Alleen jammer van JIDAISHIN. Wat een baggernummer is dat...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:23 schreef Desunoto het volgende:
[ afbeelding ]
Het achtste album van Do As Infinity is uit! Eigenlijk morgen. Maar daar is het nu morgen.
Do As Infinityblijft schitterende popmuziek
Ik moet zeggen, jouw reviews zijn altijd van goede kwaliteit. Werk jij als recensent of zoiets? Ik zou dus echt niet zo over muziek kunnen schrijven, hoe graag ik het ook zou willen...quote:
Klinkt wel leuk, maar de zangeres is het toch net niet voor mij denk ik. Ik moet wel even iets meer van haar opzoeken voordat ik een oordeel kan geven. Even uitproberen.quote:
Dat waren geen reviews.. gewoon m'n eerste gedachtes in het kort.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:24 schreef R4ven het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, jouw reviews zijn altijd van goede kwaliteit. Werk jij als recensent of zoiets? Ik zou dus echt niet zo over muziek kunnen schrijven, hoe graag ik het ook zou willen...
Goed, eerste gedachten dan. Maakt niet uit. Feit blijft dat ik bewondering ervoor heb dat je zo over muziek kan praten. Bij mij is het gewoon: Het klinkt leuk of het klinkt niet leuk. Meer niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:35 schreef Desunoto het volgende:
Dat waren geen reviews.. gewoon m'n eerste gedachtes in het kort.Waarom ik Lotus niet tof vindt heb ik bijvoorbeeld niet eens verder uitgelegd. Dus een goede "review" was het zeker niet. Ik moet er eigenlijk wat bij plaatsen:
Dat ik Lotus niet goed vindt, komt vooral door de zogenaamde "vocal layers" in het refrein. Kyo's stem over Kyo's stem heen geplakt. Het is een aardig truukje maar met deze stem werkt het gewoon niet. Het klinkt erg raar en onnatuurlijk. Het nummer heeft verder amper opbouw; je hebt niet het gevoel dat je ergens heen gaat. Als het eindigt, ben ik nog op het hoogtepunt aan het wachten. Maar die komt er dus nooit. De melodien zijn ook erg herkenbaar, ik heb het gevoel alles eerder gehoord te hebben.
Ik zag t ook net al op Edohsamaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |