Alsof ik haast hebquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:09 schreef Broekpaling het volgende:
En dan heb ik het over hoe lang het duurde.
Ja dat is een brommobiel en niet moeilijk voort te bewegen, lul.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:10 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit verzin je toch niet. Het betrof een gehandicapte in zo'n hendig karretje met een motortje.
Iemand gaat z'n theorie niet halen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:10 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit verzin je toch niet. Het betrof een gehandicapte in zo'n hendig karretje met een motortje.
IN MIJN BOEK STOND DAT JE GEHANDICAPTEN VOOR MOEST LATEN ALS HET ENIGZINS GING, ONBESCHOTFTE VLErKquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:10 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja dat is een brommobiel en niet moeilijk voort te bewegen, lul.
JA MAAR HET IS EEN STOM KARRETJE, EN NIET EEN GEHANDICAPTEN.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
IN MIJN BOEK STOND DAT JE GEHANDICAPTEN VOOR MOEST LATEN ALS HET ENIGZINS GING, ONBESCHOTFTE VLErK
Dat mag zij heul nietquote:
Als ze met een blindenstok of looprekje ofzo lopen wel ja. Maar in zo'n apparaat is het gewoon een bestuurder. ALS JE GEHANDICAPT BENT KAN JE NIET LOPEN MAAR WEL ZO'N KUTDING BESTUREN DAAR HEEFT JE GEHANDICAPT-ZIJN TOCH NIKS MEE TE MAKENquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
IN MIJN BOEK STOND DAT JE GEHANDICAPTEN VOOR MOEST LATEN ALS HET ENIGZINS GING, ONBESCHOTFTE VLErK
Kom jij hier om Mozy in de gaten te houden?quote:
HOU JE MOND!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Kom jij hier om Mozy in de gaten te houden?
Nee, ik kom sws veel in KLB alleen nooit in de SC.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Kom jij hier om Mozy in de gaten te houden?
Hoeveel keren heb je het nu al geprobeerd dan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:14 schreef Skylark. het volgende:
Ik ken nu de meeste vragen al uit m'n hoofd van vorige keren.![]()
Gehandicapt is gehandicapt. De arme ziel moest ook z'n pakje macaroni en olijfolie veilig en zonder angst naar huis toe brengen, terwijl ik met m'n hendige rijkunsten best even kan stoppen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:13 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Als ze met een blindenstok of looprekje ofzo lopen wel ja. Maar in zo'n apparaat is het gewoon een bestuurder. ALS JE GEHANDICAPT BENT KAN JE NIET LOPEN MAAR WEL ZO'N KUTDING BESTUREN DAAR HEEFT JE GEHANDICAPT-ZIJN TOCH NIKS MEE TE MAKEN![]()
.
En nog denken dat zo'n rood-omlijnd blauw ding met twee rode strepen een parkeerverbod isquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:14 schreef Skylark. het volgende:
Ik ken nu de meeste vragen al uit m'n hoofd van vorige keren.![]()
Ik bedoel van de vorige keren CD-rom, het wordt m'n 1e keer theorie. Na 36 praktijklessenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoeveel keren heb je het nu al geprobeerd dan?
Je hebt de vraag misschien fout. maar je bent wel een heer.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Gehandicapt is gehandicapt. De arme ziel moest ook z'n pakje macaroni en olijfolie veilig en zonder angst naar huis toe brengen, terwijl ik met m'n hendige rijkunsten best even kan stoppen.
Nou heeeeeeeeel veel succes dan maar.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik bedoel van de vorige keren CD-rom, het wordt m'n 1e keer theorie. Na 36 praktijklessen.
Misschien heb ik in de auto wel een pakje macaroni en olijfolie dat ik veilig naar huis wil brengen. Dan kan zo'n luiwammes in z'n gemotoriseerde karretje best even stoppen met z'n hendige rijkunsten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Gehandicapt is gehandicapt. De arme ziel moest ook z'n pakje macaroni en olijfolie veilig en zonder angst naar huis toe brengen, terwijl ik met m'n hendige rijkunsten best even kan stoppen.
Je gaat nu in ieder geval 1 vraag goed hebbenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik bedoel van de vorige keren CD-rom, het wordt m'n 1e keer theorie. Na 36 praktijklessen.
Hùùù!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:11 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Jij een rijbewijs, zij een ontmaagding.
WEL EEN HEER MAAR ZORGT WEL VOOR OPSTOPPINGEN EN DÚS MOGELIJK GEVAARLIJKE SITUATIES IN HET VERKEERquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je hebt de vraag misschien fout. maar je bent wel een heer.
!!!!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:15 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Lamon is helemaal uit het veld geslagen door de zoveelste nederlaag op Fok! Hij is aan zijn bed gekluisterd met een overdaad een whiskey.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:17 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
WEL EEN HEER MAAR ZORGT WEL VOOR OPSTOPPINGEN EN DÚS MOGELIJK GEVAARLIJKE SITUATIES IN HET VERKEER![]()
!!!
Echt heel raaawrrr.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:17 schreef Chai het volgende:
[..]
!!!!
Het kan hem niet schelen wat mensen op internet over hem denken.
Nee, als u met harder dan 500km/h een noodstop maakt scheurt het kopje van de hond los.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:18 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Die blik van die hond.
Ik vond het grappig. Hilarisch, zo'n CD-rom. Ga ik gebruiken voor een indrinkavondje met matties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |