quote:
Dus ondervoeding en zwaarlijvigheid kost de EU zo een beetje 230 mld. Das niet mis.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:34 schreef Winner_Taco het volgende:
Ondervoeding kost EU jaarlijks 170 miljard
Naar schatting dertig miljoen mensen in de EU zijn ondervoed. Dat kost de lidstaten jaarlijks drie keer zo veel als zwaarlijvigheid.
http://www.nujij.nl/onder(...)iljard.6514933.lynkx
Ik ga je aangeven bij de antifeedersitequote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:36 schreef Winner_Taco het volgende:
Dus
En Penisbaard ik ga je aangeven bij een antipedosite ( als die tenminste nog bestaan)
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:36 schreef Winner_Taco het volgende:
Dus
En Penisbaard ik ga je aangeven bij een antipedosite ( als die tenminste nog bestaan)
.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:32 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
www.watkostendikkemensen.nl
Ik zie het nietquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:37 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Steekt die vent z'n been daar nou op een heel erg vreemde onlogische manier naar voren of lijkt het maar zo
Ga ff Google gebruiken pauper . Staan slechts 14 pagina's met bronnenquote:
Gebruik dan de beste als bron. en niet nujij met het excuus dat je zelf moet googlen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:41 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ga ff Google gebruiken pauper . Staan slechts 14 pagina's met bronnen
Zag t staan en schrok eigenlijk wel van het bedrag.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:41 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ga ff Google gebruiken pauper . Staan slechts 14 pagina's met bronnen
Jij doet bijdehand . Ga lekker googlen dan , Onderwijsassistentje . Fucking streetlife loser baantje.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Gebruik dan de beste als bron. en niet nujij met het excuus dat je zelf moet googlen.
flikker.
Winner_Taco word jij gepest in de klas?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:45 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Jij doet bijdehand . Ga lekker googlen dan , Onderwijsassistentje . Fucking streetlife loser baantje.
Fake it until you make it, rightquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:33 schreef Mozy het volgende:
Ik heb tenminste mijn trots nog.
Corrigerende tikquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:46 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Winner_Taco word jij gepest in de klas?
Ik zie je op Fok echt alleen maar schelden en gefrustreerd zijn.
kleuter
Ik zit te fappen op je gefrustreerde gehuil hierquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:51 schreef Winner_Taco het volgende:
Penisbaard wat ben je stil? Je bent toch niet weer aan het kutkloten met de kinderfoto's van de pittige kapsels dikke vrouwen club?
Okayquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:53 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik zit te fappen op je gefrustreerde gehuil hier
Die annorexia chick natuurlijk.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:55 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Okay
Maar nu een gewetensvraag......... Neuk je die van 30 kilo of hang je hem er bij zo'n skippybal in ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |