lenny is lelijk en kan zelf nix regele..quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat verschrikkelijk zijn sommige mensen toch als ze een relatie krijgen. In de vriendengroep zijn er nu een stuk of 3 vrijwel nooit meer bij omdat ze alleen nog maar bij de vriendin zitten. Zelfs de standaard stapavonden worden afgewimpeld met het argument dat uitgaan niet zo nodig meer is, aangezien ze toch al een vriendin hebben. Godverdomme, wat heb ik me toch vergist in sommige mensen. Hopelijk hervatten ze het leven snel weer en dumpen ze die mokkels die zo'n enorm slechte invloed hebben op hen. Godverdomme man, klote burgers.
Echt heel vervelend aan Fok! dat mensen je meteen denken te kennen. Wat probeer je me debiel in te schatten? Ik heb zat vrienden en een vriendin. Sterke post man, echt.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:22 schreef Salatrel het volgende:
TS zit niet alleen zonder vriendin maar nu ook zonder vrienden?
nix regele..quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:22 schreef stan5374 het volgende:
[..]
lenny is lelijk en kan zelf nix regele..
FAIL
Hahaha het zit je klaarblijkelijk wel diep dat je zo frustrerend reageerdquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Echt heel vervelend aan Fok! dat mensen je meteen denken te kennen. Wat probeer je me debiel in te schatten? Ik heb zat vrienden en een vriendin. Sterke post man, echt.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:24 schreef mierenfokker het volgende:
[..]
Hahaha het zit je klaarblijkelijk wel diep dat je zo frustrerend reageerd
goed geroggeld...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb de mijne ontmoet tijdens het uitgaan, soms gaan we met z'n allen uit (ik & vriendin + vrienden)
En de andere keer blijft vrouw lief thuis
Doe het dronken. Das lachenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Het is wel zo, als ik samen met m'n vriendin uit ga is er daarna meestal geen seks meermaar dat komt dan de volgende ochtend wel...
Sowieso: ochtend seks > avond seks...
Daarom moet je na een avond bieren ook niet thuis komen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:26 schreef Biogarde het volgende:
Dat heet se seks veiligstellen. Als ze thuiskomen na een avond bieren, dan zal er niet meer worden geneukt. Blijven ze bij de chick, dan misschien wel.
Ik wil hier even op zeggen dat je echt de spijker op zijn kop slaat.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat verschrikkelijk zijn sommige mensen toch als ze een relatie krijgen. In de vriendengroep zijn er nu een stuk of 3 vrijwel nooit meer bij omdat ze alleen nog maar bij de vriendin zitten. Zelfs de standaard stapavonden worden afgewimpeld met het argument dat uitgaan niet zo nodig meer is, aangezien ze toch al een vriendin hebben. Godverdomme, wat heb ik me toch vergist in sommige mensen. Hopelijk hervatten ze het leven snel weer en dumpen ze die mokkels die zo'n enorm slechte invloed hebben op hen. Godverdomme man, klote burgers.
Ga dan afzonderlijk uit. Een relatie hebben betekent niet elk moment bij elkaar te moeten zijn.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wees eerlijk TS, uitgaan met je vriendin er bij is minder leuk dan uitgaan wanneer je geen vriendin hebt
Ja dat doe ik ook vaak genoeg...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:31 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ga dan afzonderlijk uit. Een relatie hebben betekent niet elk moment bij elkaar te moeten zijn.
Godsamme, nu heb ik trek in een biertjequote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Beter toch? Des te meer bier helemaal voor jou alleen!
Hoe staat het eigenlijk met jou relatie Tran?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:31 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ga dan afzonderlijk uit. Een relatie hebben betekent niet elk moment bij elkaar te moeten zijn.
vol ragge en dan kei hard kotse van de drankquote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:35 schreef stan5374 het volgende:
[..]
vol ragge en dan kei hard kotse van de drank
Helemaal mee eens. Mijn partner en ik gaan ook wel eens apart op stap en dan is er ook niets aan de hand. Een relatie wil niet zeggen dat je 24 uur per dag aan elkaar geplakt moet zitten.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:31 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Dit.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:37 schreef ElectricEye het volgende:
TS is gewoon een puberale knurft die zich ergert aan mensen met een meer volwassen instelling omdat-ie ze niet begrijpt.
Prutser i.o.f.
Volwassen omdat ze (z'n vrienden) bij hun vriendinnen op de bank zitten te kijken naar een RTL 4 film?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:37 schreef ElectricEye het volgende:
TS is gewoon een puberale knurft die zich ergert aan mensen met een meer volwassen instelling omdat-ie ze niet begrijpt.
Prutser i.o.f.
Da's alweer een week of 2 uit.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:34 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hoe staat het eigenlijk met jou relatie Tran?
Zit er bij mannen dan een wezenlijk verschil tussen vrienden en stapmaten?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:39 schreef Deetch het volgende:
Dat zijn dus geen vrienden, maar stapmaatjes, dat is heel wat anders. De frewquentie zal ongetwijfeld wat veranderen als je een vriendin krijgt maar je helemaal niet meer laten zien kan natuurlijk niet.
Yep heel volwassen om je vrienden te laten vallen voor een neukertje....quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:37 schreef ElectricEye het volgende:
Prutser i.o.f.
Daar is de "no women allowed" regel toch voor. Als de organisator deze regel aanroept heeft het bezoek zich daar aan te houden op straffe van niet binnenlaten. Wat mij betreft een doodnormale regel.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:39 schreef afcajos het volgende:
Zeer terechte klacht. Bij ons is er nou ook één die we nooit meer zien door zijn vrouwlief. De meesten van de groep weten het wel goed te combineren. Wat wel weer nadelig kan zijn als je bijvoorbeeld een voetbalbieravond hebt georganiseerd, en er zit opeens een ongewenst wijf op de bank mee te kijkenLaat haar gewoon thuis!!
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:39 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Da's alweer een week of 2 uit.
Ja, want vrouwen zijn engquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:41 schreef Deetch het volgende:
[..]
Daar is de "no women allowed" regel toch voor. Als de organisator deze regel aanroept heeft het bezoek zich daar aan te houden op straffe van niet binnenlaten. Wat mij betreft een doodnormale regel.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:41 schreef Deetch het volgende:
[..]
Daar is de "no women allowed" regel toch voor. Als de organisator deze regel aanroept heeft het bezoek zich daar aan te houden op straffe van niet binnenlaten. Wat mij betreft een doodnormale regel.
Ja het is niet leuk om als 40jarige alleen over te blijven.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |