Langzaamquote:Op zondag 11 oktober 2009 10:22 schreef FJD het volgende:
Mogguh![]()
Eerste kluswerkzaamheden zitten er alweer opNu even langs de Karwei voor materiaal
Hoe gaat t bij jou Junkie?
Ken hetquote:Op zondag 11 oktober 2009 10:30 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Langzaam.
Nee het gaat opzich wel goed, maar de huiskamer is in de afwerkingsfase, en dat is nu net de fase dat je er ook fatsoenlijk in kunt leven en daarom laat het afwerken op zicht wachten.
Plinten moeten nog geplaats worden, en ben bezig met een zitvensterbank.
Nu het wat slechter weer wordt neemt de zin om te klussen wel toe.
Schiet het bij jou een beetje op ? Wanneer komt jou topic ?
Waar heb je nu ergens een huis ? En koop of huur ?quote:Op zondag 11 oktober 2009 10:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Ken hetHeb eeuwige discussies over dat soort dingen met een vriend van me. Hij heeft nog nooit op zichzelf gewoond, ik wel al verschillende malen (Arnhem
Roemenie
Den Haag
). Ik heb afgelopen jaar thuis gewoond maar toen m'n huis eenmaal functioneel bewoonbaar kon worden verklaard ben ik meteen overgegaan
Hij zou eerst alles tot het laatste kabeltje wegwerken en dan pas overgaan.
Anyway, m'n huiskamer/eetkamer wacht op inrichting op dit moment (en plinten ja..). Eigenlijk net als de rest van m'n huis. Er zijn nog een paar kleine klusjes (trapleuning schilderen, badkamer schoonmaken/kit verwijderen, klein wandje schilderen, drempels leggen) maar verder is het meeste wel gedaan.
Ik heb geen foto's gemaakt maar ik heb tijdens de eerste klusdag een film-rondje gemaakt. Zal eens kijken of ik als alles klaar is precies eenzelfde rondje kan maken (ook qua duur enzo).
Zin om te klussen is er wel weer een beetje ja, ik beperk het wel tot in het weekend. Door de weeks is het werken-eten-gamen/sporten en dat vind ik mooi zoAf en toe een dagje vrij (heb er nog 25 ofzo
) en dan maar lekker klussen
Heb je iets van een einddatum in gedachten?
Hiero, koopwoning jaquote:Op zondag 11 oktober 2009 10:43 schreef junkiexp het volgende:
Waar heb je nu ergens een huis ? En koop of huur ?
Ook herkenbaar jaquote:Ja en het is lastig qua tijd, we werken beide 40 uur en hebben best wel drukke banen, dus 's avond doordeweeks is het lekker chillen en een beetje achter de tv en pc hangen.Als we in het weekend zaterdagavond weggaan schiet het zondag ook niet echt op zeg maar.
Daar gaan nog wel een paar uurtjes inzitten ja. Tis het allemaal waard moet je maar denken :pquote:Niet echt een einddatum maar ik denk dat het in totaal nog wel 1 1/2 jaar duurt.
Nieuwe keuken en een muur wegbreken en plafond verlagen, trapgat overloop renoveren (6 1/2 meter hoog), tzt badkamer vernieuwen, Dakterras en 2 balkons voorzien van hardhouten vlonderdelen, schuipui naar dakterras plaatsen. Ik ben voorlopig echt niet nog klaar.
http://www.bla-bla.nl/quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:05 schreef Darkestrah het volgende:
Goedendag mensen! Ik kom even binnen vallen met een vraagje.
Mn vriendin en ik willen volgende week naar de film (Cinerama), en we willen van tevoren graag ergens uit eten in de buurt van de bioscoop. Mn vriendin is vegetariër, en we eten allebei al vaak genoeg italiaans... dus dat hoeven we ook niet. Weten jullie nog een leuk adresje?
Alvast bedankt
Is dat Bla-Bla in Delfshaven? Degene die de zaak heeft geopend (Mark, dacht ik) is/was een bekende van me. We waren er ook bij toen het restaurant werd geopend.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:21 schreef Isegrim het volgende:
[..]
http://www.bla-bla.nl/
Niet duur, wel lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |