Ik ging eerst op google zoeken voordat ik de reactie van Greys las.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:16 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat ik het dan om het jaar doe Cat, mooie tussenweg lijkt me?
Oh en jongens, even een waarschuwing... check ALTIJD even wat er verder nog in je scherm staat voordat je een printscreen online gooit![]()
Kritieke storing Fotoboek
Nu dus...quote:
Doe rustig aan en laat hier los wat je kwijt wil...je hoeft hier nietsquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja we zijn gisterenavond gaan kijken...
Misschien vertel ik later meer.
Klinkt prima, lekker polderen met je poes.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:16 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat ik het dan om het jaar doe Cat, mooie tussenweg lijkt me?
Oh en jongens, even een waarschuwing... check ALTIJD even wat er verder nog in je scherm staat voordat je een printscreen online gooit![]()
Kritieke storing Fotoboek
Als je iets besteld als nieuwe klant staat die code er als het goed is gelijk bij, ze noemen het tegoedbon. Als er een andere actie gaande is moet je het daar ook veranderen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:34 schreef Greys het volgende:
Vraagje... ik heb me aangemeld voor de mailinglist van Zooplus, keurig geactiveerd via het linkje in de mail enzo. Hoe krijg ik nu die 10% korting op mijn bestelling?
Oke, ik ga eens kijken wat er gebeurt als ik het bestelquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als je iets besteld als nieuwe klant staat die code er als het goed is gelijk bij, ze noemen het tegoedbon. Als er een andere actie gaande is moet je het daar ook veranderen.
quote:
Je hebt een acc aangemaakt neem ik aan?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:51 schreef Greys het volgende:
Maar toen ik op VOORUITBETALING klikte en daarna op VERDER, kwam ik weer in het beginscherm en nu is het alsof ik nooit iets gedaan hebHoor ik nu geen mail met een wachtwoord ofzo te krijgen? Of moet ik nu weer al mijn adresgegevens opnieuw gaan invullen? Ik bel ze wel even anders
Ik heb een mailadres ingetypt bij 'nieuwe klant'.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je hebt een acc aangemaakt neem ik aan?En staat daarmee ingelogd?
Ik wilde je verwijzen naar het contactformulier, maar die link is stuk.quote:
Ja dat vond ik ookquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wilde je verwijzen naar het contactformulier, maar die link is stuk.![]()
Ik heb op mijn factuur wel een adres staan in DLD, maar geen telefoonnummer. Wil je het adres hebben? Pm ik het je wel.
Edit: en dan klik je door in de missing link op het knopje 'contact formulier' en dan doettie het wel!
Contactformulier
Must.... not.... open....quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:21 schreef senesta het volgende:
* senesta ziet KLB topic voor zich: "User Greys sloopt op unieke wijze zooplus website"
Die Hummer ook heeft uit het filmpje?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:26 schreef Greys het volgende:
Ja nou hoor......
*kras*
Ik wilde die tunnel met dat balletje bestellen en een drinkfontein.
Jank.
AHAAAAAAAAAAAAAAAA!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Herstel:
Ik mag ook niks bij ze kopen.
Ja, dat vindt Boris gewelllldig volgens mij!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:30 schreef senesta het volgende:
[..]
Die Hummer ook heeft uit het filmpje?
Ik ben echt fan van dat ding, ik weet niet wie meer lol heeft, de kat of ik
Nee nee, er kwam geen rook uit ofzo!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat jij het kapot hebt gemaakt.
Er hoeft ook geen rook uit te komen als iets kapot gaat.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee nee, er kwam geen rook uit ofzo!
* senesta gaat op handen zittenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:21 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb één note minder dan vanmiddag
En, was dat een positieve note?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:21 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb één note minder dan vanmiddag
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:52 schreef Qwea het volgende:
huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Ik heb carnibest gegeten
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:52 schreef Qwea het volgende:
huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Ik heb carnibest gegeten
Greesje? Zal ik even Greys@mijndomein.nl voor je aanmaken als mail adres? Kun je die gebruiken en houdenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:13 schreef Greys het volgende:
Ik heb twee keuzes:
OF ik log in als klant, maar ik ben nog geen klant en heb dus geen wachtwoord.
OF ik meld me aan als nieuwe klant met een mailadres, maar dan roeptie ná het invoeren van al mijn adresgegevens tot drie keer toe dat het door mij opgegeven mailadres niet klopt. Ja, wát klopt er dan niet aan, want voor de nieuwsbrief was ie wél goed en krijg ik ook gewoon een bevestiging van ze dat ik me daarvoor heb aangemeld. Dus wat klopt er dan in vredesnaam niet aan mijn mailadres
Die heb ik bij mijn dierenwinkel voor 7,95 gekocht vorige week. Wastie wel in de actie en normaal kost hij zo'n 12 euro. Wat nog altijd goedkoper is dan de prijzen van Zooplus.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Er hoeft ook geen rook uit te komen als iets kapot gaat.
Maareh, heb je het alweer gemaakt? Geer van de winter graag in de radiatormand hangen.
Ik dacht dat het een stuk leverworst was en ik steek het zo in mn mik en vreet het opquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die heb ik bij mijn dierenwinkel voor 7,95 gekocht vorige week. Wastie wel in de actie en normaal kost hij zo'n 12 euro. Wat nog altijd goedkoper is dan de prijzen van Zooplus.
Voor de rest is Zooplus wel.![]()
Als Greys de site met rust laat.
En Q.... why!?Heb je het gehakt wel gebakken of wordt de score Salmonella 2 - Qwea 0?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |