Alsof ik haast hebquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:09 schreef Broekpaling het volgende:
En dan heb ik het over hoe lang het duurde.
Ja dat is een brommobiel en niet moeilijk voort te bewegen, lul.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:10 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit verzin je toch niet. Het betrof een gehandicapte in zo'n hendig karretje met een motortje.
Iemand gaat z'n theorie niet halen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:10 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit verzin je toch niet. Het betrof een gehandicapte in zo'n hendig karretje met een motortje.
IN MIJN BOEK STOND DAT JE GEHANDICAPTEN VOOR MOEST LATEN ALS HET ENIGZINS GING, ONBESCHOTFTE VLErKquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:10 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja dat is een brommobiel en niet moeilijk voort te bewegen, lul.
JA MAAR HET IS EEN STOM KARRETJE, EN NIET EEN GEHANDICAPTEN.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
IN MIJN BOEK STOND DAT JE GEHANDICAPTEN VOOR MOEST LATEN ALS HET ENIGZINS GING, ONBESCHOTFTE VLErK
Dat mag zij heul nietquote:
Als ze met een blindenstok of looprekje ofzo lopen wel ja. Maar in zo'n apparaat is het gewoon een bestuurder. ALS JE GEHANDICAPT BENT KAN JE NIET LOPEN MAAR WEL ZO'N KUTDING BESTUREN DAAR HEEFT JE GEHANDICAPT-ZIJN TOCH NIKS MEE TE MAKENquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
IN MIJN BOEK STOND DAT JE GEHANDICAPTEN VOOR MOEST LATEN ALS HET ENIGZINS GING, ONBESCHOTFTE VLErK
Kom jij hier om Mozy in de gaten te houden?quote:
HOU JE MOND!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Kom jij hier om Mozy in de gaten te houden?
Nee, ik kom sws veel in KLB alleen nooit in de SC.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Kom jij hier om Mozy in de gaten te houden?
Hoeveel keren heb je het nu al geprobeerd dan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:14 schreef Skylark. het volgende:
Ik ken nu de meeste vragen al uit m'n hoofd van vorige keren.![]()
Gehandicapt is gehandicapt. De arme ziel moest ook z'n pakje macaroni en olijfolie veilig en zonder angst naar huis toe brengen, terwijl ik met m'n hendige rijkunsten best even kan stoppen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:13 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Als ze met een blindenstok of looprekje ofzo lopen wel ja. Maar in zo'n apparaat is het gewoon een bestuurder. ALS JE GEHANDICAPT BENT KAN JE NIET LOPEN MAAR WEL ZO'N KUTDING BESTUREN DAAR HEEFT JE GEHANDICAPT-ZIJN TOCH NIKS MEE TE MAKEN![]()
.
En nog denken dat zo'n rood-omlijnd blauw ding met twee rode strepen een parkeerverbod isquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:14 schreef Skylark. het volgende:
Ik ken nu de meeste vragen al uit m'n hoofd van vorige keren.![]()
Ik bedoel van de vorige keren CD-rom, het wordt m'n 1e keer theorie. Na 36 praktijklessenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoeveel keren heb je het nu al geprobeerd dan?
Je hebt de vraag misschien fout. maar je bent wel een heer.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Gehandicapt is gehandicapt. De arme ziel moest ook z'n pakje macaroni en olijfolie veilig en zonder angst naar huis toe brengen, terwijl ik met m'n hendige rijkunsten best even kan stoppen.
Nou heeeeeeeeel veel succes dan maar.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik bedoel van de vorige keren CD-rom, het wordt m'n 1e keer theorie. Na 36 praktijklessen.
Misschien heb ik in de auto wel een pakje macaroni en olijfolie dat ik veilig naar huis wil brengen. Dan kan zo'n luiwammes in z'n gemotoriseerde karretje best even stoppen met z'n hendige rijkunsten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Gehandicapt is gehandicapt. De arme ziel moest ook z'n pakje macaroni en olijfolie veilig en zonder angst naar huis toe brengen, terwijl ik met m'n hendige rijkunsten best even kan stoppen.
Je gaat nu in ieder geval 1 vraag goed hebbenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik bedoel van de vorige keren CD-rom, het wordt m'n 1e keer theorie. Na 36 praktijklessen.
Hùùù!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:11 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Jij een rijbewijs, zij een ontmaagding.
WEL EEN HEER MAAR ZORGT WEL VOOR OPSTOPPINGEN EN DÚS MOGELIJK GEVAARLIJKE SITUATIES IN HET VERKEERquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je hebt de vraag misschien fout. maar je bent wel een heer.
!!!!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:15 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Lamon is helemaal uit het veld geslagen door de zoveelste nederlaag op Fok! Hij is aan zijn bed gekluisterd met een overdaad een whiskey.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:17 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
WEL EEN HEER MAAR ZORGT WEL VOOR OPSTOPPINGEN EN DÚS MOGELIJK GEVAARLIJKE SITUATIES IN HET VERKEER![]()
!!!
Echt heel raaawrrr.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:17 schreef Chai het volgende:
[..]
!!!!
Het kan hem niet schelen wat mensen op internet over hem denken.
Nee, als u met harder dan 500km/h een noodstop maakt scheurt het kopje van de hond los.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:18 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Die blik van die hond.
Ik vond het grappig. Hilarisch, zo'n CD-rom. Ga ik gebruiken voor een indrinkavondje met matties.
Nee, die mafkees gaat maar lekker op de stoep wachten tot de échte bestuurders voorbij zijn gereden, zodat hij ondertussen bewonderend kan kijken naar mensen die wél echte vervoersmiddelen hebben. En het feit dat hij gehandicapt is doet er natuurlijk niet toe, hij zit immers gewoon op z'n luie reet in een gemotoriseerd karretje.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:18 schreef Mozy het volgende:
[..]_!!!!!!!!!!!
DAT KAN NATUURLLIJK NIET! JE MOET DIE GEHANDICAPTE HELEMAAL DOOD RIJEN!
En dan wordt de achterbank vies.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, als u met harder dan 500km/h een noodstop maakt scheurt het kopje van de hond los.
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:20 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee, die mafkees gaat maar lekker op de stoep wachten tot de échte bestuurders voorbij zijn gereden, zodat hij ondertussen bewonderend kan kijken naar mensen die wél echte vervoersmiddelen hebben. En het feit dat hij gehandicapt is doet er natuurlijk niet toe, hij zit immers gewoon op z'n luie reet in een gemotoriseerd karretje.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:21 schreef Skylark. het volgende:
Echt, die CD-rom is zo lomp. Hier alweer een fout van HEN. En dit is de laatste die ik post, ik beloof het.![]()
[ afbeelding ]
HET IS TOCH NIET DE VRAAG WELKE KANT JE MOET INLOPEN MUTS! JE VRAAGT OF JE DAT KAN ZIEN!
quote:
566 mm?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:22 schreef Otis2.0 het volgende:
Skylark, hoe diep moet je bandenprofiel zijn?
Dat is geen auto en ik zie niet in why the fuck je überhaupt een tractor rijbewijs zou willen hebbenquote:
1.6mm.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:22 schreef Otis2.0 het volgende:
Skylark, hoe diep moet je bandenprofiel zijn?
Plattelandsmeisje.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is geen auto en ik zie niet in why the fuck je überhaupt een tractor rijbewijs zou willen hebben![]()
Het pijltje wijst de dichtstbijzijnde praatpaal aan, maar hij wijst niet de kortste route er naar toe aan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:21 schreef Skylark. het volgende:
Echt, die CD-rom is zo lomp. Hier alweer een fout van HEN. En dit is de laatste die ik post, ik beloof het.![]()
[ afbeelding ]
HET IS TOCH NIET DE VRAAG WELKE KANT JE MOET INLOPEN MUTS! JE VRAAGT OF JE DAT KAN ZIEN!
Nee, keep 'em comming!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:21 schreef Skylark. het volgende:
Deze is wel stom, jaquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:21 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Het moest.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is geen auto en ik zie niet in why the fuck je überhaupt een tractor rijbewijs zou willen hebben![]()
Dudequote:
Hoe wist jij van die eerste keerquote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:30 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Goeie motivatie. Wat een flut CD-rom.
Oja, daar had ik er ook over gepost.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat postte jij in de PUB SC en ik heb een heel goed geheugen.
Thanks, Chai!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:31 schreef Chai het volgende:
Ik ga slapen. Alvast welterusten iedereen.
Oh en Skylark. nogmaals succes.
Hou je mond toch, snertjoch.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:33 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ga ook slapen (L).
Succes alvast voor het oefenen voor je tweede keer, dit is nu al hopeloos.
Welterustenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:33 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ga ook slapen (L).
Succes alvast voor het oefenen voor je tweede keer, dit is nu al hopeloos.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:30 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Goeie motivatie. Wat een flut CD-rom.
Ik heb een kankervette broek gekocht, een lekkere baggyquote:
Zieeenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb een kankervette broek gekocht, een lekkere baggy
Helaas werkt het iets anders op het examen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:37 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb echt de beste methode ooit gevonden voor twijfel. Altijd het langste antwoord pakken.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:15 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Lamon is helemaal uit het veld geslagen door de zoveelste nederlaag op Fok! Hij is aan zijn bed gekluisterd met een overdaad een whiskey.
Lookin' good.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Binnenkort wel een aan-foto
Wauw. Vroeg getrouwd?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:49 schreef Crack_ het volgende:
Mijn opa en oma zijn vandaag 60 jaar getrouwd, DAT WIL IK OOK!
Hmm, ja redelijk.. valt nog wel mee vind ikquote:
Ja, dat valt nog mee.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, ja redelijk.. valt nog wel mee vind ik
Mn opa is nu 85 dus die was 25
Hoezo?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:55 schreef Fascination het volgende:
Is IQM nu echt met Fok! gestopt of wat?
Atelier Ladurance, daar heb ik ook 2 broeken van.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Binnenkort wel een aan-foto
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Atelier Ladurance, daar heb ik ook 2 broeken van.
Nou dat bericht in de sc, z'n fobo dicht en hij heeft de hele dag nog niet gepost volgens mij.quote:
Hoezo loopt ie zich nu weer aan te stellen danquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou dat bericht in de sc, z'n fobo dicht en hij heeft de hele dag nog niet gepost volgens mij.
mooi zo.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:55 schreef Fascination het volgende:
Is IQM nu echt met Fok! gestopt of wat?
Geen dank.quote:
Oh joh, die bui heeft hij eerder gehad.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou dat bericht in de sc, z'n fobo dicht en hij heeft de hele dag nog niet gepost volgens mij.
quote:Hoe kan ik - met al mijn kennis en expertise - ooit nog serieus worden genomen als ik mezelf, en veel belangrijker, de Nederlandse taal niet serieus neem?
Groeten,
IQM.
Is dit nou bot bedoelt ofzo?quote:
jooo mooiboyquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:01 schreef Skylark. het volgende:
Gezien zijn postfrequentie kan hij niet in één keer naar 0 gaan. C'est impossible.
Het maakte een d/t-fout.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo loopt ie zich nu weer aan te stellen dan?
Sjonge jongequote:
Je bent gewoon een manhoer!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Is dit nou bot bedoelt ofzo?
Kom op, erg kinderachtig!
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Whehe!
Hij houdt ons gewoon voor het lapje, zoals wel vaker.
Soms he...quote:
Weet je hoelang ik M. al niet meer heb gezien! Om van Elize (moge zij rustte in vrede) nog maar niet te spreken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent gewoon een manhoer!
Niets meer, niets minder !
Mannenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Weet je hoelang ik M. al niet meer heb gezien! Om van Elize (moge zij rustte in vrede) nog maar niet te spreken.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soms he...
BLAF ! BLAF ! BLAF !
Wtf?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:09 schreef Allure_ het volgende:
Vandaag had ik zo'n kut gast college. Kwam er zo'n sloeberige ict hond in geuren en kleuren vertellen dat ie bij tiener meisjes op de computer ging gluren, en dat ie geenstijl het meest geniale vond wat ie ooit had gezien
.
Goed, ze groeien nog steeds.quote:
Je vergeet Puck en Laura sowieso!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mannen![]()
En wat te denken van I, A, en niet te vergeten M2
quote:
E-commerce. Ik snap er geen steek van aangezien hij van die nerd termen gebruikt, en het voor hem allemaal heel duidelijk is behalve voor alle anderenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf?Voor welk vak was dat dan?
Ja ik kan niet alles onthouden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Goed, ze groeien nog steeds.
[..]
Je vergeet Puck en Laura sowieso!
Whehe, klinkt ook als een doodsaai vak.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
E-commerce. Ik snap er geen steek van aangezien hij van die nerd termen gebruikt, en het voor hem allemaal heel duidelijk is behalve voor alle anderen.
Jaa maar Laura, Szigetlaura.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik kan niet alles onthouden.
quote:
Is het ook. Vooral als hij dingen over internet enzo gaat uitleggen, met allemaal cijfertjes enzoquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe, klinkt ook als een doodsaai vak.
Dat heb ik bij accounting.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
E-commerce. Ik snap er geen steek van aangezien hij van die nerd termen gebruikt, en het voor hem allemaal heel duidelijk is behalve voor alle anderen.
Jij mag ook m'n hondje zijn. Moet je af en toe wel zo'n derp gezicht trekken.quote:
Hhaha ja, wat zul je dan een blij leven hebben!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zou iedere dag in een scheur liggen.
quote:
Je komt morgen toch langs mijn huis gereden, dus dan moet je m'n pappie maar even om hulp vragenquote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hhaha ja, wat zul je dan een blij leven hebben!
Word je wakker en geen ochtend humor meer, maar meteen een lief hondje, ik zie het al voor me als zo'n hondje op je bed springt als je slaapt en je word wakker zie je zó'n gezicht voor je
Omg, dubbelquotequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
[..]
Je komt morgen toch langs mijn huis gereden, dus dan moet je m'n pappie maar even om hulp vragen.
Ja hallo, wie denk je dat je voor je hebt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij mag ook m'n hondje zijn. Moet je af en toe wel zo'n derp gezicht trekken.
4EBE?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hallo, wie denk je dat je voor je hebt.
Is hij accountant? Welke straat trouwens?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
[..]
Je komt morgen toch langs mijn huis gereden, dus dan moet je m'n pappie maar even om hulp vragen.
Iets met haar.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:27 schreef Fascination het volgende:
Ik ben erg inspiratieloos, ik weet niets zinnigs/leuks/opzienbarends te posten.
Doe een oefenexamen theorie. Het heeft mij in spirituele zin weten te verrijken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:27 schreef Fascination het volgende:
Een stuk of 30x.quote:
Ja, ik gooi de straat even hier op internetquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Is hij accountant? Welke straat trouwens?Je hoeft het huisnummer niet te zeggen.
Ik ga wel natuurkundige formules bestuderen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Doe een oefenexamen theorie. Het heeft mij in spirituele zin weten te verrijken.
Ik weet nog wel iets. Ik ben vandaag betast in de supermarktquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:27 schreef Fascination het volgende:
quote:
Hahaha.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, ik gooi de straat even hier op internet. Trouwens, jij pakt bus 16 en dan kom je er niet langs. Maarja, er geldt daar ook een parkeer verbod voor bussen die niet mogen stilstaan. Dus je mag daar niet stilstaan want je mag ook niet parkeren.
Is dat zoeen kruising en 3 verschillende auto's waar je de volgorde moet invullenquote:
Ja, maar die is veranderd. En we hebben toch PMquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, ik gooi de straat even hier op internet. Trouwens, jij pakt bus 16 en dan kom je er niet langs. Maarja, er geldt daar ook een parkeer verbod voor bussen die niet mogen stilstaan. Dus je mag daar niet stilstaan want je mag ook niet parkeren.
Door zo'n meurende, broekplassende graftak?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik weet nog wel iets. Ik ben vandaag betast in de supermarkt. Niet te geloven.
Ja.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Is dat zoeen kruising en 3 verschillende auto's waar je de volgorde moet invullen?
Dat was zo makkelijkquote:
Ja, als je het huisnummer niet weet heb je ook niets aan de straat. Maar ik weet zeker dat je morgen wel even aan me denktquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, maar die is veranderd. En we hebben toch PM. Ik ga echt niet overal aanbellen
.
En je redenering klopt weer eens niet. Er is een bushalte.Otis-fan.
Ik wilde met stoepkrijt: 'Ik hou van je, Allurliefste' op je straat schrijven.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, als je het huisnummer niet weet heb je ook niets aan de straat. Maar ik weet zeker dat je morgen wel even aan me denkt.
Bij een bushalte mag je niet parkeren dus ook niet stilstaan en bussen staan stil en dat mag niet want stilstaan is parkeren!!!
Nee, wij volgen gewoon de regels zoals ze zijn geschreven.
Hahahaquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Door zo'n meurende, broekplassende graftak?"Oh meisje, wat zijn je billetjes zacht en sappig, die had ik vroeger ook."
Omg, dat is schattig liefquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik wilde met stoepkrijt: 'Ik hou van je, Allurliefste' op je straat schrijven.
Nee, ik zeg alleen dat een verbod op stilstaan automatisch een verbod op parkeren inhoudt en er DUS ook een verbod op parkeren geldt!
Ik zeg ook altijd 'Ciao bella'quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hahaha. Nee, door een of andere hippe indo boi. Maargoed, ik kwam dus helemaal verregend die winkel binnen om vervolgens snel mijn eten bij elkaar te sprokkelen. Voel ik de ogen van die pinda al in me branden, komt ie voorbij gelopen,
!! raakt ie me aan !!
nog net niet m'n kont, zegt ie 'ciao bella, alles goeeeeeeeed
*knipoog knipoog*' .
![]()
!
Het heeft ook wel wat, van die half vergane lettersquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omg, dat is schattig lief. Maar dat trekt zo weg door de regen, en aangezien ik daar de komende dagen nog niet ben, mis ik het dan weer
.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hahaha. Nee, door een of andere hippe indo boi. Maargoed, ik kwam dus helemaal verregend die winkel binnen om vervolgens snel mijn eten bij elkaar te sprokkelen. Voel ik de ogen van die pinda al in me branden, komt ie voorbij gelopen,
!! raakt ie me aan !!
nog net niet m'n kont, zegt ie 'ciao bella, alles goeeeeeeeed
*knipoog knipoog*' .
![]()
!
Bij m'n volgende poging theorie bijvoorbeeld.quote:
Al dat oestrogeen schrok me af.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:43 schreef Skylark. het volgende:
Trouwens, verregende meisjes.!
Waar ben je, C_N? Deze SC heeft testosteron nodig.
Ik was een beetje geschokt, dat dit zomaar kan in een supermarktquote:
Ga maar snel op kamers, jaquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het heeft ook wel wat, van die half vergane letters. Ik kom wel een keertje terug. Of naar Breda.
Daar ga ik sowieso binnenkort op stap met wat matties, 1je zit daar op kamers.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik keek 'm aan alsof ie een nageboorte op z'n gezicht had zitten.
Je praat hier wel over een bloedbroeder van mij hè.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik keek 'm aan alsof ie een nageboorte op z'n gezicht had zitten.
Het vrouwvolk is hier inderdaad over het algemeen nogal zelfbewust (quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:46 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Al dat oestrogeen schrok me af.
Het zou slecht zijn als ik je bij de eerste date al meteen in bed zou vergezellen. Ik wil het rustig aandoen zodat er iets moois kan opbloeienquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik was een beetje geschokt, dat dit zomaar kan in een supermarkt. Ik keek 'm aan alsof ie een nageboorte op z'n gezicht had zitten. Toen ben ik weggelopen, en bij de kassa durfde ie me niet meer aan te kijken
.
[..]
Ga maar snel op kamers, ja. Als je in Breda uitgaat mag je wel bij mij slapen
.
Jij praat hier wel tegen een bloedzuster van mij.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Je praat hier wel over een bloedbroeder van mij hè.
Nou nou, ik bied je m'n bed aan, niet m'n lichaamquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het vrouwvolk is hier inderdaad over het algemeen nogal zelfbewust ().
[..]
Het zou slecht zijn als ik je bij de eerste date al meteen in bed zou vergezellen. Ik wil het rustig aandoen zodat er iets moois kan opbloeiendus pas de 2e date seks.
Hij was wel best knap hoorquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Je praat hier wel over een bloedbroeder van mij hè.
Oh.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou nou, ik bied je m'n bed aan, niet m'n lichaam.
Ja, daar zit die ict nerd achter. Brrquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:57 schreef Fascination het volgende:
Ik las trouwens iets over een hotmailhack.
Ik ben best wel entertaining vind ik zelfquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Tenzij je natuurlijk super goede versier skills hebt.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, daar zit die ict nerd achter. Brr.
Fas, vertel eens wat meer over jezelf, ik weet bijna niets van je.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:59 schreef Fascination het volgende:
[..]Nee, maar het werd aangeraden je wachtwoord te veranderen.
Ja, en je moet binnenkort ook gaan betalen voor hotmail zekerquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:59 schreef Fascination het volgende:
[..]Nee, maar het werd aangeraden je wachtwoord te veranderen.
Wat, bij BT? Nee, ik ben benieuwd hoorquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben best wel entertaining vind ik zelf. Grappig, maar wel eerlijk. Heeft me laatst nog de kop gekost
.
Nee, bij BT was het om de een of andere reden not very effectivequote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, en je moet binnenkort ook gaan betalen voor hotmail zeker. Dat soort dingen heb ik al 100x gelezen
.
[..]
Wat, bij BT? Nee, ik ben benieuwd hoor.
Ik ben een leuke spontane meid, hou van lekker eten en leuke dingen doen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Fas, vertel eens wat meer over jezelf, ik weet bijna niets van je.
Ik heb ook laarzen met frutsels, dus als je die grap bij mij maakt zal ik heel leuk giechelenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, bij BT was het om de een of andere reden not very effective. Sowieso zijn ze stug daar in het Noorden
.
Ik was ook naar een meisje toegegaan en had een praatje (ze had van die laarzen met frutsels eraan) en op een gegeven moment zei ik: "Mooie laarzen, heb je die zelf gemaakt". Zij vond dat niet leuk en opeens moest ze naar haar vriendinnen, maar daarvoor had ze wel m'n hand vastgepakt en kneep ze er zo in. Dus toen had ik zoiets van, "rot dan maar op, humorloos stuk verdriet" en later kwam een van haar vriendinnen naar me toe zo van: "waarom ga je niet naar haar toe".
Trusten, Allure_quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb ook laarzen met frutsels, dus als je die grap bij mij maakt zal ik heel leuk giechelen. Maargoed, ik denk dat ik jouw 'humor' wel kan waarderen hoor
.
Maar ik ga slapen nu, m'n laptop is leeg. Welterusten darlings
.
Naam:quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben een leuke spontane meid, hou van lekker eten en leuke dingen doen.
Wat wil je weten?
Ja, ze waren niet lelijk, maar het was wel gewoon grappig omdat er van die kralen aanzaten. Okay, tschüssquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb ook laarzen met frutsels, dus als je die grap bij mij maakt zal ik heel leuk giechelen. Maargoed, ik denk dat ik jouw 'humor' wel kan waarderen hoor
.
Maar ik ga slapen nu, m'n laptop is leeg. Welterusten darlings
.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Naam: stefan
Nickname: swimboy16
Geboortedatum: 15-08-1988
Lengte: iets van 1.95 ofzo
Kleur ogen: blauw
Schoenmaat: verschilt, ene x 45 en de andere x 46
School/werk: beide, werk bij hotel zwartewater, en doe horeca catering managment op t drenthe college
Rook je? nopes
Hobby's: zwemmen natuurlijk
Broers/zussen: yupz, 1 broertje (michel 13)
Heb je verkering/een relatie? nopes
Piercing: nej ook niet, al vind k een wenkbrauw piercing wel mooi
Tattoo: nej , egt nie
Vakantieland: nederland, TEXEL Rulezzz
Is er iemand die je niet zal terugschrijven? jah hoor
Leukste persoon die je dit jaar hebt leren kennen: uhmz, zouden wel weer nieuwe mensen op texel geweest zijn
Persoon die je dit jaar liever niet had leren kennen: geen idee
Wie zou je graag ontmoeten? uhmz, piete v/d hoogenband, kan die tips geven:P
Wie bewonder je enorm? zie vorige vraag;)
Meest sexy personen: uhmz, froukje de both
Favoriete slaapkledij: boxer, soms met een t-shirt erbij
Favoriete auto: een peugot 206 cabrio
Favoriete film: uhmz, kameleon 2:P
Favoriete muziek: van alles wat
Favoriete stad: a'dam, zwolle
Favoriete knuffel: me eigen knuffel??
Favoriete geurtje: diesel, puma
Favoriete week/maandblad: de d.d.
Favoriete geluid: van een ontvangen smsje, dan lijk ik weer is belangrijk;)
Favoriete TV-series: uhmz.... eerst nieuwe tv seizoen is afw88
Favoriete schrijver: geen idee??
Favoriete troetelnaam: uhmz, stef?steef? verzin wat leuks zou ik zegge
Wat staat er op je mouse pad? van alles
Wat ligt er onder je bed? stof, troep en schoolspullen
Lievelingskleur: rood
Lievelingslied allertijden: uhmz, 1 van Marco denk ik
Lievelingslied op dit moment: uuhh... *denkt* vind gasolina wel (Y)
Lievelingseten: chinees of pannekoeken
Lievelingsvak op school: geen?
Lievelingsdrank: jaja-- meerdere.. komt tie dan he: rode port met lemon, dropshot *hik*, pasoa jus, malibu cola, bacardi breezerrr
Lievelingscijfer: 14
Wat vind je het mooist aan jezelf? uhmz, i dunno.. stelling houden dan maar?
Welke deodorant gebruik je? adidas meestal
Welke schoenen draag je het liefst? me all stars
Hoe laat ga je slapen doordeweeks? als k in slaap val
Welk woord of welke zin gebruik je vaak? zal wel jah
Het meest romantische wat je ooit is overkomen: moet nog komen denk ik
Het meest beschamende moment van je leven: in t les lokaal waar je als 4de jaars door heen loopt, terwijl de derde klassers een preek krijgen, en dan tegen een duur aanlopen,waar ik van daht dat ie open was:S
Ben je een buiten persoon of binnen persoon? meer binnen dan buiten
Wat doe je in het weekend? werken en uit rusten
Welk vak doe/deed je niet graag op school? economie
Je Ontbijt: verschillend
Wat eet je absoluut niet graag? spruiten
Huisdieren: 2 vissies, nemo en dori;)
Lachen of dromen? lachend dromen
Serieus of grappig? er tussen in
Snel of traag? traag aan de kant, snel in het water
Alleenstaand of relatie? liefst relatie
Simpel of ingewikkeld? simpel is al ingewikkeld zat
Cremeren of begraven? begraven
Sex of alcohol? eerst drinken daarna de sex
Lang opblijven of vroeg naar bed? vroeg naar bed, en in bed lang opblijven
Licht of donker?? licht
Spreken of zwijgen? zwijgen
Grote of kleine vrouwen/mannen? iets kleiner dan mij
Krant of weekblad? weekblad
Knuffel of een kus? eerst een knuffel, dan een kus
Gelukkig of triestig? gelukkig natuurlijk
Leven of dood? leven
Fuif of discotheek? disco
Links of rechts? rechts
Saus erop of ernaast? ernaast
Bruin of blond? maakt weinig uit
Wat zou je vragen als je "God" een vraag mocht stellen? waarom is er oorlog??
Geloof je in reincarnatie? nej
Bestaan buitenaardse wezens? jah, kijk me broertje
Wat zullen je laatste woorden zijn voor je sterft? hoop dat nog lang niet te weten
Bestaat de ware? jah egt wel
Hoeveel kinderen wil je? pfff
Waar kun je niet tegen? ruzie
Het beste gevoel ter wereld: liefde
Het slechtste gevoel ter wereld: oorlog
Waar ben je bang voor? slangen:$
Word je soms emotioneel? jah
Huil je tijdens films? niet egt
Droombezigheid als je ouder bent: leuke baan, leuk huisie enz..
Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar: geen voornemens nemen
Wat was je eerste gedacht toen je vanmorgen opstond? wat is dat voor herrie
Als welk dier zou je terug willen keren? leeuw
Wat is het mooiste aan het lichaam van een vrouw/man? buik
Origineelste plek om iemand ten huwelijk te vragen: tropisch eiland
Gekste plek waar je "het" ooit gedaan hebt: moet nog komen;0
Plek waar je het nog wel eens zou willen doen: biljarttafel??
Wat vind je van ikku? leuke lijsten
Wat mis je nog aan ikku? weinig
Komt deze lijst van http://www.ikkuhulp.nl? yupz
Hoe vaak up-date je je vriendenlijst? weet ik niet joh
Wat doe je nog meer op de pc naast ikku? msnen natuurlijk
Mis je een vraag? nej hoor, dit waren er al zat genoeg
Die heb ik al eens ingevuld, jij let ook niet op.quote:
Ik ben bij vlagen actief in de SC. Kun je hem terugzoekenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die heb ik al eens ingevuld, jij let ook niet op.
Naakt of met je kleren aan?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:25 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga douchen en naar bed, slaap lekker!
Geen feestje vandaag?quote:
Duikpak natuurlijkquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Naakt of met je kleren aan?
Welterusten![]()
Poneerquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:28 schreef Skylark. het volgende:
Meisjes die langzaam eten om gezond te lijken.
Ik poneer nooit meer topics om half 1.
Het kan niet elke dag feest zijnquote:
Tsja dat is balen. Ik wil vrijdag naar DJ Jean alleen ik denk dat de meeste van mijn vrienden niet uitmogen ivm toetsweek en daarnaast is het 18+ en ben ik nog de enige 18 jarige.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het kan niet elke dag feest zijnoohnee wacht, dat kan wel
en als er een feestje was zou ik er nu ook zeker aanwezig zijn, maar dat is er niet echt.
Ahhh wat schattigquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tsja dat is balen. Ik wil vrijdag naar DJ Jean alleen ik denk dat de meeste van mijn vrienden niet uitmogen ivm toetsweek en daarnaast is het 18+ en ben ik nog de enige 18 jarige.
Toffe nickquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij bent echt vervelend geworden.
Ok.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij bent echt vervelend geworden.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahhh wat schattigeen tussenfase
geef het nog even de tijd en iedereen is 18 en iedereen mag uit wanneer zij dat willen
!
Ben jij een kloon van IQM?quote:
Nee dat is een kloon van mij!quote:
Kunnen jullie geen kloon van elkaar zijn dan?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee dat is een kloon van mij!
Ik ben het origineel!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:49 schreef Siniti het volgende:
[..]
Kunnen jullie geen kloon van elkaar zijn dan?
Wacht, die foto in je fotoboek en het feit dat je in "S&S Nijmegen" post zetten mij er toe aan mijn post te herzien:quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee dat is een kloon van mij!
quote:
Die hoort ook bij het collectief ja!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wacht, die foto in je fotoboek en het feit dat je in "S&S Nijmegen" post zetten mij er toe aan mijn post te herzien:
[..]
Eigenlijk is iedereen die in de KLB SC post een kloon van IQM's kloon.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die hoort ook bij het collectief ja!
Zolang we maar geen Clone Wars krijgen boeit dat niet!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:52 schreef Siniti het volgende:
[..]
Eigenlijk is iedereen die in de KLB SC post een kloon van IQM's kloon.
Wij zijn allemaal poppen in de fantasiewereld van IQMquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:52 schreef Siniti het volgende:
[..]
Eigenlijk is iedereen die in de KLB SC post een kloon van IQM's kloon.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 01:18 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb gemod in KLBik hoop dat niemand erachter komt.
Het is wel een fantastisch informatief slotje hoor.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 01:18 schreef Breathtaking het volgende:
Verkapte zie-mij-eens-mijn-macht-misbruiken-om-een-topic-buiten-mijn-jurisdictie-te-sluiten postquote:Op woensdag 7 oktober 2009 01:18 schreef Breathtaking het volgende:
Ja toch? Vond ik ook wel.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 01:19 schreef Siniti het volgende:
[..]
Het is wel een fantastisch informatief slotje hoor.
In MSN? Dan is hij wel screwedquote:Op woensdag 7 oktober 2009 01:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mijn broertje zonet ook. Wilde hij een hyves linkje van een vriendin posten met de tekst dat ze kankerlekker was, kopieert hij dat per ongeluk naar dat meisje zelf. Gelijk paniek en hulp roepen hoe hij het op moest lossen.
Pwndquote:Op woensdag 7 oktober 2009 01:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mijn broertje zonet ook. Wilde hij een hyves linkje van een vriendin posten met de tekst dat ze kankerlekker was, kopieert hij dat per ongeluk naar dat meisje zelf. Gelijk paniek en hulp roepen hoe hij het op moest lossen.
Ik moet heel hard lachenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 01:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hij heeft zich eruit gelult door te zeggen dat één van zijn beste vrienden dat tegen hem zei.En omdat ze allemaal bij elkaar in de klas zitten krijgt hij dus morgen allemaal rare blikken terwijl hij van niets weet
![]()
Wat een snitch is mijn broertje toch ook.
Trustiepustie. (L)quote:Op woensdag 7 oktober 2009 01:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik moet heel hard lachen!
En nu ga ik slapenkusjes
!
Slaapiewapiequote:Op woensdag 7 oktober 2009 01:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik moet heel hard lachen!
En nu ga ik slapenkusjes
!
Dit was zijn laatste post.quote:
hmm kan kloppen iddquote:Op woensdag 7 oktober 2009 05:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dit was zijn laatste post.
Hij heeft dus 70 keer gepost tussen 00:00-11:07, gisteren.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 07:27 schreef Zotheid het volgende:
Potverdorrie, vraag ik speciaal of m'n pa hier om kwart over 7 de was kan brengen, zodat ik nog iets mee kan nemen van iemand anders, is hij er nog steeds niet.
Gaat het wel weer met je, een beetje ?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik was om 5 uur al wakker
En dat wilde ik helemaal niet en was ook nergens voor nodig maar ik kon niet meer slapen.
Wat was jij nog laat wakkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mja, minder dan ik had gewild, t weekend lijkt nu nog heel ver wegquote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gaat het wel weer met je, een beetje ?
En kort, maar dat wordt het ook, een heel kort weekend
compact en kleverig.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat was jij nog laat wakkerDit weekend ga je naar Ado ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Mja, minder dan ik had gewild, t weekend lijkt nu nog heel ver weg
En kort, maar dat wordt het ook, een heel kort weekend
Ik misschien echt heel misschien naar zot
Baby darling doll face honey
Ja, maar wel kort dit keer.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit weekend ga je naar Ado ?
Ik misschien echt heel misschien naar zot
Oh, dat wist ik niet !quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar wel kort dit keer.
(Ik ga elk weekend hoor)
En leuk
Waarom zo misschien?
Ja, alleen WAS het al korter en toen besloot mn ex ook nog dat hij de kindjes zondag wilde en ik dus niet alleen later ga, maar ook eerder weer weg moetquote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet !![]()
En beter kort dan niet toch
Omdaaaat, ik niet weet of ik naar school moet! En ik déééénkt het niet, maar dat weet ik nog niet echt zeker
Ik hoop het iig echt
Bah, dat is wel kut jaquote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, alleen WAS het al korter en toen besloot mn ex ook nog dat hij de kindjes zondag wilde en ik dus niet alleen later ga, maar ook eerder weer weg moet
Oke, ik hoop met je mee
Ik heb een tussen uur van 1 tot half 3, elke woensdag.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:26 schreef Crack_ het volgende:
Okee, ik ga naar de les.
Tot straks in mn tussen uur
oeh dat geld voor mij !quote:
Ja, ook voor jou. Voor iedereen eigenlijk, alleen niet voor mij. Het zou wel een beetje gek zijn als ik gedag tegen mijzelf zou zeggenquote:
Je weet maar nooit.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, ook voor jou. Voor iedereen eigenlijk, alleen niet voor mij. Het zou wel een beetje gek zijn als ik gedag tegen mijzelf zou zeggen
ONGELOVELIJK, DAT DAT KAN IN NEDERLAND!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:25 schreef Otis2.0 het volgende:
Vinden jullie het normaal dat Ezio zich op een dergelijke manier uitlaat in mijn fotoboek![]()
?
Kijk die pic in je styl0w haar topic.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ONGELOVELIJK, DAT DAT KAN IN NEDERLAND!
reeds gedaan voor je, schatje.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
Boh boh beter wis je die wel snel.
Je zal het wel verdient hebben, stuk strontquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:25 schreef Otis2.0 het volgende:
Vinden jullie het normaal dat Ezio zich op een dergelijke manier uitlaat in mijn fotoboek![]()
?
Pfoeiquote:
IK?!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je zal het wel verdient hebben, stuk stront
Ik weet het nietquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Er zijn vast van die mensen, maar daar hoor ik niet bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |