1 keer slechts, heb je uitgedaagdquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:14 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik weet niet als ik al 2x tegen je gespeeld heb, anders wil ik wel (man city)
afgemaakt 4-0 verloren, vooral de 4e was een mooie goalquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:16 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
1 keer slechts, heb je uitgedaagd
jaquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:31 schreef Dhill0n het volgende:
Ajax was toch niet echt een al te beste keuze , twee keer verloren van arsenal
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:55 schreef Apekoek het volgende:
lekkere pot tegen aston villa gewonnen
Ja dat zijn altijd van die ongeduldige ADHD patienten. Ik wacht meestal ook eerst een minuut of iets of iemand reageert, je weet dat iemand niet altijd direct kan klaar staan.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:27 schreef Masegate het volgende:
Ik speel maar weinig competitiewedstrijden.
Ik ben vaak in Manager Mode bezig en krijg dan een uitdaging. Dan ga ik zo snel als ik kan naar de competitie (eerst opslaan, dan terug naar hoofdmenu, dan naar de competitie) en dan ben ik te laat.
Daarna ga ik mensen uitnodigen, maar krijg ik nooit reacties.
Het loopt dus altijd net langs elkaar. Daarom wil ik chat in zo'n toernooi-pagina!
Ja dat heb ik ook wel hoor. Als je bijvoorbeeld een wedstrijd aan het spelen bent, laat 'ie dat nog zien zodra je terug komt uit die wedstrijd.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:40 schreef mash_ het volgende:
ik heb het vaak niet eens doortot er opeens staat .... heeft de uitnodiging ge annuleerd
Weet je zeker dat het niet aan jouw kant ligt? Ik heb echt nog nooit problemen gehad, nog niet 1 keer. Wel een keer maar toen zat mun router te kutten, PSNquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:43 schreef mash_ het volgende:
als het playstation network vandaag wel mee werkt ben ik er weer vanaf een uur of half 8
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |