lenny is lelijk en kan zelf nix regele..quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat verschrikkelijk zijn sommige mensen toch als ze een relatie krijgen. In de vriendengroep zijn er nu een stuk of 3 vrijwel nooit meer bij omdat ze alleen nog maar bij de vriendin zitten. Zelfs de standaard stapavonden worden afgewimpeld met het argument dat uitgaan niet zo nodig meer is, aangezien ze toch al een vriendin hebben. Godverdomme, wat heb ik me toch vergist in sommige mensen. Hopelijk hervatten ze het leven snel weer en dumpen ze die mokkels die zo'n enorm slechte invloed hebben op hen. Godverdomme man, klote burgers.
Echt heel vervelend aan Fok! dat mensen je meteen denken te kennen. Wat probeer je me debiel in te schatten? Ik heb zat vrienden en een vriendin. Sterke post man, echt.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:22 schreef Salatrel het volgende:
TS zit niet alleen zonder vriendin maar nu ook zonder vrienden?
nix regele..quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:22 schreef stan5374 het volgende:
[..]
lenny is lelijk en kan zelf nix regele..
FAIL
Hahaha het zit je klaarblijkelijk wel diep dat je zo frustrerend reageerdquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Echt heel vervelend aan Fok! dat mensen je meteen denken te kennen. Wat probeer je me debiel in te schatten? Ik heb zat vrienden en een vriendin. Sterke post man, echt.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:24 schreef mierenfokker het volgende:
[..]
Hahaha het zit je klaarblijkelijk wel diep dat je zo frustrerend reageerd
goed geroggeld...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb de mijne ontmoet tijdens het uitgaan, soms gaan we met z'n allen uit (ik & vriendin + vrienden)
En de andere keer blijft vrouw lief thuis
Doe het dronken. Das lachenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Het is wel zo, als ik samen met m'n vriendin uit ga is er daarna meestal geen seks meermaar dat komt dan de volgende ochtend wel...
Sowieso: ochtend seks > avond seks...
Daarom moet je na een avond bieren ook niet thuis komen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:26 schreef Biogarde het volgende:
Dat heet se seks veiligstellen. Als ze thuiskomen na een avond bieren, dan zal er niet meer worden geneukt. Blijven ze bij de chick, dan misschien wel.
Ik wil hier even op zeggen dat je echt de spijker op zijn kop slaat.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat verschrikkelijk zijn sommige mensen toch als ze een relatie krijgen. In de vriendengroep zijn er nu een stuk of 3 vrijwel nooit meer bij omdat ze alleen nog maar bij de vriendin zitten. Zelfs de standaard stapavonden worden afgewimpeld met het argument dat uitgaan niet zo nodig meer is, aangezien ze toch al een vriendin hebben. Godverdomme, wat heb ik me toch vergist in sommige mensen. Hopelijk hervatten ze het leven snel weer en dumpen ze die mokkels die zo'n enorm slechte invloed hebben op hen. Godverdomme man, klote burgers.
Ga dan afzonderlijk uit. Een relatie hebben betekent niet elk moment bij elkaar te moeten zijn.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wees eerlijk TS, uitgaan met je vriendin er bij is minder leuk dan uitgaan wanneer je geen vriendin hebt
Ja dat doe ik ook vaak genoeg...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:31 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ga dan afzonderlijk uit. Een relatie hebben betekent niet elk moment bij elkaar te moeten zijn.
Godsamme, nu heb ik trek in een biertjequote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Beter toch? Des te meer bier helemaal voor jou alleen!
Hoe staat het eigenlijk met jou relatie Tran?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:31 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ga dan afzonderlijk uit. Een relatie hebben betekent niet elk moment bij elkaar te moeten zijn.
vol ragge en dan kei hard kotse van de drankquote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:35 schreef stan5374 het volgende:
[..]
vol ragge en dan kei hard kotse van de drank
Helemaal mee eens. Mijn partner en ik gaan ook wel eens apart op stap en dan is er ook niets aan de hand. Een relatie wil niet zeggen dat je 24 uur per dag aan elkaar geplakt moet zitten.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:31 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Dit.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:37 schreef ElectricEye het volgende:
TS is gewoon een puberale knurft die zich ergert aan mensen met een meer volwassen instelling omdat-ie ze niet begrijpt.
Prutser i.o.f.
Volwassen omdat ze (z'n vrienden) bij hun vriendinnen op de bank zitten te kijken naar een RTL 4 film?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:37 schreef ElectricEye het volgende:
TS is gewoon een puberale knurft die zich ergert aan mensen met een meer volwassen instelling omdat-ie ze niet begrijpt.
Prutser i.o.f.
Da's alweer een week of 2 uit.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:34 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hoe staat het eigenlijk met jou relatie Tran?
Zit er bij mannen dan een wezenlijk verschil tussen vrienden en stapmaten?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:39 schreef Deetch het volgende:
Dat zijn dus geen vrienden, maar stapmaatjes, dat is heel wat anders. De frewquentie zal ongetwijfeld wat veranderen als je een vriendin krijgt maar je helemaal niet meer laten zien kan natuurlijk niet.
Yep heel volwassen om je vrienden te laten vallen voor een neukertje....quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:37 schreef ElectricEye het volgende:
Prutser i.o.f.
Daar is de "no women allowed" regel toch voor. Als de organisator deze regel aanroept heeft het bezoek zich daar aan te houden op straffe van niet binnenlaten. Wat mij betreft een doodnormale regel.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:39 schreef afcajos het volgende:
Zeer terechte klacht. Bij ons is er nou ook één die we nooit meer zien door zijn vrouwlief. De meesten van de groep weten het wel goed te combineren. Wat wel weer nadelig kan zijn als je bijvoorbeeld een voetbalbieravond hebt georganiseerd, en er zit opeens een ongewenst wijf op de bank mee te kijkenLaat haar gewoon thuis!!
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:39 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Da's alweer een week of 2 uit.
Ja, want vrouwen zijn engquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:41 schreef Deetch het volgende:
[..]
Daar is de "no women allowed" regel toch voor. Als de organisator deze regel aanroept heeft het bezoek zich daar aan te houden op straffe van niet binnenlaten. Wat mij betreft een doodnormale regel.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:41 schreef Deetch het volgende:
[..]
Daar is de "no women allowed" regel toch voor. Als de organisator deze regel aanroept heeft het bezoek zich daar aan te houden op straffe van niet binnenlaten. Wat mij betreft een doodnormale regel.
Ja het is niet leuk om als 40jarige alleen over te blijven.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waarom? Al die moeite voor... 2 maanden ofzo?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:39 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Da's alweer een week of 2 uit.
Voor zover daar sprake van kan zijn......quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:43 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk eht vrouwtje in jullie relatie?
Geen idee. Het is een nogal veel voorkomend vooroordeel, dus vroeg ik het mij afquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:44 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Voor zover daar sprake van kan zijn......
Ik weet niet hoe het bij jou gata hoor, maar ik spreek doorgaans niet van tevoren de duur van een relatie afquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waarom? Al die moeite voor... 2 maanden ofzo?
Vooroordelen zijn niet altijd de waarheid.....quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:45 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Geen idee. Het is een nogal veel voorkomend vooroordeel, dus vroeg ik het mij af
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:22 schreef Salatrel het volgende:
TS zit niet alleen zonder vriendin maar nu ook zonder vrienden?
Precies dat dus.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:48 schreef Trannellius het volgende:
Maar nee, ik snap niet waarom mensen hun stapmaten laten vallen wanneer ze een vriendin krijgen, noch waarom die vriendin niet mee zou mogen tijdens avondjes bier zuipen. Als zij die avonden niet leuk vind, gaat ze na 2 of 3x toch niet meer mee
Ach, geef een rondje en je hebt er nieuwe vrienden bij.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik zie TS nu voor me, in z'n eentje zittend aan de bar terwijl hij voorzichtig aan een biertje nipt, terwijl hij door iedereen uitgelachen wordt omdat hij in z'n eentje zit
terechte klacht, sommige vrienden hoor je echt niks meer van waarvan je dacht dat het je beste maten waren.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nee hoor maar wel lastig als ze zich tijdens het voetbal druk gaan maken over de kleur schoenen die niet bij het shirt past.quote:
Oh boehoe. Valt je haarscherpe analyse in duigen als iemand anders erdoorheen praat?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:52 schreef Deetch het volgende:
[..]
Nee hoor maar wel lastig als ze zich tijdens het voetbal druk gaan maken over de kleur schoenen die niet bij het shirt past.
Het word toch alleen maar leuker als je ter plekke commentaar kunt geven?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:53 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Oh boehoe. Valt je haarscherpe analyse in duigen als iemand anders erdoorheen praat?
Natuurlijk. En commentaar op de schoenen van de spelers vind ik ook nog best humoristischquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:56 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Het word toch alleen maar leuker als je ter plekke commentaar kunt geven?
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:58 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Natuurlijk. En commentaar op de schoenen van de spelers vind ik ook nog best humoristisch
Tja, als je dat spel erg serieus neemt kan ik mij een beetje ergernis voorstellen. Maar voor verreweg de meesten is het gewoon een excuus om met vrienden een biertje te drinken. En om dan te gaan zeiken omdat een vriendin mee is slaat imo geheel nergens op.
Uit deze post maak ik op dat je gedumpt bent.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:46 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het bij jou gata hoor, maar ik spreek doorgaans niet van tevoren de duur van een relatie af
Zij zijn volwassen geworden....quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:52 schreef Equites het volgende:
[..]
terechte klacht, sommige vrienden hoor je echt niks meer van waarvan je dacht dat het je beste maten waren.
Rot toch op met je volwassen geworden. Als je je vrienden dumpt en alleen nog maar tijd voor je vriendin hebt ben je ineens volwassen?quote:
Een echte volwassen vent heeft naast zijn vriendin ook nog tijd om af en toe (ligt aan het stapritme van de groep) met zijn maten te stappen, champions league te kijken etc.quote:
Ik ga niet meer dagelijks naar de kroeg, nu ik met mijn vriendin een huis heb gekocht...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Rot toch op met je volwassen geworden. Als je je vrienden dumpt en alleen nog maar tijd voor je vriendin hebt ben je ineens volwassen?
Maargoed, uit je post neem ik aan dat jij dus 'volwassen' bent geworden. Good for you.
champions league kijkenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een echte volwassen vent heeft naast zijn vriendin ook nog tijd om af en toe (ligt aan het stapritme van de groep) met zijn maten te stappen, champions league te kijken etc.
Het onvolwassen zijn zit hem juist in het: "het is of de vrienden, of het meisje."
Bij voetbal maken wij gewoon onderscheid tussen fulltime voetballiefhebbers en "Nederlands elftal supporters".quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:52 schreef Deetch het volgende:
[..]
Nee hoor maar wel lastig als ze zich tijdens het voetbal druk gaan maken over de kleur schoenen die niet bij het shirt past.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:24 schreef Pieter-utd het volgende:
Herkenbaar, pauper gasten zijn het.
Ja maar dan wel lekker meedoen met zuipen he al die tijd, en nu zijn wij met ze alle alcoholisten en zitten hun thuis lekker hun vriendin te palenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:51 schreef MrFl0ppY het volgende:
Vriendschap is een illusie.
Overigens ligt het niet aan de chicks die ze daten, dat is een slap excuus om je vrienden goed te praten. Zij maken de beslissing om niet te gaan en weg te schralen op de bank bij een romantische komedie. Je vrienden hebben of gewoon geen ruggengraat of het waren `toch al niet van die stappers´. Die tweede komt overigens ook erg vaak voor.
R toets kapot?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:11 schreef Genius-F het volgende:
Terechte klacht. Zo'n goze bij ons was een jaar weg, sprak niemand van ons maar toen het uit was gaf hij weer thuis. Zo werkt het niet, ofwel opbokken met zo'n goze.
Vergeet de boswandelingen met gezin inclusief golden retriever nietquote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:45 schreef gebrokenglas het volgende:
De volgende stap is het krijgen van kinderen, en dan is het helemaal gebeurd.
Dan wordt er al helemaal niet meer gestapt, maar wordt er alleen nog maar gepraat over de kids.
De gesprekken gaan dan alleen nog maar over werk, belastingteruggave, de dure tweede hypotheek, en wat de kleine Marieke weer voor streken heeft uitgehaald op de creche.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:08 schreef LangeJan het volgende:
Dit is nu precies de reden waarom ik elke vrijdagavond mijn penis tot bloedens aan toe op de hoek van de houten tafel sla.
O, nee... dat was omdat telekids er mee ophield.
Sorry hoor, ben even in de war.
Herkenbaar TS.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
quote:
Ik zou het gewoon vastgeroest en onder de plak bij je vriendin noemen, maar dat is mijn mening. En je vrienden zijn natuurlijk watjes dat ze dat accepteren.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:32 schreef Andiamo het volgende:
[..]
Ik ga niet meer dagelijks naar de kroeg, nu ik met mijn vriendin een huis heb gekocht...
Mijn vrienden begrijpen dat ik daardoor minder geld heb en daarom er minder vaak bij ben.
Ik heb het contact niet verbroken, maar kan niet meer zo meegaan als daarvoor. Daar heb ik het geld en de gezondheid niet meer voor na jarenlang zuipen (voel me ooouuud)
edit:
en ja, ik kan mezelf toch wel enigszins volwassen noemen...
Nou, dan zijn ze tenminste eerlijk.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mooie is dat als het in ene uit gaat. Ze weer onvolwassen wordenquote:
Nou, kennelijk gaan sommige mensen wel uit alleen om wat op te pikken.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:34 schreef karr-1 het volgende:
Je gaat niet alleen uit om iemand op te pikken, je gaat ook uit om met je vrienden te praten, om eens een keer wat anders te zien dan je eigen woonkamer etc. En als je weer thuis bent heb je genoeg om met je partner over te praten.
Tsja dat is ook weer waarquote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:46 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nou, kennelijk gaan sommige mensen wel uit alleen om wat op te pikken.
weheheh aan je post te zien zit er wel een kern van waarheid in ;>quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Echt heel vervelend aan Fok! dat mensen je meteen denken te kennen. Wat probeer je me debiel in te schatten? Ik heb zat vrienden en een vriendin. Sterke post man, echt.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:15 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
weheheh aan je post te zien zit er wel een kern van waarheid in ;>
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |