wordt? Ik bedoel die negers die doen niet anders van jongs af aan en dan wordt het deel van hun tot ze er niet meer bij nadenken. Toch? Ik houd me mond verder wel en ga het hele topic lezen.
pi_73620663
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:26 schreef Armand88 het volgende:

[..]

orlando bloom, johnny depp en george clooney hebben allemaal zo'n mooi innerlijk?
Dat zijn idd prototype alpha-males, denk je dat ze hun carriere puur aan hun uiterlijk te danken hebben?
pi_73620739
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:30 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ik heb welleens wat mystery method bekeken. En daarin stelt mystery dat een vrouw onbewust reageert op zaken als aanraking en presence enzo. Een meisje weet niet precies wat er bewust gebeurt maar dat voelt ze wel. Een beetje spanning en opwinding of iets dergelijks. Ik heb me ook tijden afgevraagd of negers en overstoere machos niet precies die spanning aanwakkeren bij vrouwen. En mystery leek mijn daarin te bevestigen. Maar ik weet het nogsteeds niet zeker. Als mensen het hebben over zelfvertrouwen en als dit nou zelfvertouwen is. Is zelfvertrouwen dan niet aanteleren/te faken tot het je eigen wordt? Ik bedoel die negers die doen niet anders van jongs af aan en dan wordt het deel van hun tot ze er niet meer bij nadenken. Toch? Ik houd me mond verder wel en ga het hele topic lezen.
Vergeet de mystery method, die is allang achterhaald en ja zelfvertrouwen is te kweken.
pi_73620793
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:24 schreef TheGame het volgende:

[..]

Ik vraag me altijd of onder welke steen mensen als jij liggen. Dan kan ik uitkijken dat ik er niet op stap.
Als je foto's langs elkaar legt waarop iedereen neutraal kijkt worden de knapste mensen eruit gehaald.
Ook zo als je mensen van de straat zou plukken of als je mensen de kroeg in stuurt om de leukste man of vrouw eruit te halen. Een leuke persoonlijkheid is mooi meegenomen, maar als je iemand afschrikwekkend is valt er niks te beginnen hoor.
Gelukkig wel dat 'schoonheid' voor iedereen iets anders is.
  maandag 12 oktober 2009 @ 19:33:44 #194
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_73620808
quote:

[..]

En Macguyver en Nicolas Cage zijn gf beating alcoholics. Ja ik weet het maar het doet er niet toe. Ik wil dit gewoon een kans geven omdat ik anders toch geen keus heb.
pi_73620823
quote:

[..]

Wat een trollpost. Als je werkelijk geen flauw idee hebt waarom vrouwen keihard op film- en muzieksterren vallen dan kan je beter deze discussie links laten liggen en een ander topic gaan zoeken, of ophouden met doen alsof je het allemaal wel weet.
pi_73620890
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:30 schreef TheGame het volgende:

[..]

Dat zijn idd prototype alpha-males, denk je dat ze hun carriere puur aan hun uiterlijk te danken hebben?
Stel je eens een kerel voor die dezelfde capriolen uithaalt als Johnny Depp in de Pirates films. Dan is het ineens 'irritant'.
pi_73620892
@theGame:
ik ben wel benieuwd ben jij zelf PUA of hoe ben je in aanraking hiermaa gekomen?
pi_73620999
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:30 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ik heb welleens wat mystery method bekeken. En daarin stelt mystery dat een vrouw onbewust reageert op zaken als aanraking en presence enzo.
Als ik aangeraakt word door iemand die ik lelijk/niet al te knap vind wil ik juist nog harder weg dan dat ik dat al wilde.
En ik denk dat dat voor elke bevolkingsgroep geldt, bij de leuke jongens werkt het en bij de engerds niet.
Degene met wie je gaat zit toch vaak op dezelfde lijn qua schoonheid vaak.

Maar als iemand een RL experience heeft van de niet al te knappe man die wel een mooie chick scoort wil ik dat maar al te graag horen.
  maandag 12 oktober 2009 @ 19:38:22 #199
118585 Crutch
pi_73621038
Goed mensen, mijn advies; mocht dit alles je interesseren.

Google:
Mystery Method
David deAngelo - Double Your Dating
Masterflirt - Tijn van Ewijk
Magic Bullets - Savoy

Een goede start en een duidelijk beeld over hoe bepaalde technieken werken vind je terug in seizoen 1 en 2 van 'The Pickup Artist' waar je gelijk kennismaakt met een van de meest besproken helden en wellicht de grondlegger van de Pickup scene; Mystery.

Non-believers and such:

Veel plezier met toevallig de ware tegenkomen, of je bent een natural dat kan ook. In dat geval gefeliciteerd.

Je moeder is een hamster
pi_73621141
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:33 schreef betty_sue het volgende:

[..]

Ik vraag me altijd of onder welke steen mensen als jij liggen. Dan kan ik uitkijken dat ik er niet op stap.
Als je foto's langs elkaar legt waarop iedereen neutraal kijkt worden de knapste mensen eruit gehaald.
Ook zo als je mensen van de straat zou plukken of als je mensen de kroeg in stuurt om de leukste man of vrouw eruit te halen. Een leuke persoonlijkheid is mooi meegenomen, maar als je iemand afschrikwekkend is valt er niks te beginnen hoor.
Gelukkig wel dat 'schoonheid' voor iedereen iets anders is.
Mensen die er goed uitzien hebben een positiever zelfbeeld en daar val je als vrouw op. Als je er minder goed uitziet en je hebt hetzelfde positieve zelfbeeld als iemand die knapper is dan ben je even aantrekkelijk. Je knapt af op iemand die er heel goed uitziet, maar geen game heeft. Terwijl je positief verrast wordt door iemand die er wat minder uitziet maar wel game heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')