Dat is al weer even geleden hoorquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:53 schreef Peter het volgende:
[..]
Hij heeft wel ook gemillimeterd haar he?
Nah, ik hou het toch maar bij die lekkere indo van mequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:53 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Dus ik moet me toch maar zorgen maken?
toch maar?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:02 schreef Peter het volgende:
[..]
Nah, ik hou het toch maar bij die lekkere indo van me
Uhuhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
Ik niet. Ben antisociaal, heb al genoeg strand gezien en het weer sucks de komende maanden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:05 schreef Peter het volgende:
[..]
Joah, als er Fokkers op het strand zijn wil ik best even sociaal doen
HDquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:08 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Da's goor en straks allemaal in 3D.
Tilburgse Kermis!quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:05 schreef Peter het volgende:
[..]
Uhuh
Daar hebben we PM voor hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Quite the opposite, ik werd in de trein naar Eindhoven gezet omdat meneer "thuis moest eten."quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heeft hij je weer in de trein naar Tilburg gezet?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Quite the opposite, ik werd in de trein naar Eindhoven gezet omdat meneer "thuis moest eten."
Ja. Maar ik kreeg mijn bordje niet leeg en het was heel fijn hoor.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Quite the opposite, ik werd in de trein naar Eindhoven gezet omdat meneer "thuis moest eten."
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:14 schreef PhalanX het volgende:
oh dus meneer Keukenkast heeft WEL tijd voor jou maar niet voor mij.
We kunnen niet allemaal winnen he.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:14 schreef PhalanX het volgende:
oh dus meneer Keukenkast heeft WEL tijd voor jou maar niet voor mij.
ieder jaar weer.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:15 schreef Waxxer het volgende:Ja daar kwam ik ook achter. Ben je daar nog geweest?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:14 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ja. Maar ik kreeg mijn bordje niet leeg en het was heel fijn hoor.
edit: Ik bedoel op terrasje zitten met Erik ^^
nee nee, het is nu te laat voor zoete broodjes!quote:
Jij bent dol op mijn zoete broodjesquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:23 schreef PhalanX het volgende:
[..]
nee nee, het is nu te laat voor zoete broodjes!
Jouw zoete broodjes smaken bitter... naar eindeloos verraad!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:24 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Jij bent dol op mijn zoete broodjes
Heb je enig idee hoe poetisch dat klinktquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:25 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Jouw zoete broodjes smaken bitter... naar eindeloos verraad!
en naar oude mannen!
Ik woon er, het is gratis... ik ben en blijf een Nederlander.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:24 schreef Waxxer het volgende:Dat had ik niet achter jou gezocht.
(bedoel ik niet spottend, even ter verduidelijking)
Goh!
nee.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:26 schreef Keukenkast het volgende:
Heb je enig idee hoe poetisch dat klinkt
Eh. Ok. Tof. Leuker dan op de foto'squote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:25 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Vertel jij eens hoe ik in het echt ben
En niet jokken!
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eh. Ok. Tof. Leuker dan op de foto's. Dromerig. Veelpraterig. Je kan de wals (al heb ik daar geen bewijs van meegekregen). Makkelijk om mee te praten. Merkwaardige familie (welke ik niet heb ontmoet hoor). Tof. En leuk. Oh en soms grappig.
Vooral als er nog iets komt wat op eindeloos verraad rijmtquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:26 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoe poetisch dat klinkt
Ik doe niet aan dat soort... sentimentele sympathieke gevoelens van kameraderie.quote:
Stiekem wil je me niet vermoordenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:31 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Ik doe niet aan dat soort... sentimentele sympathieke gevoelens van kameraderie.
ik zal een uitgebreide recensie schrijven...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:33 schreef wonderer het volgende:
Hey, Phalanx, ik ben wel heel nieuwsgierig naar dat "vervolg" op Dracula. Laat je even weten wat je vond als je hem gelezen hebt?
Vriendelijk. Een goede luisteraar. En je hebt een natte hondquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:31 schreef Tha_Erik het volgende:
En vertel eens hoe ik in het echt ben. En je mag jokken.
de kermis is gratis?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:27 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Ik woon er, het is gratis... ik ben en blijf een Nederlander.
mag ik mag ik mag ik mag ik mag ik?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:31 schreef Tha_Erik het volgende:
En vertel eens hoe ik in het echt ben. En je mag jokken.
Ok, cool. Heb er namelijk wat gemengde gevoelens over.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:33 schreef PhalanX het volgende:
[..]
ik zal een uitgebreide recensie schrijven...
alleen de attracties niet.quote:
Get a room you two!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:34 schreef Keukenkast het volgende:
Vriendelijk. Een goede luisteraar. En je hebt een natte hond
Charmant. Sterk. Slim
Het leek me al onlogischquote:
Morgen moet je die kamer boeken jaquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:37 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Morgen we niet eens aardig tegen elkaar doen
Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:37 schreef Keukenkast het volgende:
Morgen we niet eens aardig tegen elkaar doen
dat is het ook niet, maar met een groepje mensen is het wel leuk om te doen. En dan zo nu en dan in een attractie gaan is wel jofel. Met meisjes in de Octopussquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het leek me al onlogisch
Maar zo leuk is het toch niet om naar een kermis te gaan, maar niet in atracties te gaan?
Dan heb ik dat denk ik ook gemistquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:31 schreef Vlarp het volgende:
Zeg.. heb ik nu gemist dat KK en Tha_Erik iets hebben samen?
Nog een keer en hij veranderd in een muis!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:40 schreef Waxxer het volgende:
Ik moet bij KK steeds denken aan Kugari-Ken!![]()
![]()
Maar dat mag ik niet meer noemen, dus even oefenen: PhalanX-PhalanX-PhalanX-PhalanX!
Surequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:35 schreef PhalanX het volgende:
[..]
mag ik mag ik mag ik mag ik mag ik?
Dat zeg je om ons te misleidenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan heb ik dat denk ik ook gemist.
Hij knuffelt lief in bussenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:34 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Vriendelijk. Een goede luisteraar. En je hebt een natte hond
Charmant. Sterk. Slim
Stuur maar naar danny zelf, grootste kans dattie het niet leestquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat verbaast me niet
Mag ik eens een PM naar je sturen met iets lelijks over Danny?
Joah, ik heb het niet zo op meekijkersquote:
Ik hoor steeds als ik PhalanX lees "Faalangst"quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:40 schreef Waxxer het volgende:
Ik moet bij KK steeds denken aan Kugari-Ken!![]()
![]()
Maar dat mag ik niet meer noemen, dus even oefenen: PhalanX-PhalanX-PhalanX-PhalanX!
Jij bent de ik uit een diep donker verleden.quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:42 schreef Peter het volgende:
[..]
Stuur maar naar danny zelf, grootste kans dattie het niet leest
Met gemák!quote:
Ik kom wel naar Uquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:43 schreef Peter het volgende:
[..]
Joah, ik heb het niet zo op meekijkers
Kom ik vrijdagavond naar jou of jij naar mij trouwens?
Ik heb je toch niet afgescheeptquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met gemák!
Maare, de volgende keer scheep je me niet na twee uur af hoor.
Dat wil ik niet meer zijnquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:44 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Jij bent de ik uit een diep donker verleden.
Morgen mag je weer met me spelen schatjequote:
Ik tikte het ook niet in één zucht vier keer achter elkaar!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik hoor steeds als ik PhalanX lees "Faalangst".
Een beetje wel vond ikquote:
Je kan het Lot niet blijven ontlopen. embrace the dark side young padawan!quote:
Maar, ik heb geen studiefinanciering. En ik had meebetaald aan het etenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een beetje wel vond ik. Want ik had gedacht dat er ook wel eten bij inbegrepen zat (nou is dat sowieso een heikel punt
), maar opeens moest je binnen een half uur [schuine streep] drie kwartier bij je huis zijn.
quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een beetje wel vond ik. Want ik had gedacht dat er ook wel eten bij inbegrepen zat (nou is dat sowieso een heikel punt
), maar opeens moest je binnen een half uur [schuine streep] drie kwartier bij je huis zijn.
Zo zou ik dat dus noooooooooooit doen. Als je rond etenstijd afspreekt dan eet je ook gezellig saampjesquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een picknick!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:51 schreef Waxxer het volgende:
Volgens mij was dat gewoon onzekerheid, dan zeg je zo opeens "oh ik moet weg" en dan nog onzekerheid over jezelf omdat de ander zo opeens weggaat!
Maak gewoon weer een nieuwe afspraak en dan nemen jullie broodjes mee.
Ik moet morgenavond dingen doen. Donderdagmiddagquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:53 schreef PhalanX het volgende:
oh hai keukenkast... zin om morgenavond een broodje bij de subway te eten? my treat.
hoe laat?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:54 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik moet morgenavond dingen doen. Donderdagmiddag?
vijf uur is perfectquote:
Ik denk dat ik dat wel; haal hoor.quote:
okquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:58 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat wel; haal hoor.
Maar ik laat het nog wel weten. Die op het Piusplein?
Je hebt nu toch wel wat?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok genoeg over het eten. Het was gewoon tof vandaag.
Ok. Nu luister eens allemaal heel braaf naar mij.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:02 schreef Peter het volgende:
[..]
Nodig je Erik niet eens uit terwijl hij heeft aangegeven met je te willen eten?
Niet bij dezequote:
Ik (maar ja, ik-ik-ik-ik, ik ben God niet) zie het juist als positief, een soort van verantwoordelijkheidsgevoel en afspraken nakomen. Jullie hadden het vast heel leuk, anders tilt hij je niet op, in welke hoedanigheid dan ook!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:05 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ok. Nu luister eens allemaal heel braaf naar mij.
Erik en ik hebben gezellig op een terrasje gezeten, en het was fijn.
Nu hou allemaal op over dat gezeik met dat eten want serieus.
Dat vind ik echt he-le-maal niet leuk.
Hij tilde me op omdat ik hem om de hals vloog bij ons afscheid.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik (maar ja, ik-ik-ik-ik, ik ben God niet) zie het juist als positief, een soort van verantwoordelijkheidsgevoel en afspraken nakomen. Jullie hadden het vast heel leuk, anders tilt hij je niet op, in welke hoedanigheid dan ook!Dubbele punt sterretje kan op mijn leeftijd heel verkeerd en fout overkomen, dus daarom zeg ik toch maar in zinsverband dat je je helemaal niet druk moet maken en dat het gewoon leuk was vandaag en dan kunnen mensen op Internet wel wat roepen, maar laat dat maar gebeuren.
Als ie hem maar binnenhaalt voor zonsopgang.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:09 schreef PhalanX het volgende:
typisch Peter... altijd de relnicht aan het uithangen.
En toen zuchtte je, draaide met je ogen en hoppa. Daar ging ikquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:10 schreef Tha_Erik het volgende:
En omdat je niet geloofde dat ik je op kon tillen.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als ie hem maar binnenhaalt voor zonsopgang.
Zoek een hoekje en ga huilenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:05 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ok. Nu luister eens allemaal heel braaf naar mij.
Erik en ik hebben gezellig op een terrasje gezeten, en het was fijn.
Nu hou allemaal op over dat gezeik met dat eten want serieus.
Dat vind ik echt he-le-maal niet leuk.
Voor een vrolijke maaltijdquote:
He wat schattigquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:10 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Hij tilde me op omdat ik hem om de hals vloog bij ons afscheid.
Betreft wat?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou. Ik weet het allemaal niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |