quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:14 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ja. Maar ik kreeg mijn bordje niet leeg en het was heel fijn hoor.
edit: Ik bedoel op terrasje zitten met Erik ^^
nee nee, het is nu te laat voor zoete broodjes!quote:
Jij bent dol op mijn zoete broodjesquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:23 schreef PhalanX het volgende:
[..]
nee nee, het is nu te laat voor zoete broodjes!
Jouw zoete broodjes smaken bitter... naar eindeloos verraad!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:24 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Jij bent dol op mijn zoete broodjes
Heb je enig idee hoe poetisch dat klinktquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:25 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Jouw zoete broodjes smaken bitter... naar eindeloos verraad!
en naar oude mannen!
Ik woon er, het is gratis... ik ben en blijf een Nederlander.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:24 schreef Waxxer het volgende:Dat had ik niet achter jou gezocht.
(bedoel ik niet spottend, even ter verduidelijking)
Goh!
nee.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:26 schreef Keukenkast het volgende:
Heb je enig idee hoe poetisch dat klinkt
Eh. Ok. Tof. Leuker dan op de foto'squote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:25 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Vertel jij eens hoe ik in het echt ben
En niet jokken!
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eh. Ok. Tof. Leuker dan op de foto's. Dromerig. Veelpraterig. Je kan de wals (al heb ik daar geen bewijs van meegekregen). Makkelijk om mee te praten. Merkwaardige familie (welke ik niet heb ontmoet hoor). Tof. En leuk. Oh en soms grappig.
Vooral als er nog iets komt wat op eindeloos verraad rijmtquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:26 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoe poetisch dat klinkt
Ik doe niet aan dat soort... sentimentele sympathieke gevoelens van kameraderie.quote:
Stiekem wil je me niet vermoordenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:31 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Ik doe niet aan dat soort... sentimentele sympathieke gevoelens van kameraderie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |