Pauze ? schoonheidquote:
in de regen ernaast gestaanquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
heb het even gelezen, samen onder de auto gelegen of in
hoe romantischquote:
collega die mij elke dag netjes terug naar huis brengt in het seniorencomplexquote:
oh anticlimaxquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
collega die mij elke dag netjes terug naar huis brengt in het seniorencomplex
maar helaas dus gisteren een lekke band had, en de verkeerde kruissleutel bij zich had waardoor we dus op Route Mobiel moesten wachten
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jullie happen allemaal zo leuk
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nu al, ga jongens spotten in je pauze, veel leukerquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jah maar zit al wel in het lokaal
zou Stroekie weleens uit de band springen ???????quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:06 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
We dachten enkel dat je eens uit de band was gesprongen
Pervertquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat beeld past toch niet meer bij een topic opaquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:06 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
We dachten enkel dat je eens uit de band was gesprongen
alsof ik nog met dat bejaarde lijf van me in staat ben om te springenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zou Stroekie weleens uit de band springen ???????
ja want jij hebt mij niet dansend gezienquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:08 schreef Baltar het volgende:
Daar kan hij denk ik enkel zelf antwoord opgeven
Ja en kan iedereen even zijn wijnbehoefte doorgevenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:33 schreef Ang3l het volgende:
Zeg, moet ik trouwens al stoppen met eten voor de 17e?
nou ja niet meer springen dan, maar ......quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alsof ik nog met dat bejaarde lijf van me in staat ben om te springen
Ik zit nog te twijfelen of ik met de auto kom en dan dus niets kan drinken, of met een ander veervoermiddel en dan me dan laveloos laat voeren door Erik of KK en zo....quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja en kan iedereen even zijn wijnbehoefte doorgeven
Ik kan sinds maandag toch al niet zo goed meer etenquote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan sinds maandag toch al niet zo goed meer eten
Baltar heeft geen baardquote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Heb ik nou net Baltar in de super gespot?
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Heb ik nou net Baltar in de super gespot?
daar komt nog een mail over maar ik ga iedereen te verzoeken om of te blijven slapen of met de fiets of openbaar vervoer te komen, zelf rijden na het gaydinay is onverantwoord, zelfs op de fiets eigenlijk alquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zit nog te twijfelen of ik met de auto kom en dan dus niets kan drinken, of met een ander veervoermiddel en dan me dan laveloos laat voeren door Erik of KK en zo....
Volgens mij moest ik dan maar alvast een hoekje van je zolder reserveren, want vrees dat de nazit wel tot na 23.00 uur gaat duren. En ervaringen uit het verleden bieden garantie voor de toekomst dat het tussen mij het het dorp Nuenen nooit meer goed zal komen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
daar komt nog een mail over maar ik ga iedereen te verzoeken om of te blijven slapen of met de fiets of openbaar vervoer te komen, zelf rijden na het gaydinay is onverantwoord, zelfs op de fiets eigenlijk al
en ik heb dus geen kokos verwerkt in het menu....
Ik ga echt niet met de fiets met dit weer, en het openbaar vervoer is ruk want dan moet je zo op de tijd lettenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
daar komt nog een mail over maar ik ga iedereen te verzoeken om of te blijven slapen of met de fiets of openbaar vervoer te komen, zelf rijden na het gaydinay is onverantwoord, zelfs op de fiets eigenlijk al
en ik heb dus geen kokos verwerkt in het menu....
Dat ligt aan het alcoholpercentage, maar niet geheelquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga echt niet met de fiets met dit weer, en het openbaar vervoer is ruk want dan moet je zo op de tijd letten![]()
En logeerpartijtjes ben ik niet zo van.....
Koken met alcohol doet de alcohol toch verdampen?
Als ik er gewoon water bij drink moet dat best kunnen........quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:21 schreef Baltar het volgende:
[..]
Dat ligt aan het alcoholpercentage, maar niet geheel
Zeg die wijn gaat niet gebruikt worden om te koken, die is om gewoon bij het gaydinay te drinkenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga echt niet met de fiets met dit weer, en het openbaar vervoer is ruk want dan moet je zo op de tijd letten![]()
En logeerpartijtjes ben ik niet zo van.....
Koken met alcohol doet de alcohol toch verdampen?
waarom moet ik nu weer aan Koot en Bie denkenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:30 schreef Ang3l het volgende:
O dan kan ik die best overslaan
Logeren wordt nl weer zo'n dionysische orgie met Wein Weib und Gesang, maar dan ohne Weib en mit schwule Bube!
Omdat je je naam eer aan doet?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
waarom moet ik nu weer aan Koot en Bie denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |