Maar ja, als je verliefd wordt op een homo is het ook lang niet zeker dat er een leuke relatie uit voortvloeit. Daar zijn in dit topic ook zat voorbeelden van. Als ik Brad niet toevallig tegen was gekomen op het juiste moment, was ik nu ook alleen geweest hoor.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:05 schreef Xiance het volgende:
[..]
hehehe..
maar zoals ik al zei.. het is niet altijd zo dat ik hetero wil zijn
gewoon.. soms.. als t allemaal even flink kut is, je verliefd word op een hetero, en dan uiteindelijk toch weer in je eentje staat als er moeilijke beslissingen genomen moeten worden, zondar dat er iemand is die je lief heeft en je bij staat..
snap je?
Een van jullie gaat hier aan onderdoor... kun je beter een relatie beginnen die eventueel kort duurt, maar dan heb je die lol in ieder geval gehad.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. En het stomme is.... als ik hem nu zou bellen kan het goed zijn dat ie over 15 min hier op de stoep staat en we lief in elkaars armen in slaap vallen, handen en vingers in elkaar verstrengeld. DAT is pas frustrerend.
Nja jullie zijn ook op een hele vreemde manier uit elkaar gegaan (tenminste dat haal ik er uit)quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. En het stomme is.... als ik hem nu zou bellen kan het goed zijn dat ie over 15 min hier op de stoep staat en we lief in elkaars armen in slaap vallen, handen en vingers in elkaar verstrengeld. DAT is pas frustrerend.
klopt..quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar ja, als je verliefd wordt op een homo is het ook lang niet zeker dat er een leuke relatie uit voortvloeit. Daar zijn in dit topic ook zat voorbeelden van. Als ik Brad niet toevallig tegen was gekomen op het juiste moment, was ik nu ook alleen geweest hoor.
Too gay?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:09 schreef Xiance het volgende:
[..]
klopt..
maar ik word zelden verliefd op homos
Neuh doe'k ook niet.quote:
geen idee..quote:
Klinkt herkenbaarquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:12 schreef Xiance het volgende:
[..]
geen idee..
maar mijn vriendinnen vragen altijd al wat ik van <naam> vind, en als ik m dan leuk vind dan reageren ze steevast met "Gelukkig!! hijs hetero!!"
Hoe is dat "gelukkig"?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:12 schreef Xiance het volgende:
[..]
geen idee..
maar mijn vriendinnen vragen altijd al wat ik van <naam> vind, en als ik m dan leuk vind dan reageren ze steevast met "Gelukkig!! hijs hetero!!"
Omdat de vriendinnen die kerel zelf leuk vinden?quote:
Uit elkaar gaan kan alleen als je iets hebt. Dat hadden we dus niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja jullie zijn ook op een hele vreemde manier uit elkaar gegaan (tenminste dat haal ik er uit)
Mja.... wij lagen idd daarna knuffelend, zoenend en uh... ja, op de bank. En daarna lief samen lepelend in bed, en samen opgestaan.... dat is idd iets andersquote:Ik heb een vriend gehad die hetzelfde zei, maar hij kon wat mij betreft wel door de grond zakken en impotent worden of zo. Dus dat was al een hele andere manier van uit elkaar gaan
jaaaaaaaa jonge pappa's die nog onwennig achter de kinderwagen stuntelen, ohhhh ik smelt ervoorquote:
grumpy old men a la waldorf and statlerquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Het lijkt hier wel zo'n donker café waar een stel mannen aan de bar een biertje (of meer) drinken en zich utlaten over de (on)zin van het leven.
Hij is vanochtend toch weggegaan? Dus zijn jullie uit elkaar gegaan. Tenminste, ik zie uit elkaar gaan niet als "breken" snappie?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uit elkaar gaan kan alleen als je iets hebt. Dat hadden we dus niet.
Maar juist daarom kan ik me voorstellen dat het heel vreemd is. En dat het heel verwarrend is.quote:[..]
Mja.... wij lagen idd daarna knuffelend, zoenend en uh... ja, op de bank. En daarna lief samen lepelend in bed, en samen opgestaan.... dat is idd iets anders
Was ook een vreemde avond, en buiten dan het antwoord was het verder een heel goed gesprek en ook nog gezellig.
Ah. Vrouwen...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:15 schreef Xiance het volgende:
[..]
jaaaaaaaa jonge pappa's die nog onwennig achter de kinderwagen stuntelen, ohhhh ik smelt ervoor![]()
wonder, wat bartje al zei
Met zo'n stoer jochie aan de hand (baby's zijn niet leukquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:15 schreef Xiance het volgende:
[..]
jaaaaaaaa jonge pappa's die nog onwennig achter de kinderwagen stuntelen, ohhhh ik smelt ervoor![]()
tis volgens mij wel hoog nodigquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:09 schreef Xiance het volgende:
[..]
is t alweer ons wekelijkse nijmegen uitje?
Nja tot je zelf valt voor een "jochie" van 20quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:17 schreef Xiance het volgende:
ik ben nu op de leeftijd dat ik "ouder" ben..
van die 20jarige jochies die me aan spreken, en die dan miepen dat je leuk bent enzo..
en die roepen dan dat ze op "ouder" vallen
ahhhhhhh ik ben 28!
dirk is een schatje, die stond laatst samen met pieter tegenover me in de aprilquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ah. Vrouwen...
Ik ga geloof ik voor de intelligente stoere kerel met een nichterig randje. Of zo. Ik weet het niet. Type Dirk, zeg maar.
ik val niet op jochies van 20..quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja tot je zelf valt voor een "jochie" van 20
Ondanks dat het DRAKEN kunnen zijn en ze je het bloed onder de nagels kunnen halen, kunnen ze ook onwijs lief en vertederend zijn. Dat je echt denkt van goh, zit dit er ook in?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:03 schreef Bartjebart het volgende:
OW MIJN GOD
Probleemkinderen in de ergste gradatie op Ned2.
Jij bent een jongeman.quote:
Nja dat had ik ook altijdquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:19 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik val niet op jochies van 20..
ik heb graag een kerel aan mn zijde.. neefjes en nichtjes heb ik al om op te passen
Nu niet meer?quote:
Nja euh... ach...quote:
och en wee, ik zou wel weer een middagje lachen kunnen gebruiken jaquote:
jij bent toch nog heul geen 30??quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja euh... ach...
Nog steeds wel, maar opeens is men blikveld groter geworden of zo
Visueel is ook belangrijk?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja euh... ach...
Nog steeds wel, maar opeens is men blikveld groter geworden of zo
Hahaha nee. 26quote:
Hoe bedoel je dat?quote:
of kom ik nu dit maak naar de keizerstad ?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:24 schreef Xiance het volgende:
[..]
och en wee, ik zou wel weer een middagje lachen kunnen gebruiken ja
Dat jonge jongens meestal aantrekkelijker zijn (over het algemeen) dan oudere jongens. Weet ik veel. De hang naar jeugd en je eigen ouder worden of zo?quote:
*in bed stop en verhaaltje voorlees*quote:
Ga dan. Je kan het.quote:
neuh.. laten we naar parijs gaan!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of kom ik nu dit maak naar de keizerstad ?
Ow zo. Nah op zich heeft dat niet eens zoveel te maken met aantrekkelijkheid. Is wel een factor natuurlijk, maar ik vind het veel interessanter hoe iemand is zeg maar. Ik kan "jochies" van 19/20 onwijs aantrekkelijk vinden, maar ook kerels van midden 30.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat jonge jongens meestal aantrekkelijker zijn (over het algemeen) dan oudere jongens. Weet ik veel. De hang naar jeugd en je eigen ouder worden of zo?
Aantrekkingskracht is ook heel veranderlijk, denk ik. Als je zelf verandert, zoek je ook iets anders in een partner, lijkt me.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:30 schreef Xiance het volgende:
[..]
neuh.. laten we naar parijs gaan!
wonder, ik val eigenlijk altijd al (heel stabiel) op 30/35
ik heb wel een vriendje gehad van 22, en zelfs eentje van 40.. maar over het algemeen genomen zijn ze allemaal 30/35
Slaap. Lekker.quote:
Yep, heb ik zelf ook. Het gaat om een bepaald karakter en dat kant bij een 45-jarige en bij een 15-jarige voorkomen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En ik had altijd zoiets van; jonger is niet interessant omdat ze zo "jong" zijn. Iemand die ouder is/was nja daar voel ik me prettiger bij. Snap je?
Maar toch is negatief leeftijdsverschil (dus jonger dan ik zelf ben) ook een factor dat me tegenhoudtquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep, heb ik zelf ook. Het gaat om een bepaald karakter en dat kant bij een 45-jarige en bij een 15-jarige voorkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |