Arbeit macht Freiquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:58 schreef SingleCoil het volgende:
Hup, armen uit de mouwen en aan de slag! Van hard werken wordt je gelukkig, probeer het zelf maar!
Sinterklaas heeft wat last van obesitas.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:35 schreef Alicey het volgende:
Vanochtend is er een kerstman op bezoek geweest.
Sinterklaas is nog niet eens in het land.
Huh?Waar dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:35 schreef Alicey het volgende:
Vanochtend is er een kerstman op bezoek geweest.
Hier op het bedrijventerrein loopt-ie rond.quote:
Wat heb ik nou gezegd over mannen met zakken snoep?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hier op het bedrijventerrein loopt-ie rond.
Nouja, hij had wel een zak snoep bij zich. Zakken snoep worden altijd traditiegetrouw op mijn afdeling gedeponeerd, dus da's dan wel weer aardig.
Nouja, ik hoefde er verder niets voor te doen ofzo.. Hij hoefde niet getroost te worden etc..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:03 schreef SingleCoil het volgende:
Wat heb ik nou gezegd over mannen met zakken snoep?
Ja, dan ligt het wel anders.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, ik hoefde er verder niets voor te doen ofzo.. Hij hoefde niet getroost te worden etc..
Je hoefde ook niet met hem mee?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, ik hoefde er verder niets voor te doen ofzo.. Hij hoefde niet getroost te worden etc..
Mjah, ik weet niet.. Dat proberen oude mannen toch altijd?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:13 schreef SingleCoil het volgende:
Ja, dan ligt het wel anders.
Wat is dat trouwens met die snoepjesfixatie?
Ook dat niet nee.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je hoefde ook niet met hem mee?
Waarom zet jij dan snoepjes op het boodschappenlijstje in de keuken? Nou? He?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mjah, ik weet niet.. Dat proberen oude mannen toch altijd?
en kan je ook zelf kiezen waar ze foto's van maken?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:43 schreef Fugie het volgende:
moet ik naar het ziekenhuis voor rontgenfoto's, kan je gewoon online afspraken maken
Oh, dat. Omdat ik heb bemerkt dat ze er niet meer liggen. Simpel toch?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:37 schreef SingleCoil het volgende:
Waarom zet jij dan snoepjes op het boodschappenlijstje in de keuken? Nou? He?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |