quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
http://www.pimpmypro.nl/tools/verbrokenvriendschap/
Slotje...
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:33 schreef Penisbaard het volgende:
EN DAAR DOEN DE HOGE HEREN IN DEN HAAG NIKS AAN! NEE, WANT ZE HEBBEN HUN SCHAAPJES AL OP HET DROGE TERWIJL DE HARDWERKENDE BURGER ER DE DUPE VAN IS
EN DAAR DOEN DE HOGE HEREN IN DEN HAAG NIKS AAN! NEE, WANT ZE HEBBEN HUN SCHAAPJES AL OP HET DROGE TERWIJL DE HARDWERKENDE BURGER ER DE DUPE VAN IS
Sneu als je dat doet, wie weet is diegene wel gehackt of heeft hij een goede reden om jou eruit te gooien omdat je met je blote piemol tegen zijn vriendin hebt zitten rijden of heb je het meisje in kwestie niet kunnen geven omdat je vriend niet meewerktequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:35 schreef Koewam het volgende:
Gewoon alle namen opschrijven, en in je administratie doen. Daarna controleren en dan een boze e-mail sturen en verhaal halen.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:38 schreef deepart het volgende:
[..]
Sneu als je dat doet, wie weet is diegene wel gehackt of heeft hij een goede reden om jou eruit te gooien omdat je met je blote piemol tegen zijn vriendin hebt zitten rijden of heb je het meisje in kwestie niet kunnen geven omdat je vriend niet meewerkte
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:38 schreef deepart het volgende:
[..]
Sneu als je dat doet, wie weet is diegene wel gehackt of heeft hij een goede reden om jou eruit te gooien omdat je met je blote piemol tegen zijn vriendin hebt zitten rijden of heb je het meisje in kwestie niet kunnen geven omdat je vriend niet meewerkte
Pittig dametjequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:43 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Er zijn 11.133 leden! Het nieuwste lid is: liekepiekie.
http://liekepiekie.hyves.nl/.
Omdat iedereen het doet :quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:33 schreef Penisbaard het volgende:
je hebt weer een goede te pakken hoorquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:43 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Oh mijn pitjequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:43 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Lekker vlot kapsel!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:43 schreef UncleSam het volgende:
[..]
'gehackt'quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:38 schreef deepart het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:56 schreef afcajos het volgende:
Heb ik ook wel eensIk check altijd eerst of ik de lekkere wijven nog wel heb als vriend.
ik moet altijd lachen om je posts, net zoals die van tong80quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:33 schreef Penisbaard het volgende:
De belangrijkste heb ik sowieso nog, had ik direct getjekt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:56 schreef afcajos het volgende:
Heb ik ook wel eensIk check altijd eerst of ik de lekkere wijven nog wel heb als vriend.
Klopt, heb chicks in mijn vriendengroep die ik niet eens persoonlijk kenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:19 schreef Life het volgende:
Lekkere chicks verwijderen niet zo snel iemand. Die kicken op hun hoge aantal vriendjes. Ze accepteren tevens ook iedereen die hun aandacht voedt.
HOUD JE MOND HET IS DE SCHULD VAN ISLAMquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:33 schreef Penisbaard het volgende:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]
HOUD JE MOND HET IS DE SCHULD VAN ISLAM
STEM PVV EN OGEN JE OPEN!
Welke leeftijdscategorie?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:27 schreef Life het volgende:
Als iedereen nou even z'n top 3 post, kan vervolgens iedereen die toevoegen, waarna we allemaal een massale lijst aan lekkere chicks in onze hyves hebben.
Vervolgens krijgt de dushi in kwestie meer vriendjes, waarop ze geilt. Win/win situatie.
Ik in ieder geval niet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:33 schreef griekjeee het volgende:
Gaan mensen hier serieus checken wie weg is?![]()
*checkt*quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:33 schreef griekjeee het volgende:
ik kom gewoon op een persoonlijke hyves terechtquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:43 schreef UncleSam het volgende:
[..]
No can't doquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:34 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Ik in ieder geval niet.
ps mag ik je hyves?
Inderdaad, je staat er versteld van hoeveel mensen er wel niet iemand met de naam "Butt Secks" accepterenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:19 schreef Life het volgende:
Lekkere chicks verwijderen niet zo snel iemand. Die kicken op hun hoge aantal vriendjes. Ze accepteren tevens ook iedereen die hun aandacht voedt.
Nouja ik zag toevallig dat mijn hyvesvriendencounter 1 lager stond.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:33 schreef griekjeee het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |