quote:
quote:
graag of niet hoor.quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:04 schreef wel.o.k het volgende:
het is alweer tijd![]()
en morgen heb waarschijnlijk ook niet veel tijd om te fok!ken![]()
dag allemaal
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
regenpijp verstopt maak het putje leeg en flats helemaal onder de troep en goor water
nou wil ik een knuffel en kus geven, maar je stinkt wrsquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
regenpijp verstopt maak het putje leeg en flats helemaal onder de troep en goor water
quote:
ik heb me al gedouchtquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou wil ik een knuffel en kus geven, maar je stinkt wrs
dan maar een vriendelijke hand![]()
Ik ben afsluiten
Tot morgen mensen
Je moet je etenswaar ook niet in het putje gooien.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
OAquote:
was het putje van de regenpijpquote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je moet je etenswaar ook niet in het putje gooien.
nijnsquote:
je gaat weer sportenquote:
wat is TATquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
Heerlijk, ik meld me na een dag werken in het TAT
hij zal niet meer volkomen vandaagquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:27 schreef MaleDuck het volgende:
zo even zorgen dat ik dit topic morgen ook weer kan vinden
ik ben niet weggeweestquote:
krijg de fuckquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Kijk jij eens goed naar de TT
goed ideequote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:29 schreef wel.o.k het volgende:
kloterige kleine kut solderingjes in een ipaq.
als ik nu het laad snoer erin steek dan denkt ie dat er een computer aan hangt![]()
kan ik weer opnieuw beginnen.
eerst maar eens een bakkie met oliebol doen
Geen idee waar jij het over hebt!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:29 schreef wel.o.k het volgende:
kloterige kleine kut solderingjes in een ipaq.
als ik nu het laad snoer erin steek dan denkt ie dat er een computer aan hangt![]()
kan ik weer opnieuw beginnen.
eerst maar eens een bakkie met oliebol doen
hij heeft het over zijn navigatiesysteemquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Geen idee waar jij het over hebt!
eerst alle aansluiting in de stekker van de auto oplader opnieuw gesoldeerd en dubbele verbindingen gemaakt.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:59 schreef Pheno het volgende:
Wat heb je er mee gedaan om het zo ver te krijgen?
nee, het is het vrouwtjes gedeelte in de ipaqquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:13 schreef Pheno het volgende:
Stekkertje versleten? Nieuwe bestellen? Of is het nog te maken met wat kunst en vliegwerk?
koevoet, en voor netjes een dremel.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:29 schreef Pheno het volgende:
De connector kun je er wel vanaf krijgen, dat is het probleem niet
Daar heb ik ook wel een heteluchtstation voor om dat netjes te doen
das een mooie.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:35 schreef Pheno het volgende:
Ik heb deze ooit eens aangeschaft. Heerlijk werk.
[ afbeelding ]
top, ik gebruik nog steeds soldeer met loodquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:43 schreef Pheno het volgende:
Nee, die was net over de 100 euro volgens mij. Chinees, dus kankerverwekkende stoffen gegarandeerd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |