abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73553946
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 18:47 schreef FJD het volgende:
Ik dacht dat we de kroeg in gingen?
Dat zou best wel eens een mogelijkheid kunnen zijn
pi_73554081
Ierland - Italië vanavond... zou een bijzondere combinatie op kunnen leveren in de pub.
pi_73567434
Morgúh 010-ers .
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_73568126
Mogguh

Eerste kluswerkzaamheden zitten er alweer op Nu even langs de Karwei voor materiaal

Hoe gaat t bij jou Junkie?
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_73568199
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 10:22 schreef FJD het volgende:
Mogguh

Eerste kluswerkzaamheden zitten er alweer op Nu even langs de Karwei voor materiaal

Hoe gaat t bij jou Junkie?
Langzaam .
Nee het gaat opzich wel goed, maar de huiskamer is in de afwerkingsfase, en dat is nu net de fase dat je er ook fatsoenlijk in kunt leven en daarom laat het afwerken op zicht wachten.
Plinten moeten nog geplaats worden, en ben bezig met een zitvensterbank.
Nu het wat slechter weer wordt neemt de zin om te klussen wel toe.

Schiet het bij jou een beetje op ? Wanneer komt jou topic ?
pi_73568259
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 10:30 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Langzaam .
Nee het gaat opzich wel goed, maar de huiskamer is in de afwerkingsfase, en dat is nu net de fase dat je er ook fatsoenlijk in kunt leven en daarom laat het afwerken op zicht wachten.
Plinten moeten nog geplaats worden, en ben bezig met een zitvensterbank.
Nu het wat slechter weer wordt neemt de zin om te klussen wel toe.

Schiet het bij jou een beetje op ? Wanneer komt jou topic ?
Ken het Heb eeuwige discussies over dat soort dingen met een vriend van me. Hij heeft nog nooit op zichzelf gewoond, ik wel al verschillende malen (Arnhem Roemenie Den Haag ). Ik heb afgelopen jaar thuis gewoond maar toen m'n huis eenmaal functioneel bewoonbaar kon worden verklaard ben ik meteen overgegaan Hij zou eerst alles tot het laatste kabeltje wegwerken en dan pas overgaan.

Anyway, m'n huiskamer/eetkamer wacht op inrichting op dit moment (en plinten ja..). Eigenlijk net als de rest van m'n huis. Er zijn nog een paar kleine klusjes (trapleuning schilderen, badkamer schoonmaken/kit verwijderen, klein wandje schilderen, drempels leggen) maar verder is het meeste wel gedaan.

Ik heb geen foto's gemaakt maar ik heb tijdens de eerste klusdag een film-rondje gemaakt. Zal eens kijken of ik als alles klaar is precies eenzelfde rondje kan maken (ook qua duur enzo).

Zin om te klussen is er wel weer een beetje ja, ik beperk het wel tot in het weekend. Door de weeks is het werken-eten-gamen/sporten en dat vind ik mooi zo Af en toe een dagje vrij (heb er nog 25 ofzo ) en dan maar lekker klussen

Heb je iets van een einddatum in gedachten?
pi_73568312
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 10:37 schreef FJD het volgende:

[..]

Ken het Heb eeuwige discussies over dat soort dingen met een vriend van me. Hij heeft nog nooit op zichzelf gewoond, ik wel al verschillende malen (Arnhem Roemenie Den Haag ). Ik heb afgelopen jaar thuis gewoond maar toen m'n huis eenmaal functioneel bewoonbaar kon worden verklaard ben ik meteen overgegaan Hij zou eerst alles tot het laatste kabeltje wegwerken en dan pas overgaan.

Anyway, m'n huiskamer/eetkamer wacht op inrichting op dit moment (en plinten ja..). Eigenlijk net als de rest van m'n huis. Er zijn nog een paar kleine klusjes (trapleuning schilderen, badkamer schoonmaken/kit verwijderen, klein wandje schilderen, drempels leggen) maar verder is het meeste wel gedaan.

Ik heb geen foto's gemaakt maar ik heb tijdens de eerste klusdag een film-rondje gemaakt. Zal eens kijken of ik als alles klaar is precies eenzelfde rondje kan maken (ook qua duur enzo).

Zin om te klussen is er wel weer een beetje ja, ik beperk het wel tot in het weekend. Door de weeks is het werken-eten-gamen/sporten en dat vind ik mooi zo Af en toe een dagje vrij (heb er nog 25 ofzo ) en dan maar lekker klussen

Heb je iets van een einddatum in gedachten?
Waar heb je nu ergens een huis ? En koop of huur ?

Ja en het is lastig qua tijd, we werken beide 40 uur en hebben best wel drukke banen, dus 's avond doordeweeks is het lekker chillen en een beetje achter de tv en pc hangen.
Als we in het weekend zaterdagavond weggaan schiet het zondag ook niet echt op zeg maar .

Niet echt een einddatum maar ik denk dat het in totaal nog wel 1 1/2 jaar duurt.
Nieuwe keuken en een muur wegbreken en plafond verlagen, trapgat overloop renoveren (6 1/2 meter hoog ), tzt badkamer vernieuwen, Dakterras en 2 balkons voorzien van hardhouten vlonderdelen, schuipui naar dakterras plaatsen.
Ik ben voorlopig echt niet nog klaar.
pi_73568366
Ook hier wordt weer geklust. Plintjes en laatste stukjes laminaat dit keer. En ondertussen weer eens gaan schuiven met wat meubels en nog meer spullen weggooien.

In de zomer ook weinig gedaan, maar merk nu de kortere dagen ook niet meehelpen, dus moet het nu ook gaan hebben van een stuwmeertje aan vrije dagen die ik de komende tijd maar eens op ga nemen.
pi_73568861
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 10:43 schreef junkiexp het volgende:
Waar heb je nu ergens een huis ? En koop of huur ?
Hiero, koopwoning ja Heb het uiteindelijk voor minder dan de VON prijs in 2005 gekocht werd me pas verteld op de buurtbijeenkomst
quote:
Ja en het is lastig qua tijd, we werken beide 40 uur en hebben best wel drukke banen, dus 's avond doordeweeks is het lekker chillen en een beetje achter de tv en pc hangen.Als we in het weekend zaterdagavond weggaan schiet het zondag ook niet echt op zeg maar .
Ook herkenbaar ja De eerste paar weken moest ik wel maar toen was ik 40 uur aant werk en 40 uur aant klussen. Dat breekt je wel een beetje op zeg maar..nu wat rustiger aan. De weekenden zijn prima te doen als je niet weggaat maar ja ik zit er al vijf weekenden en ben er al twee weggeweest en dit weekend was ik een beetje grieperig
quote:
Niet echt een einddatum maar ik denk dat het in totaal nog wel 1 1/2 jaar duurt.
Nieuwe keuken en een muur wegbreken en plafond verlagen, trapgat overloop renoveren (6 1/2 meter hoog ), tzt badkamer vernieuwen, Dakterras en 2 balkons voorzien van hardhouten vlonderdelen, schuipui naar dakterras plaatsen. Ik ben voorlopig echt niet nog klaar.
Daar gaan nog wel een paar uurtjes inzitten ja. Tis het allemaal waard moet je maar denken :p

Damn, gaat de Karwei pas om 12:00 open. Lekker is dat! Ik twijfel nu tussen gaan fietsen of even nog 40 minuten wachten en dan weer te gaan klussen
  zondag 11 oktober 2009 @ 17:54:01 #160
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_73580762
ver van huis is het ook gezellig ondanks dat ik ze hier soms niet versta (bijna duitse grens)
pi_73584260
En wij komen net terug uit Leusden.

Onweer.
pi_73586848
Zo, dat was ff veel water
  zondag 11 oktober 2009 @ 21:05:56 #163
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_73588441
Goedendag mensen! Ik kom even binnen vallen met een vraagje.

Mn vriendin en ik willen volgende week naar de film (Cinerama), en we willen van tevoren graag ergens uit eten in de buurt van de bioscoop. Mn vriendin is vegetariër, en we eten allebei al vaak genoeg italiaans... dus dat hoeven we ook niet. Weten jullie nog een leuk adresje?

Alvast bedankt
pi_73589393
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 21:05 schreef Darkestrah het volgende:
Goedendag mensen! Ik kom even binnen vallen met een vraagje.

Mn vriendin en ik willen volgende week naar de film (Cinerama), en we willen van tevoren graag ergens uit eten in de buurt van de bioscoop. Mn vriendin is vegetariër, en we eten allebei al vaak genoeg italiaans... dus dat hoeven we ook niet. Weten jullie nog een leuk adresje?

Alvast bedankt
http://www.bla-bla.nl/

Niet duur, wel lekker.
pi_73596056
Rotterdam .
Even een ietswat mislukte foto van mijn uitzicht als topickick :

pi_73596142
Of bij Bazar in de Witte de With, daar hebben ze ook wel wat vegetarische keuze. Met een beetje geluk is het er nu in het najaar wat rustiger, maar reserveren is aan te raden.
  maandag 12 oktober 2009 @ 00:47:42 #167
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_73599481
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 21:21 schreef Isegrim het volgende:

[..]

http://www.bla-bla.nl/

Niet duur, wel lekker.
Is dat Bla-Bla in Delfshaven? Degene die de zaak heeft geopend (Mark, dacht ik) is/was een bekende van me. We waren er ook bij toen het restaurant werd geopend. Leuk het weer een keer tegen te komen.

Het hoeft trouwens niet per sé een vegetarisch restaurant te zijn. Het was gewoon om te voorkomen dat jullie me naar één van de Berenrestaurants zouden sturen. Wat overigens wel èrg romantisch zou zijn..

[ Bericht 17% gewijzigd door Darkestrah op 12-10-2009 00:53:05 ]
pi_73600674
mogguh
Mu!
pi_73600797
Gute Morgen
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
  maandag 12 oktober 2009 @ 07:32:02 #170
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_73600804
Goedemorgen
pi_73601184
Goedemorgen. Het is weer maandag.
  maandag 12 oktober 2009 @ 08:25:17 #172
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_73601207
Zo, ik heb alweer de eerste vraag of ik een zwaar weekend heb gehad achter de rug. Kennelijk zie ik er toch niet helemaal 100% uit vandaag.
pi_73601341
Maandag
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_73601394
Iemand hier nog geld bij DSB staan? Nú is de tijd om het weg te halen
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_73601454
Ik heb ebaydingus gezien volgens mij zaterdag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties