quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:00 schreef Penisbaard het volgende:
Extra klacht: Vrouwen met vlotte pittige kapsels
Die gaat meteen in de OP!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:00 schreef Penisbaard het volgende:
Bonusklacht: dikke vrouwen met vlotte pittige kapselsquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:00 schreef Penisbaard het volgende:
In combinatie met een bril !quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:00 schreef Penisbaard het volgende:
DIK PERSOON GESIGNALEERD!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:05 schreef zeemonster het volgende:
Gaan we weer, laat de dikkerdjes toch eens met rust en ga een hobby zoeken..
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:07 schreef Winner_Taco het volgende:
ey kneus zit je moeder eens niet zo af te zeiken joh !
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 05:28 schreef Winner_Taco het volgende:
ga slapen man
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:07 schreef Winner_Taco het volgende:
ey kneus zit je moeder eens niet zo af te zeiken joh !
quote:
quote:
Liever het een dan het ander.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:14 schreef cheqy het volgende:
Ach de ene is dik en de andere heeft schoenmaat 48,5![]()
Toch TS?
Steenhardefaal.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:15 schreef Winner_Taco het volgende:
Hier neukt TS mee:
[ afbeelding ]
Slikken doet ze niet omdat ze anders teveel calorien binnenkrijgt HAHAHAHAEINZEINZ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je geboorte ja .quote:
En een harde.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:17 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Je geboorte ja .
INTERNETHOSSELAAR![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:17 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Klacht: Pittige kapsels die dit soort hyves voor hun dochter maken
Je zusje en je tante waren weer online?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:18 schreef Mozy het volgende:
[..]
En een harde.
Net nog 2 chickies op MSN gehosseld.
Nee, mijn oma en moeder.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:20 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Je zusje en je tante waren weer online?
Ik feed je moeder ja . Liters zaad in dat vadsige lichaam van dr pompenquote:
Bron?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:22 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ik feed je moeder ja . Liters zaad in dat vadsige lichaam van dr pompen
Hij heeft tenminste een moeder.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:22 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ik feed je moeder ja . Liters zaad in dat vadsige lichaam van dr pompen
My balls dumbass!quote:
En waarom post je hier pics van kleine meisjes?quote:
Wat is daarmee dan?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:28 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
En waarom post je hier pics van kleine meisjes?
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:17 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Klacht: Pittige kapsels die dit soort hyves voor hun dochter maken
Topic over dikke vrouwen met kort haar ? Ik post een anorexia klantje met lang haar voor het contrast en jij komt met een foto van een kind aankakken??quote:
Dit is een negertopic hoor, ik post gewoon een blank persoon voor het contrastquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:31 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Topic over dikke vrouwen met kort haar ? Ik post een anorexia klantje met lang haar voor het contrast en jij komt met een foto van een kind aankakken??
www.watkostendikkemensen.nlquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:32 schreef marsan het volgende:
Dikke mensen. Weet iemand wat ze ons kosten?
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:29 schreef ErictheSwift het volgende:
En ja hoor, daar zijn de internethelden weer met het standaard gezeik over dikke wijven en korte pittige kapsels. Niet dat ze ongelijk hebben, maar van zulke stoere jongens ferme knapen (proest) mag je toch wel verwachten dat ze genoeg ruggengraat hebben om er niet zo friggin' drama-queenerig te doen in een nieuw draadje.
Niet meer of minder dan de behandeling van een bijna dood anorexia patientje.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:32 schreef marsan het volgende:
Dikke mensen. Weet iemand wat ze ons kosten?
Ik heb tenminste mijn trots nog.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:29 schreef ErictheSwift het volgende:
En ja hoor, daar zijn de internethelden weer met het standaard gezeik over dikke wijven en korte pittige kapsels. Niet dat ze ongelijk hebben, maar van zulke stoere jongens ferme knapen (proest) mag je toch wel verwachten dat ze genoeg ruggengraat hebben om er niet zo friggin' drama-queenerig te doen in een nieuw draadje.
nujij als bron.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:34 schreef Winner_Taco het volgende:
Ondervoeding kost EU jaarlijks 170 miljard
Naar schatting dertig miljoen mensen in de EU zijn ondervoed. Dat kost de lidstaten jaarlijks drie keer zo veel als zwaarlijvigheid.
http://www.nujij.nl/onder(...)iljard.6514933.lynkx
quote:
Dus ondervoeding en zwaarlijvigheid kost de EU zo een beetje 230 mld. Das niet mis.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:34 schreef Winner_Taco het volgende:
Ondervoeding kost EU jaarlijks 170 miljard
Naar schatting dertig miljoen mensen in de EU zijn ondervoed. Dat kost de lidstaten jaarlijks drie keer zo veel als zwaarlijvigheid.
http://www.nujij.nl/onder(...)iljard.6514933.lynkx
Ik ga je aangeven bij de antifeedersitequote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:36 schreef Winner_Taco het volgende:
Dus
En Penisbaard ik ga je aangeven bij een antipedosite ( als die tenminste nog bestaan)
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:36 schreef Winner_Taco het volgende:
Dus
En Penisbaard ik ga je aangeven bij een antipedosite ( als die tenminste nog bestaan)
.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:32 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
www.watkostendikkemensen.nl
Ik zie het nietquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:37 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Steekt die vent z'n been daar nou op een heel erg vreemde onlogische manier naar voren of lijkt het maar zo
Ga ff Google gebruiken pauper . Staan slechts 14 pagina's met bronnenquote:
Gebruik dan de beste als bron. en niet nujij met het excuus dat je zelf moet googlen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:41 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ga ff Google gebruiken pauper . Staan slechts 14 pagina's met bronnen
Zag t staan en schrok eigenlijk wel van het bedrag.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:41 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ga ff Google gebruiken pauper . Staan slechts 14 pagina's met bronnen
Jij doet bijdehand . Ga lekker googlen dan , Onderwijsassistentje . Fucking streetlife loser baantje.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Gebruik dan de beste als bron. en niet nujij met het excuus dat je zelf moet googlen.
flikker.
Winner_Taco word jij gepest in de klas?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:45 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Jij doet bijdehand . Ga lekker googlen dan , Onderwijsassistentje . Fucking streetlife loser baantje.
Fake it until you make it, rightquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:33 schreef Mozy het volgende:
Ik heb tenminste mijn trots nog.
Corrigerende tikquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:46 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Winner_Taco word jij gepest in de klas?
Ik zie je op Fok echt alleen maar schelden en gefrustreerd zijn.
kleuter
Ik zit te fappen op je gefrustreerde gehuil hierquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:51 schreef Winner_Taco het volgende:
Penisbaard wat ben je stil? Je bent toch niet weer aan het kutkloten met de kinderfoto's van de pittige kapsels dikke vrouwen club?
Okayquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:53 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik zit te fappen op je gefrustreerde gehuil hier
Die annorexia chick natuurlijk.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:55 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Okay
Maar nu een gewetensvraag......... Neuk je die van 30 kilo of hang je hem er bij zo'n skippybal in ?
Dit, dikke mensen maken onze planeet kapot.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:55 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Die annorexia chick natuurlijk.
Gatverdamme man niet die anorexia chick.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:56 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dit, dikke mensen maken onze planeet kapot.
Je punt is?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:57 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Gatverdamme man niet die anorexia chick.
Die breekt als je haar geeft...
Ben jij zo'n feeder danwel gainer ja?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:29 schreef edino het volgende:
Ben pro-dik, and ben zelf zeer dik; ik lach mij rot wat ik hiet lees....
quote:
http://www.bigguts.com/forum/index.php is hun forumquote:
http://www.somethingawful.com/d/weekend-web/big-guts.phpquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:59 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
http://www.bigguts.com/forum/index.php is hun forum
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |