Ja, dat kun je nu wel zomaar doen, maar wat weet je dan niet meer?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Tvp.
Wat en hoe ik me voel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, dat kun je nu wel zomaar doen, maar wat weet je dan niet meer?
best wel :|quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:28 schreef Ang3l het volgende:
Heeft het leven ook allemaal op elkaar lijkende stukjes?
Vaakquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:30 schreef Xiance het volgende:
[..]
best wel :|
hoevaak kun je verliefd worden op een hetero bijv.
maarja
Omdat liefde ons onderscheidt van de dieren.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:23 schreef Bartjebart het volgende:
Why does everything have to be a love thing?
Je bent eerst een eeuwigheid bezig om inzicht te krijgen en vervolgens blijft een heleboel onbeantwoord.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:28 schreef Ang3l het volgende:
Heeft het leven ook allemaal op elkaar lijkende stukjes?
Te vaakquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:30 schreef Xiance het volgende:
[..]
best wel :|
hoevaak kun je verliefd worden op een hetero bijv.
maarja
ik vraag me al de hele dag af..quote:
Dieren hebben het makkelijk. Hun overleven bestaat uit eten, voortplanten en slapen. Momenteel denk ik dat ik niet eens die drie dingen kanquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Omdat liefde ons onderscheidt van de dieren.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dieren hebben het makkelijk. Hun overleven bestaat uit eten, voortplanten en slapen. Momenteel denk ik dat ik niet eens die drie dingen kan.
Zegt hij, die leuk gesetteld is en zoquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:37 schreef Waxxer het volgende:
Nou, dus, en nu wil ik zeggen dat het ook heel leuk kan zijn.![]()
![]()
![]()
![]()
Laten we dát niet vergeten! Kom óp!
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zegt hij, die leuk gesetteld is en zo
Ik ben het wel met je eens hoor. Ik vind het soms echt meer een vloek dan een gave.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:36 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik vraag me al de hele dag af..
als er een sexualiteitsverandering was (zoals geslachtsverandering) zou ik dat dan doen?
soms roep ik keihard NEE! ik vind het perfect zoals het is!
maar vaak twijfel ik ook wel..
ja, vandaag zou ik ja zeggen, ik zou hetero worden.
We hebben het niet slecht in nederland als homo, maar het lijkt soms wel een grenzeloos gevecht tegen vanalles en iedereen
maar niet altijd hoor!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens hoor. Ik vind het soms echt meer een vloek dan een gave.
Waxxer, je bent een leuke en grappige jongen, maar zulke dingen zijn zo zout in de wonde he.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:37 schreef Waxxer het volgende:
Nou, dus, en nu wil ik zeggen dat het ook heel leuk kan zijn.![]()
![]()
![]()
![]()
Laten we dát niet vergeten! Kom óp!
laten we maar net doen alsof het maandag morgen isquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:49 schreef Steve het volgende:
Oh de vorige was dicht Dan heeft f5'en weinig zin.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:52 schreef Ang3l het volgende:
Ik begin m'n foto's steeds mooier te vinden
Ben benieuwd naar de rest... over 2 weken.
En alles hier is vol Tibo.....
De broek die op de bank ligt die hij geleend had omdat ie nat was geworden.
Lege bierflesje op de salontafel.
Handdoek die over de verwarming hangt.
Zijn kant van 't bed die nu beslapen is.
Blech.
Een gave? Dan denk ik meteen aan X-men. "What's your power? I'm GAY!"quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens hoor. Ik vind het soms echt meer een vloek dan een gave.
Ik zou ook ja zeggen denk ik. Maar dan ook graag de tijd terugdraaien zodat je gewoon lekker opnieuw kunt beginnen. Hoe ideaal zou dat zijn.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:36 schreef Xiance het volgende:
als er een sexualiteitsverandering was (zoals geslachtsverandering) zou ik dat dan doen?
We hebben het niet slecht in nederland als homo, maar het lijkt soms wel een grenzeloos gevecht tegen vanalles en iedereen
Oh als ik alleen de tijd al terug kon draaien dan zou ik dat zo doen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:55 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik zou ook ja zeggen denk ik. Maar dan ook graag de tijd terugdraaien zodat je gewoon lekker opnieuw kunt beginnen. Hoe ideaal zou dat zijn.
mij ook nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, ik bedoel het meer dat het (voor mij) lang niet altijd zo is dat ik blij ben dat ik ben zoals ik ben.
Mijn zus kwam iemand tegen in de trein en is er mee gaan daten. Dat mij zoiets overkomt is lang zo waarschijnlijk niet.
Hear-hear.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh als ik alleen de tijd al terug kon draaien dan zou ik dat zo doen.
Dat krijg je ervan als je mij niet spot.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
En ik ga toch bijna elke dag wel met de trein.
Hmmz klote periodequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:52 schreef Ang3l het volgende:
Ik begin m'n foto's steeds mooier te vinden
Ben benieuwd naar de rest... over 2 weken.
En alles hier is vol Tibo.....
De broek die op de bank ligt die hij geleend had omdat ie nat was geworden.
Lege bierflesje op de salontafel.
Handdoek die over de verwarming hangt.
Zijn kant van 't bed die nu beslapen is.
Blech.
Dan moet je mij maar aansprekenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:00 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je mij niet spot.
Hang je het ideaalbeeld niet te veel op aan die onwaarschijnlijke toevalligheden?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, ik bedoel het meer dat het (voor mij) lang niet altijd zo is dat ik blij ben dat ik ben zoals ik ben.
Mijn zus kwam iemand tegen in de trein en is er mee gaan daten. Dat mij zoiets overkomt is lang zo waarschijnlijk niet.
Laat je tot vrouw verbouwen, dan ben je hetero.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:36 schreef Xiance het volgende:
[..]
die dagen moeten er ook zijn...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Het lijkt hier wel zo'n donker café waar een stel mannen aan de bar een biertje (of meer) drinken en zich utlaten over de (on)zin van het leven.
Mja. En het stomme is.... als ik hem nu zou bellen kan het goed zijn dat ie over 15 min hier op de stoep staat en we lief in elkaars armen in slaap vallen, handen en vingers in elkaar verstrengeld. DAT is pas frustrerend.quote:
hehehe..quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Laat je tot vrouw verbouwen, dan ben je hetero.
ik zou er gek van wordenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. En het stomme is.... als ik hem nu zou bellen kan het goed zijn dat ie over 15 min hier op de stoep staat en we lief in elkaars armen in slaap vallen, handen en vingers in elkaar verstrengeld. DAT is pas frustrerend.
Maar ja, als je verliefd wordt op een homo is het ook lang niet zeker dat er een leuke relatie uit voortvloeit. Daar zijn in dit topic ook zat voorbeelden van. Als ik Brad niet toevallig tegen was gekomen op het juiste moment, was ik nu ook alleen geweest hoor.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:05 schreef Xiance het volgende:
[..]
hehehe..
maar zoals ik al zei.. het is niet altijd zo dat ik hetero wil zijn
gewoon.. soms.. als t allemaal even flink kut is, je verliefd word op een hetero, en dan uiteindelijk toch weer in je eentje staat als er moeilijke beslissingen genomen moeten worden, zondar dat er iemand is die je lief heeft en je bij staat..
snap je?
Een van jullie gaat hier aan onderdoor... kun je beter een relatie beginnen die eventueel kort duurt, maar dan heb je die lol in ieder geval gehad.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. En het stomme is.... als ik hem nu zou bellen kan het goed zijn dat ie over 15 min hier op de stoep staat en we lief in elkaars armen in slaap vallen, handen en vingers in elkaar verstrengeld. DAT is pas frustrerend.
Nja jullie zijn ook op een hele vreemde manier uit elkaar gegaan (tenminste dat haal ik er uit)quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
klopt..quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar ja, als je verliefd wordt op een homo is het ook lang niet zeker dat er een leuke relatie uit voortvloeit. Daar zijn in dit topic ook zat voorbeelden van. Als ik Brad niet toevallig tegen was gekomen op het juiste moment, was ik nu ook alleen geweest hoor.
Too gay?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:09 schreef Xiance het volgende:
[..]
klopt..
maar ik word zelden verliefd op homos
Neuh doe'k ook niet.quote:
geen idee..quote:
Klinkt herkenbaarquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:12 schreef Xiance het volgende:
[..]
geen idee..
maar mijn vriendinnen vragen altijd al wat ik van <naam> vind, en als ik m dan leuk vind dan reageren ze steevast met "Gelukkig!! hijs hetero!!"
Hoe is dat "gelukkig"?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:12 schreef Xiance het volgende:
[..]
geen idee..
maar mijn vriendinnen vragen altijd al wat ik van <naam> vind, en als ik m dan leuk vind dan reageren ze steevast met "Gelukkig!! hijs hetero!!"
Omdat de vriendinnen die kerel zelf leuk vinden?quote:
Uit elkaar gaan kan alleen als je iets hebt. Dat hadden we dus niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja jullie zijn ook op een hele vreemde manier uit elkaar gegaan (tenminste dat haal ik er uit)
Mja.... wij lagen idd daarna knuffelend, zoenend en uh... ja, op de bank. En daarna lief samen lepelend in bed, en samen opgestaan.... dat is idd iets andersquote:Ik heb een vriend gehad die hetzelfde zei, maar hij kon wat mij betreft wel door de grond zakken en impotent worden of zo. Dus dat was al een hele andere manier van uit elkaar gaan
jaaaaaaaa jonge pappa's die nog onwennig achter de kinderwagen stuntelen, ohhhh ik smelt ervoorquote:
grumpy old men a la waldorf and statlerquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Het lijkt hier wel zo'n donker café waar een stel mannen aan de bar een biertje (of meer) drinken en zich utlaten over de (on)zin van het leven.
Hij is vanochtend toch weggegaan? Dus zijn jullie uit elkaar gegaan. Tenminste, ik zie uit elkaar gaan niet als "breken" snappie?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uit elkaar gaan kan alleen als je iets hebt. Dat hadden we dus niet.
Maar juist daarom kan ik me voorstellen dat het heel vreemd is. En dat het heel verwarrend is.quote:[..]
Mja.... wij lagen idd daarna knuffelend, zoenend en uh... ja, op de bank. En daarna lief samen lepelend in bed, en samen opgestaan.... dat is idd iets anders
Was ook een vreemde avond, en buiten dan het antwoord was het verder een heel goed gesprek en ook nog gezellig.
Ah. Vrouwen...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:15 schreef Xiance het volgende:
[..]
jaaaaaaaa jonge pappa's die nog onwennig achter de kinderwagen stuntelen, ohhhh ik smelt ervoor![]()
wonder, wat bartje al zei
Met zo'n stoer jochie aan de hand (baby's zijn niet leukquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:15 schreef Xiance het volgende:
[..]
jaaaaaaaa jonge pappa's die nog onwennig achter de kinderwagen stuntelen, ohhhh ik smelt ervoor![]()
tis volgens mij wel hoog nodigquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:09 schreef Xiance het volgende:
[..]
is t alweer ons wekelijkse nijmegen uitje?
Nja tot je zelf valt voor een "jochie" van 20quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:17 schreef Xiance het volgende:
ik ben nu op de leeftijd dat ik "ouder" ben..
van die 20jarige jochies die me aan spreken, en die dan miepen dat je leuk bent enzo..
en die roepen dan dat ze op "ouder" vallen
ahhhhhhh ik ben 28!
dirk is een schatje, die stond laatst samen met pieter tegenover me in de aprilquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ah. Vrouwen...
Ik ga geloof ik voor de intelligente stoere kerel met een nichterig randje. Of zo. Ik weet het niet. Type Dirk, zeg maar.
ik val niet op jochies van 20..quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja tot je zelf valt voor een "jochie" van 20
Ondanks dat het DRAKEN kunnen zijn en ze je het bloed onder de nagels kunnen halen, kunnen ze ook onwijs lief en vertederend zijn. Dat je echt denkt van goh, zit dit er ook in?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:03 schreef Bartjebart het volgende:
OW MIJN GOD
Probleemkinderen in de ergste gradatie op Ned2.
Jij bent een jongeman.quote:
Nja dat had ik ook altijdquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:19 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik val niet op jochies van 20..
ik heb graag een kerel aan mn zijde.. neefjes en nichtjes heb ik al om op te passen
Nu niet meer?quote:
Nja euh... ach...quote:
och en wee, ik zou wel weer een middagje lachen kunnen gebruiken jaquote:
jij bent toch nog heul geen 30??quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja euh... ach...
Nog steeds wel, maar opeens is men blikveld groter geworden of zo
Visueel is ook belangrijk?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja euh... ach...
Nog steeds wel, maar opeens is men blikveld groter geworden of zo
Hahaha nee. 26quote:
Hoe bedoel je dat?quote:
of kom ik nu dit maak naar de keizerstad ?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:24 schreef Xiance het volgende:
[..]
och en wee, ik zou wel weer een middagje lachen kunnen gebruiken ja
Dat jonge jongens meestal aantrekkelijker zijn (over het algemeen) dan oudere jongens. Weet ik veel. De hang naar jeugd en je eigen ouder worden of zo?quote:
*in bed stop en verhaaltje voorlees*quote:
Ga dan. Je kan het.quote:
neuh.. laten we naar parijs gaan!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of kom ik nu dit maak naar de keizerstad ?
Ow zo. Nah op zich heeft dat niet eens zoveel te maken met aantrekkelijkheid. Is wel een factor natuurlijk, maar ik vind het veel interessanter hoe iemand is zeg maar. Ik kan "jochies" van 19/20 onwijs aantrekkelijk vinden, maar ook kerels van midden 30.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat jonge jongens meestal aantrekkelijker zijn (over het algemeen) dan oudere jongens. Weet ik veel. De hang naar jeugd en je eigen ouder worden of zo?
Aantrekkingskracht is ook heel veranderlijk, denk ik. Als je zelf verandert, zoek je ook iets anders in een partner, lijkt me.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:30 schreef Xiance het volgende:
[..]
neuh.. laten we naar parijs gaan!
wonder, ik val eigenlijk altijd al (heel stabiel) op 30/35
ik heb wel een vriendje gehad van 22, en zelfs eentje van 40.. maar over het algemeen genomen zijn ze allemaal 30/35
Slaap. Lekker.quote:
Yep, heb ik zelf ook. Het gaat om een bepaald karakter en dat kant bij een 45-jarige en bij een 15-jarige voorkomen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En ik had altijd zoiets van; jonger is niet interessant omdat ze zo "jong" zijn. Iemand die ouder is/was nja daar voel ik me prettiger bij. Snap je?
Maar toch is negatief leeftijdsverschil (dus jonger dan ik zelf ben) ook een factor dat me tegenhoudtquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep, heb ik zelf ook. Het gaat om een bepaald karakter en dat kant bij een 45-jarige en bij een 15-jarige voorkomen.
mijn vriendjes zijn allemaal compleet verschillend van elkaar..quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Aantrekkingskracht is ook heel veranderlijk, denk ik. Als je zelf verandert, zoek je ook iets anders in een partner, lijkt me.
Bang dat je voor pedo wordt uitgemaakt? Of gewoon praktische problemen (werk/studie etc)?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar toch is negatief leeftijdsverschil (dus jonger dan ik zelf ben) ook een factor dat me tegenhoudt
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
WOW DOODENG, ik heb nog ooit met hem gezoend, in mijn wilde jaren 90
Ja, dat kan toch? Iemand kan ook gewoon leuk zijn zonder dat je er iets in zoektquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:37 schreef Xiance het volgende:
[..]
mijn vriendjes zijn allemaal compleet verschillend van elkaar..
het gaat bij mij echt altijd om het totaalpakket
nou, niet volgens mijn eisenpakket hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat kan toch? Iemand kan ook gewoon leuk zijn zonder dat je er iets in zoekt
Pedo? Daar had ik nog niet eens bij stil gestaanquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Bang dat je voor pedo wordt uitgemaakt? Of gewoon praktische problemen (werk/studie etc)?
Eisen zijn een afweermechanisme om bindingsangst te verbloemenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:39 schreef Xiance het volgende:
[..]
nou, niet volgens mijn eisenpakket hoor
nou vind ik het wel meevallen, maar mijn vriendenkring roept inmiddels dat ik nu toch echt die eisen moet gaan laten varen als ik niet een oude spinster wil worden
Waarom doodeng?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
Da's jammer. Een relatie van een week is toch meer helemaal dan geen relatie. Maar goed, ik ben niet echt iemand die uit ervaring spreektquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Pedo? Daar had ik nog niet eens bij stil gestaan
Maar ik laat me tegenhouden omdat ik bang ben dat het sowieso geen stand houdt.
't Is Jan Rotquote:
die heb ik vaker gehoord jaquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eisen zijn een afweermechanisme om bindingsangst te verbloemen
Of zo
Je hebt ook helemaal gelijk hoor! Het is ook een schakelaar dat ik voor mezelf moet omschakelen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's jammer. Een relatie van een week is toch meer helemaal dan geen relatie. Maar goed, ik ben niet echt iemand die uit ervaring spreekt
Ik heb makkelijk lullen natuurlijk, heheh.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je hebt ook helemaal gelijk hoor! Het is ook een schakelaar dat ik voor mezelf moet omschakelen.
doodeng zoals ie zo dicht bij die camera komt, bijna een griezel, en hij is oud geworden, nooit goed begrepen wat ik ooit in hem zag, maar als ik zijn liedjes nog hoor is het alsof hij ze allemaal voor mij zingt, voel ik toch nog wat voor hem... gek hequote:
Vergeleken bij TMM valt dat wel mee hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:45 schreef Xiance het volgende:
ohhh ik ga nu echt voor gek versleten worden..
wat lief dat je dat zegt, romantisch ook ja, zucht...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:49 schreef Tha_Erik het volgende:
TMM heeft misschien wel de romantischte ziel die ik ooit gezien heb
Da's een ding dat zeker is, jaquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:49 schreef Tha_Erik het volgende:
TMM heeft misschien wel de romantischte ziel die ik ooit gezien heb
Haha nja inderdaadquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb makkelijk lullen natuurlijk, heheh.
Nja zo heel gek vind ik dat eigenlijk niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
doodeng zoals ie zo dicht bij die camera komt, bijna een griezel, en hij is oud geworden, nooit goed begrepen wat ik ooit in hem zag, maar als ik zijn liedjes nog hoor is het alsof hij ze allemaal voor mij zingt, voel ik toch nog wat voor hem... gek he
Ik hoop in ieder geval dat je een leuk vriendje krijgt, want dat verdien jijquote:
Niet zozeer romantisch in de liefdeszin van het woord, maar meer in de dramatiek, de passie en het dwepen. Je kan smachtend terugdenken aan vroeger. Je kan je verheugen op de toekomst met puur verlangen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat lief dat je dat zegt, romantisch ook ja, zucht...
Maar waar basseer jij dat op, heb ik onder jou raam ook al staan zingen?
Ja het zijn er zo veel intussen, ik lijk wel een Tuna
Don't we all... (please say we do)quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik hoop in ieder geval dat je een leuk vriendje krijgt, want dat verdien jij
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik hoop in ieder geval dat je een leuk vriendje krijgt, want dat verdien jij
We do.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Don't we all... (please say we do)
Jij hoopt het ook voor me?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Don't we all... (please say we do)
Volgens mij is dat wel de beste manier ja. I denk dat als je gaat zoeken, je bij elke "match" afvraagt of de volgende niet nog beter klikt. Terwijl als je iemand tegenkomt je daar niet aan denkt, denk ik. Ik in ieder geval geval niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dank je
Nja ik hoop et ookMaar goed, de tijd van wanhopig zoeken heb ik hopelijk achter me gelaten en ik zie wel wat er op men pad komt
Verrassend weinig.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dank je
Nja ik hoop et ookMaar goed, de tijd van wanhopig zoeken heb ik hopelijk achter me gelaten en ik zie wel wat er op men pad komt
Nja dit is voor mij al een hele stapquote:Op woensdag 7 oktober 2009 01:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel de beste manier ja. I denk dat als je gaat zoeken, je bij elke "match" afvraagt of de volgende niet nog beter klikt. Terwijl als je iemand tegenkomt je daar niet aan denkt, denk ik. Ik in ieder geval geval niet.
Sorry?quote:
Oh wat er op een pad langskomt als je niet zoekt.quote:
Beetje bij beetje gaat het welquote:Op woensdag 7 oktober 2009 01:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja dit is voor mij al een hele stap
Maar ik vraag me niet af of een ander eventueel beter matched. Ik ben wel bang dat het niet stand houdt. En daar zit voor mij een grote crux.
Nah dat ligt er net aan hoe goed je je ogen open houdt.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 01:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh wat er op een pad langskomt als je niet zoekt.
of iets andersquote:Op woensdag 7 oktober 2009 01:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nah dat ligt er net aan hoe goed je je ogen open houdt.
quote:
Wat dan?quote:
Je oren. Want soms hoor je ze wel maar zie je ze niet.quote:
Truste Bartquote:
das wel heel wild jaquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
maar jij woont nu niet samen met maja van den broecke en een paar kinderen in ossendrechtquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
nonsens! Ga jezelf nu niet in de (bonus)aanbieding gooienquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:39 schreef Xiance het volgende:
[..]
nou, niet volgens mijn eisenpakket hoor
nou vind ik het wel meevallen, maar mijn vriendenkring roept inmiddels dat ik nu toch echt die eisen moet gaan laten varen als ik niet een oude spinster wil worden
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 01:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok ik moet stoppen met die te depressieve shit.
this will cheer you up:quote:
The iceking is an oxymoronquote:Op woensdag 7 oktober 2009 07:55 schreef PhalanX het volgende:
[..]
this will cheer you up:
look it's princess Bubblegum's rainicorn!
Heroes season 2?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:21 schreef PhalanX het volgende:
I'm connecting to the internet with my mind!
Ik denk dat we gewoon een vreselijk onuitstaanbaar kutkarakter hebben.quote:
van Erik weet ik het niet, maar jij bent een vreselijk ondankbaar schepsel dat spontane cadeautjes weigertquote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat we gewoon een vreselijk onuitstaanbaar kutkarakter hebben.
Wow, is dit nu wat ze noemen een doorbraak? Een breekmomentje?
nee die heeft volgens mij geen gelddig rijbewijs meerquote:
tvp waard...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:14 schreef Stroekie het volgende:
had ik hier al gemeld dat ik gisteravond met mijn collega heb lopen krikken ?
Ik mag hopen dat de auto stuk was?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:14 schreef Stroekie het volgende:
had ik hier al gemeld dat ik gisteravond met mijn collega heb lopen krikken ?
oei, begint het te rammelen aan heterofront (bij hem dan?)quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:30 schreef Ang3l het volgende:
Aww! Die knappe hetero ex-collega mailt me net dat ie me mist![]()
Neuh joh. Maar hij vond me een erg leuke collegaquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:42 schreef Baltar het volgende:
[..]
oei, begint het te rammelen aan heterofront (bij hem dan?)
Dat is dan maar een mooie opsteker voor je, na maandagquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh joh. Maar hij vond me een erg leuke collega
En, is hij ook leuk dan?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh joh. Maar hij vond me een erg leuke collega
volgens mij begrijp je nu ook beter de zorgen van Ang3lquote:
Aaaabsoluut.quote:
Dat weet ik toch allemaal niet meer...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aaaabsoluut.
Heb hier toch wel eens een foto van hem geplaatst?
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aaaabsoluut.
Heb hier toch wel eens een foto van hem geplaatst?
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat weet ik toch allemaal niet meer...
Jij post zoveel foto's van mooie mannen....
Dadelijk krijg je nog een 2de carrierequote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:10 schreef Ang3l het volgende:
Hee,
Door je nieuwe foto's kreeg ik helemaal de kriebels om jou ook eens op de foto te zetten.
En ik ben aan het denken om toch een cursus/opleiding voor fotografie te gaan doen, en dan moet je ook andere soort foto's hebben als alleen mode. Dus wilde ik met emotie aan de slag!De volgende! Kennis van me die al geregeld wat dingetjes doet met d'r eigen "bedrijfje" zag de foto's op Hyves .... en dus ga ik zaterdag 24 Okt nara een oude verlaten smederij voor een nieuwe sessie
Als 30+ C&A model?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:28 schreef Baltar het volgende:
[..]
Dadelijk krijg je nog een 2de carriere
Ja dat ik gisteravond met een collega gekrikt hebquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:54 schreef Nuno_G het volgende:
Goedemorgen allemaal, heb ik nog wat gemist![]()
![]()
quote:
heb het even gelezen, samen onder de auto gelegen of inquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja dat ik gisteravond met een collega gekrikt heb
Pauze ? schoonheidquote:
in de regen ernaast gestaanquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
heb het even gelezen, samen onder de auto gelegen of in
hoe romantischquote:
collega die mij elke dag netjes terug naar huis brengt in het seniorencomplexquote:
oh anticlimaxquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
collega die mij elke dag netjes terug naar huis brengt in het seniorencomplex
maar helaas dus gisteren een lekke band had, en de verkeerde kruissleutel bij zich had waardoor we dus op Route Mobiel moesten wachten
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jullie happen allemaal zo leuk
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nu al, ga jongens spotten in je pauze, veel leukerquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jah maar zit al wel in het lokaal
zou Stroekie weleens uit de band springen ???????quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:06 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
We dachten enkel dat je eens uit de band was gesprongen
Pervertquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat beeld past toch niet meer bij een topic opaquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:06 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
We dachten enkel dat je eens uit de band was gesprongen
alsof ik nog met dat bejaarde lijf van me in staat ben om te springenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zou Stroekie weleens uit de band springen ???????
ja want jij hebt mij niet dansend gezienquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:08 schreef Baltar het volgende:
Daar kan hij denk ik enkel zelf antwoord opgeven
Ja en kan iedereen even zijn wijnbehoefte doorgevenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:33 schreef Ang3l het volgende:
Zeg, moet ik trouwens al stoppen met eten voor de 17e?
nou ja niet meer springen dan, maar ......quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alsof ik nog met dat bejaarde lijf van me in staat ben om te springen
Ik zit nog te twijfelen of ik met de auto kom en dan dus niets kan drinken, of met een ander veervoermiddel en dan me dan laveloos laat voeren door Erik of KK en zo....quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja en kan iedereen even zijn wijnbehoefte doorgeven
Ik kan sinds maandag toch al niet zo goed meer etenquote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan sinds maandag toch al niet zo goed meer eten
Baltar heeft geen baardquote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Heb ik nou net Baltar in de super gespot?
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Heb ik nou net Baltar in de super gespot?
daar komt nog een mail over maar ik ga iedereen te verzoeken om of te blijven slapen of met de fiets of openbaar vervoer te komen, zelf rijden na het gaydinay is onverantwoord, zelfs op de fiets eigenlijk alquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zit nog te twijfelen of ik met de auto kom en dan dus niets kan drinken, of met een ander veervoermiddel en dan me dan laveloos laat voeren door Erik of KK en zo....
Volgens mij moest ik dan maar alvast een hoekje van je zolder reserveren, want vrees dat de nazit wel tot na 23.00 uur gaat duren. En ervaringen uit het verleden bieden garantie voor de toekomst dat het tussen mij het het dorp Nuenen nooit meer goed zal komen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
daar komt nog een mail over maar ik ga iedereen te verzoeken om of te blijven slapen of met de fiets of openbaar vervoer te komen, zelf rijden na het gaydinay is onverantwoord, zelfs op de fiets eigenlijk al
en ik heb dus geen kokos verwerkt in het menu....
Ik ga echt niet met de fiets met dit weer, en het openbaar vervoer is ruk want dan moet je zo op de tijd lettenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
daar komt nog een mail over maar ik ga iedereen te verzoeken om of te blijven slapen of met de fiets of openbaar vervoer te komen, zelf rijden na het gaydinay is onverantwoord, zelfs op de fiets eigenlijk al
en ik heb dus geen kokos verwerkt in het menu....
Dat ligt aan het alcoholpercentage, maar niet geheelquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga echt niet met de fiets met dit weer, en het openbaar vervoer is ruk want dan moet je zo op de tijd letten![]()
En logeerpartijtjes ben ik niet zo van.....
Koken met alcohol doet de alcohol toch verdampen?
Als ik er gewoon water bij drink moet dat best kunnen........quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:21 schreef Baltar het volgende:
[..]
Dat ligt aan het alcoholpercentage, maar niet geheel
Zeg die wijn gaat niet gebruikt worden om te koken, die is om gewoon bij het gaydinay te drinkenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga echt niet met de fiets met dit weer, en het openbaar vervoer is ruk want dan moet je zo op de tijd letten![]()
En logeerpartijtjes ben ik niet zo van.....
Koken met alcohol doet de alcohol toch verdampen?
waarom moet ik nu weer aan Koot en Bie denkenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:30 schreef Ang3l het volgende:
O dan kan ik die best overslaan
Logeren wordt nl weer zo'n dionysische orgie met Wein Weib und Gesang, maar dan ohne Weib en mit schwule Bube!
Omdat je je naam eer aan doet?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
waarom moet ik nu weer aan Koot en Bie denken
we zullen nadien vast wel nog de stad in duiken, dus jij komt wel weer thuis, lijkt me toch verstandiger om met de bus te komen dan, naar Nuenen rijden ze dan zeker nog 1x in de 30 min als het niet 1x in het kwartier isquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik er gewoon water bij drink moet dat best kunnen........
Is er geen connectie tussen Stroekie en rode wijn danquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat is dat de connectie tussen stroekie en rozen rumbonen en rode wijn ?
Maar ik weet niet of ik nog wel in staat ben om na uitbundig tafelen en uitbuiken tot dansen en springen in staat ben aan. b.v. Stratumse dijkquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
we zullen nadien vast wel nog de stad in duiken, dus jij komt wel weer thuis, lijkt me toch verstandiger om met de bus te komen dan, naar Nuenen rijden ze dan zeker nog 1x in de 30 min als het niet 1x in het kwartier is
Vertrek Van Naar Aankomst Hoe
18:35 eindhoven
treinstation Station NS
Eindhoven 18:37 lopen 2 min
--------------------------------------------------------------------------------
18:37 Station NS
Eindhoven Centrum
Nuenen 18:55 bus 21
Hermes
richting Gemert
--------------------------------------------------------------------------------
18:55 Centrum
Nuenen sint annagildelaan
nuenen 18:59 lopen 4 min
oeh dat zou wel heel leuk zijn, maar op verzoek van enkele deelnemers mag ik er niets extravagants van maken dit jaar.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:43 schreef Ang3l het volgende:
Moeten we nog aan een speciale dresscodde gehoor geven?
Een wit laken en lauerkransje of zo?
maar dan blijven die rumbonen ongebruiktquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Is er geen connectie tussen Stroekie en rode wijn dan
Wie weet er wat Zeus aanhad, want dan doe ik dat wel aanquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oeh dat zou wel heel leuk zijn, maar op verzoek van enkele deelnemers mag ik er niets extravagants van maken dit jaar.
Hoewel zo'n Griekse orgie is wel een idee voor een volgende editie![]()
Wie meld zich aan?
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wie weet er wat Zeus aanhad, want dan doe ik dat wel aan
oh dus jij komt de volgende keer zeker weer, dat weet je nu alquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wie weet er wat Zeus aanhad, want dan doe ik dat wel aan
aahh lekkahquote:
Voor bij de koffie of zoquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dan blijven die rumbonen ongebruikt
heb iedereen al gespotquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nu al, ga jongens spotten in je pauze, veel leuker
Het gaat me ook meer om de terugweg............quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
we zullen nadien vast wel nog de stad in duiken, dus jij komt wel weer thuis, lijkt me toch verstandiger om met de bus te komen dan, naar Nuenen rijden ze dan zeker nog 1x in de 30 min als het niet 1x in het kwartier is
Vertrek Van Naar Aankomst Hoe
18:35 eindhoven
treinstation Station NS
Eindhoven 18:37 lopen 2 min
18:37 Station NS
Eindhoven Centrum
Nuenen 18:55 bus 21
Hermes
richting Gemert
18:55 Centrum
Nuenen sint annagildelaan
nuenen 18:59 lopen 4 min
Sinds wanneer laat jij je door semi-kunstzinnige de wet voorschrijven op je eigen diner?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oeh dat zou wel heel leuk zijn, maar op verzoek van enkele deelnemers mag ik er niets extravagants van maken dit jaar.
Skip de orgie en ik ben er.quote:Hoewel zo'n Griekse orgie is wel een idee voor een volgende editie![]()
Wie meld zich aan?
Waarom natuurlijk?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh dus jij komt de volgende keer zeker weer, dat weet je nu al![]()
![]()
Ik ga dan natuurlijk als apollo
Ik voel een HIPS aankomen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:28 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga straks soep eten in de kroeg
En een biertje drinken denk ik
Dus tis... zo goed als rond?quote:En ik heb een einbod gehad voor het appartement waar ik erg goed mee kan leven![]()
wandering eyez?quote:
Ik zou er een eind aan maken.quote:
Groningen is toch grootquote:
ja, gelukkig staan skelt en tim er ook niet in dus ik blijf the undisputed queen kingquote:
word er weer gejacked for men?quote:
ach gut wat zielig voor jequote:
wil jij wel een gaydinay exstravaganza dan?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sinds wanneer laat jij je door semi-kunstzinnige de wet voorschrijven op je eigen diner?
[..]
Skip de orgie en ik ben er.
weet ik veel, ik kom niet zo vaak in Groningen hequote:
Dat kan zijn, maar heet liep ook wel uit op andere dingenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wil jij wel een gaydinay exstravaganza dan?
en over orgie:
Een orgie (όργια) was een belangrijke cultische bijeenkomst bij de oud Griekse religies. Tijdens deze orgieën werd er toezicht gehouden door een orgiophant. Orgieën waren meestal feesten ter ere van Dionysus (of Bacchus) en werden dus bijgewoond door Bacchanten.
Het draaide vooral om het eten en het drinken bij de Griekse orgie's
ik ben er maar een paar keer geweest daar. Het Groninger Museum. En het uitgaan is daar goed te doen. Veel studenten and shit.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
weet ik veel, ik kom niet zo vaak in Groningen he
dan weet jij vast ook alle ins en outs van de broenen arm ?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik ben er maar een paar keer geweest daar. Het Groninger Museum. En het uitgaan is daar goed te doen. Veel studenten and shit.![]()
nee, nooit van gehoord. Wat is dat?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan weet jij vast ook alle ins en outs van de broenen arm ?
hij was eerst goudquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, nooit van gehoord. Wat is dat?
Neuh, ik doe rustig aan, en ik blijf niet langquote:
Ik ga denk ik morgen bellen om ja te zeggenquote:Dus tis... zo goed als rond?
mag je niet naar buiten dan in de pauzequote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
niet heel groningen komt bij ons door de kantine
Ja ik vind dat nog steeds een erg vreemde naam voor een gayclubquote:
zit niet in de binnenstadquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
mag je niet naar buiten dan in de pauze
gaat die over fisten?quote:
dus het huis is eindelijk van jou?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Neuh, ik doe rustig aan, en ik blijf niet lang
[..]
Ik ga denk ik morgen bellen om ja te zeggen![]()
officieel is het inderdaad golden arm, maar Groningers maken wel eens een grapje en hebben het dan over de broenen armquote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
weet niet of stroekie de golden arm bedoelde
blijkbaarquote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ben ik al zo voorspelbaar geworden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |