Ik moet zeggen, jouw reviews zijn altijd van goede kwaliteit. Werk jij als recensent of zoiets? Ik zou dus echt niet zo over muziek kunnen schrijven, hoe graag ik het ook zou willen...quote:
Klinkt wel leuk, maar de zangeres is het toch net niet voor mij denk ik. Ik moet wel even iets meer van haar opzoeken voordat ik een oordeel kan geven. Even uitproberen.quote:
Dat waren geen reviews.. gewoon m'n eerste gedachtes in het kort.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:24 schreef R4ven het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, jouw reviews zijn altijd van goede kwaliteit. Werk jij als recensent of zoiets? Ik zou dus echt niet zo over muziek kunnen schrijven, hoe graag ik het ook zou willen...
Goed, eerste gedachten dan. Maakt niet uit. Feit blijft dat ik bewondering ervoor heb dat je zo over muziek kan praten. Bij mij is het gewoon: Het klinkt leuk of het klinkt niet leuk. Meer niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:35 schreef Desunoto het volgende:
Dat waren geen reviews.. gewoon m'n eerste gedachtes in het kort.Waarom ik Lotus niet tof vindt heb ik bijvoorbeeld niet eens verder uitgelegd. Dus een goede "review" was het zeker niet. Ik moet er eigenlijk wat bij plaatsen:
Dat ik Lotus niet goed vindt, komt vooral door de zogenaamde "vocal layers" in het refrein. Kyo's stem over Kyo's stem heen geplakt. Het is een aardig truukje maar met deze stem werkt het gewoon niet. Het klinkt erg raar en onnatuurlijk. Het nummer heeft verder amper opbouw; je hebt niet het gevoel dat je ergens heen gaat. Als het eindigt, ben ik nog op het hoogtepunt aan het wachten. Maar die komt er dus nooit. De melodien zijn ook erg herkenbaar, ik heb het gevoel alles eerder gehoord te hebben.
Ik zag t ook net al op Edohsamaquote:
Als zij naar Nederland komen, word ik echt gek.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:05 schreef AionNL het volgende:
MTH naar Europa \o/. Momenteel 1 Franse datum aangekondigd
Iets heel anders dan: Yamato, the drummers of Japan. Een groep die hele toffe theatershows neerzet rondom hun muziek. Naast de drums gebruiken ze ook andere instrumenten en zang, alles combinerend tot een mooie show vol energie. Eigenlijk moet je het meemaken, maar hier een video ter introductie:quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:55 schreef AionNL het volgende:
Jammer dat het hier vooral over de al bekendere artiesten gaat qua VK en pop/rock
Interessant... Ben benieuwd.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:36 schreef AionNL het volgende:
Ahjah, dat is altijd best wel tof. Geloof dat ze al eens eerder in NL zijn geweest? of iig een soortgelijke act...
nieuwe MAXIMUM THE HORMONE heeft dus ook meer details gekregen:
http://55mth.com/main.html
[ afbeelding ]
1. 鬱くしき人々のうた
2. maximum the hormone
3. my girl
release: 23 maart
Er was een keer een Koreaanse meidenband met enkel drums hier. Maar dat was gewoon slecht, afgaande op youtubevideo's dan. Ze moesten het van hun uiterlijk hebben (want ze waren best knap) en de overdreven "kijk ons eens goed zijn" houding. En dan hopen dat daar genoeg mensen in trappen om vervolgens voor die bagger te betalen.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:36 schreef AionNL het volgende:
Ahjah, dat is altijd best wel tof. Geloof dat ze al eens eerder in NL zijn geweest? of iig een soortgelijke act...
quote:Op maandag 7 februari 2011 16:36 schreef AionNL het volgende:
Ze zijn al eens in Nederland geweest inderdaad. Ik ben zelf even geleden bij een repetitie van ze geweest en vond het echt heel tof.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat Yamato hierboven is echt vele malen beter.
Klinkt zeer goedquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:32 schreef Desunoto het volgende:
FLiPs nieuwe single die volgende week uitkomt
Vooral vanaf 2:30 klinkt het erg gaaf
Dankzij de publiciteit die ze nu gaan krijgen met dit nummer dat de soundtrack van een of andere serie wordt, kan deze band wel eens groot en populair worden
Goed nieuws want hij komt naar Rotterdam.quote:Op zaterdag 13 november 2010 09:41 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Shugo Tokumaru
![]()
(dat ie nog niet genoemd is in dit topic)
Ik kijk ook erg uit naar het nieuwe album. Ontzettend goede band. Zanger mag wel wat aan z'n Engels doen want soms is het net iets te storend... maar het is nog steeds schitterend om naar te luisteren.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:40 schreef AionNL het volgende:
En een wat oudere band:
lillies and remains - http://www.myspace.com/lilliesandremains18
Komt binnenkort met hun nieuwe album. Van mij mogen ze wel weer eens in Europa gaan toeren, en dan meer landen aan doen dan Engeland alleen. Misschien wel leuk voor een Lowlands
ugh, ik heb dat liedje constant in mijn hoofd.quote:
Heb je precieze data dan misschien? En waar ga jij heen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:24 schreef Desunoto het volgende:
Naar Nederland komen ze niet, helaas. Ik ga niet voor ze naar het buitenland..
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:28 schreef msnk het volgende:
[..]
Heb je precieze data dan misschien? En waar ga jij heen?
SPOILER: Hier staan alle optredensOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik ga er dus niet heenik ga wel naar Miyavi en D die beide in Nederland komen
Hoewel ik nu een beetje twijfel over Miyavi aangezien The Kills n dag later ook optreden in De Melkweg en eigenlijk wil ik daar ook bij zijn
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:33 schreef Desunoto het volgende:
[..]Thanks! Brussel of Kln lijkt me wel te doen, moet maar's zien of dat gaat gebeuren. MTH zijn wel erg gaafSPOILER: Hier staan alle optredensOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik ga er dus niet heenik ga wel naar Miyavi en D die beide in Nederland komen
Hoewel ik nu een beetje twijfel over Miyavi aangezien The Kills n dag later ook optreden in De Melkweg en eigenlijk wil ik daar ook bij zijn
Oh haha, ik dacht te lezen dat je wl gingHerpaderp
En die andere artiesten ken ik niet, eigenlijk
AFC AJAX
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |