we zullen nadien vast wel nog de stad in duiken, dus jij komt wel weer thuis, lijkt me toch verstandiger om met de bus te komen dan, naar Nuenen rijden ze dan zeker nog 1x in de 30 min als het niet 1x in het kwartier isquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik er gewoon water bij drink moet dat best kunnen........
Is er geen connectie tussen Stroekie en rode wijn danquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat is dat de connectie tussen stroekie en rozen rumbonen en rode wijn ?
Maar ik weet niet of ik nog wel in staat ben om na uitbundig tafelen en uitbuiken tot dansen en springen in staat ben aan. b.v. Stratumse dijkquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
we zullen nadien vast wel nog de stad in duiken, dus jij komt wel weer thuis, lijkt me toch verstandiger om met de bus te komen dan, naar Nuenen rijden ze dan zeker nog 1x in de 30 min als het niet 1x in het kwartier is
Vertrek Van Naar Aankomst Hoe
18:35 eindhoven
treinstation Station NS
Eindhoven 18:37 lopen 2 min
--------------------------------------------------------------------------------
18:37 Station NS
Eindhoven Centrum
Nuenen 18:55 bus 21
Hermes
richting Gemert
--------------------------------------------------------------------------------
18:55 Centrum
Nuenen sint annagildelaan
nuenen 18:59 lopen 4 min
oeh dat zou wel heel leuk zijn, maar op verzoek van enkele deelnemers mag ik er niets extravagants van maken dit jaar.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:43 schreef Ang3l het volgende:
Moeten we nog aan een speciale dresscodde gehoor geven?
Een wit laken en lauerkransje of zo?
maar dan blijven die rumbonen ongebruiktquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Is er geen connectie tussen Stroekie en rode wijn dan
Wie weet er wat Zeus aanhad, want dan doe ik dat wel aanquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oeh dat zou wel heel leuk zijn, maar op verzoek van enkele deelnemers mag ik er niets extravagants van maken dit jaar.
Hoewel zo'n Griekse orgie is wel een idee voor een volgende editie![]()
Wie meld zich aan?
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wie weet er wat Zeus aanhad, want dan doe ik dat wel aan
oh dus jij komt de volgende keer zeker weer, dat weet je nu alquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wie weet er wat Zeus aanhad, want dan doe ik dat wel aan
aahh lekkahquote:
Voor bij de koffie of zoquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dan blijven die rumbonen ongebruikt
heb iedereen al gespotquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nu al, ga jongens spotten in je pauze, veel leuker
Het gaat me ook meer om de terugweg............quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
we zullen nadien vast wel nog de stad in duiken, dus jij komt wel weer thuis, lijkt me toch verstandiger om met de bus te komen dan, naar Nuenen rijden ze dan zeker nog 1x in de 30 min als het niet 1x in het kwartier is
Vertrek Van Naar Aankomst Hoe
18:35 eindhoven
treinstation Station NS
Eindhoven 18:37 lopen 2 min
18:37 Station NS
Eindhoven Centrum
Nuenen 18:55 bus 21
Hermes
richting Gemert
18:55 Centrum
Nuenen sint annagildelaan
nuenen 18:59 lopen 4 min
Sinds wanneer laat jij je door semi-kunstzinnige de wet voorschrijven op je eigen diner?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oeh dat zou wel heel leuk zijn, maar op verzoek van enkele deelnemers mag ik er niets extravagants van maken dit jaar.
Skip de orgie en ik ben er.quote:Hoewel zo'n Griekse orgie is wel een idee voor een volgende editie![]()
Wie meld zich aan?
Waarom natuurlijk?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh dus jij komt de volgende keer zeker weer, dat weet je nu al![]()
![]()
Ik ga dan natuurlijk als apollo
Ik voel een HIPS aankomen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:28 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga straks soep eten in de kroeg
En een biertje drinken denk ik
Dus tis... zo goed als rond?quote:En ik heb een einbod gehad voor het appartement waar ik erg goed mee kan leven![]()
wandering eyez?quote:
Ik zou er een eind aan maken.quote:
Groningen is toch grootquote:
ja, gelukkig staan skelt en tim er ook niet in dus ik blijf the undisputed queen kingquote:
word er weer gejacked for men?quote:
ach gut wat zielig voor jequote:
wil jij wel een gaydinay exstravaganza dan?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sinds wanneer laat jij je door semi-kunstzinnige de wet voorschrijven op je eigen diner?
[..]
Skip de orgie en ik ben er.
weet ik veel, ik kom niet zo vaak in Groningen hequote:
Dat kan zijn, maar heet liep ook wel uit op andere dingenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wil jij wel een gaydinay exstravaganza dan?
en over orgie:
Een orgie (όργια) was een belangrijke cultische bijeenkomst bij de oud Griekse religies. Tijdens deze orgieën werd er toezicht gehouden door een orgiophant. Orgieën waren meestal feesten ter ere van Dionysus (of Bacchus) en werden dus bijgewoond door Bacchanten.
Het draaide vooral om het eten en het drinken bij de Griekse orgie's
ik ben er maar een paar keer geweest daar. Het Groninger Museum. En het uitgaan is daar goed te doen. Veel studenten and shit.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
weet ik veel, ik kom niet zo vaak in Groningen he
dan weet jij vast ook alle ins en outs van de broenen arm ?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik ben er maar een paar keer geweest daar. Het Groninger Museum. En het uitgaan is daar goed te doen. Veel studenten and shit.![]()
nee, nooit van gehoord. Wat is dat?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan weet jij vast ook alle ins en outs van de broenen arm ?
hij was eerst goudquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, nooit van gehoord. Wat is dat?
Neuh, ik doe rustig aan, en ik blijf niet langquote:
Ik ga denk ik morgen bellen om ja te zeggenquote:Dus tis... zo goed als rond?
mag je niet naar buiten dan in de pauzequote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
niet heel groningen komt bij ons door de kantine
Ja ik vind dat nog steeds een erg vreemde naam voor een gayclubquote:
zit niet in de binnenstadquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
mag je niet naar buiten dan in de pauze
gaat die over fisten?quote:
dus het huis is eindelijk van jou?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Neuh, ik doe rustig aan, en ik blijf niet lang
[..]
Ik ga denk ik morgen bellen om ja te zeggen![]()
officieel is het inderdaad golden arm, maar Groningers maken wel eens een grapje en hebben het dan over de broenen armquote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
weet niet of stroekie de golden arm bedoelde
blijkbaarquote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ben ik al zo voorspelbaar geworden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |