Wanneer je zelf geen uitzicht op het toilet hebt en op een middelgrote afdeling werkt kan dit lastig zijnquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:46 schreef ondeugend het volgende:
Je weet wie er op gezeten heeft.
Kortom aan de haren meesleuren en dat persoon er met de neus induwen is wel een goede optie lijkt me.
Precies !!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:46 schreef Suusje-V het volgende:
toch terechte klacht hoor.
Als je naar de plee gaat en iemand voor je heeft zitten schijten meurt het zooo hard. En als je dan toch besluit naar dat toilet te gaan en je komt er vervolgens uit. Denkt de volgende dat jij zo hard hebt zitten schijten
Als je naar 5 minuten terug komt blijven wachten?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wanneer je zelf geen uitzicht op het toilet hebt en op een middelgrote afdeling werkt kan dit lastig zijn
Waar is het fatsoen mensen?
Ik eet witbrood, ik ben meestal al klaar vóór dat ik het kleine stripje op de achterkant van de Donald Duck uit hebquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:49 schreef Salatrel het volgende:
niets beters dan betaald poepen. liefst met een krantje erbij
TS kan dan wellicht wel in een urinoir pissen, maar wij dames nietquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:47 schreef Banzaiaap het volgende:
Waarom plas je niet gewoon in een urinoir, TS. :")
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
een of andere beer Mandela op de trein aan het zetten is
Met een schroevendraaier de deur open maken, ze onder pissen en daarna de handjes wassen??quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gelukkig heb ik veel medestanders
Is er een manier waarop we dit aan de medemens toonbaar kunnen maken Fokkers !?
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:46 schreef Suusje-V het volgende:
toch terechte klacht hoor.
Als je naar de plee gaat en iemand voor je heeft zitten schijten meurt het zooo hard. En als je dan toch besluit naar dat toilet te gaan en je komt er vervolgens uit. Denkt de volgende dat jij zo hard hebt zitten schijten
Schijt dan zonder remsporen en een vreselijk meurende schijtwalmquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:54 schreef Ps2K het volgende:
Hahahahaha TS is een mietje die de pisbakken niet durft te gebruiken. De reden dat mensen op het werk schijten is dat ze dan niet aan het werk zijn en toch betaald worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |