abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 21:42:56 #1
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_73438747
Over het overlijden van een dierbare vind ik amper topics. Ik had eigenlijk wel een verzamel topic gevonden. Ik ben net mijn vader plotseling verloren en was op zoek naar verhalen van mensen die hetzelfde meegemaakt hebben. Of zoek ik fout ?
pi_73438771
gecondoleerd..
er zijn wel zulke topics, maar niet heel veel idd.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 21:47:52 #4
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_73438921
kan me er ook niet echt topics over voorstellen.

Denk dat zoiets weleens per PM gaat. Sterkte in ieder geval.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 21:48:44 #5
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_73438941
Dankje voor de steun, maar ik was eigenlijk opzoek naar een topic zoals De kunst van het loslaten van je ex - Deel 89 daar vinden "lotgeloten" elkaar. Nu gaan er gellukkig minder plotseling mensen dood dan dat er relatie's stuk gaan. Maar er zullen mensen zijn met dezelfde behoeftes om er over te praten in het algemeen kan ik me voorstellen.

Steun vind ik in mijn vrienden en familie. Maar zijn ondergaan hetzelfde als ik. En allemaal vreemde gevoellens steeds.
pi_73439335
Sterkte.
Ik denk dat weinig mensen behoefte hebben om met vreemde te praten over bijvoorbeeld de leuke verhalen die je opa altijd vertelde. Maar er zou wel een plekje beschikbaar moeten zijn. Voor de mensen die er wel behoefte aan hebben.
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
pi_73439824
Allereerst sterkte met het verlies van je vader.

Je gevoelens kan je beter delen met mensen die je vader ook gekend hebben omdat die ook meestal wel weten wat voor een band jij met je vader had. En in jou geval was het plotseling en ongewenst en in mijn geval was het niet plotseling en zeer gewenst omdat hij al vijf jaar leed. Maar ookal is het voor mij tien jaar geleden, mis ik hem nog steeds en heb nog steeds vragen aan hem te stellen of bevestiging te vragen voor de dingen die ik doe.

Nogmaal sterkte maar praat met je familie, vrienden en kennissen . . .
Ik probeerde de tijd te doden maar het was de tijd z'n tijd nog niet...
pi_73439927
Heel veel sterkte, Volgens mij is er nog recent een topic geweest over iemand die zijn oom had verloren ofzo
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 22:24:41 #9
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_73440272
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 22:13 schreef SpiekerJozef het volgende:
Allereerst sterkte met het verlies van je vader.

Je gevoelens kan je beter delen met mensen die je vader ook gekend hebben omdat die ook meestal wel weten wat voor een band jij met je vader had. En in jou geval was het plotseling en ongewenst en in mijn geval was het niet plotseling en zeer gewenst omdat hij al vijf jaar leed. Maar ookal is het voor mij tien jaar geleden, mis ik hem nog steeds en heb nog steeds vragen aan hem te stellen of bevestiging te vragen voor de dingen die ik doe.

Nogmaal sterkte maar praat met je familie, vrienden en kennissen . . .
Klopt en dat doe ik ook zeker. Maar ik ben eigenlijk nu al op zoek naar antwoorden. Dingen wat mijn vrienden en familie ook niet weten. Hoe lang duurt het voor ik het een plaatsje kan geven bijvoorbeeld.
Natuurlijk is dat van persoon tot persoon verschillend.

Mooie verhalen en herinneringen heb ik al een paar dagen gehoord. We hebben gehuild en gelachen.
En daar vind ik ook veel steun in. Maar ik wil ook door met me leven. En doorgaan met de dagelijkse gang van zaken. Wanneer ga je weer naar je werk. Ga je een paar dagen later weer naar een feestje van vrienden. Enz enz enz
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 22:36:06 #10
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_73440778
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 22:24 schreef Bill_E het volgende:

[..]

Klopt en dat doe ik ook zeker. Maar ik ben eigenlijk nu al op zoek naar antwoorden. Dingen wat mijn vrienden en familie ook niet weten. Hoe lang duurt het voor ik het een plaatsje kan geven bijvoorbeeld.
Natuurlijk is dat van persoon tot persoon verschillend.

Mooie verhalen en herinneringen heb ik al een paar dagen gehoord. We hebben gehuild en gelachen.
En daar vind ik ook veel steun in. Maar ik wil ook door met me leven. En doorgaan met de dagelijkse gang van zaken. Wanneer ga je weer naar je werk. Ga je een paar dagen later weer naar een feestje van vrienden. Enz enz enz
Sja. Zoals je zelf al zegt, het wisselt enorm sterk van persoon tot persoon - hoe zit je zelf in elkaar, wat voor band had je met je vader, etc. etc.

De beste raad die ik je kan geven is: probeer vooral goed naar jezelf te kijken en doe vooral de dingen wel en niet die je wel of niet wil doen op de momenten dat jij er zelf aan toebent, zonder je al te zeer af te vragen wat de buitenwereld er van moge denken.

Sterkte.
Atheism isn't a religion. It's a personal relationship with reality.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')