hoe laat?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:54 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik moet morgenavond dingen doen. Donderdagmiddag?
vijf uur is perfectquote:
Ik denk dat ik dat wel; haal hoor.quote:
okquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:58 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat wel; haal hoor.
Maar ik laat het nog wel weten. Die op het Piusplein?
Je hebt nu toch wel wat?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok genoeg over het eten. Het was gewoon tof vandaag.
Ok. Nu luister eens allemaal heel braaf naar mij.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:02 schreef Peter het volgende:
[..]
Nodig je Erik niet eens uit terwijl hij heeft aangegeven met je te willen eten?
Niet bij dezequote:
Ik (maar ja, ik-ik-ik-ik, ik ben God niet) zie het juist als positief, een soort van verantwoordelijkheidsgevoel en afspraken nakomen. Jullie hadden het vast heel leuk, anders tilt hij je niet op, in welke hoedanigheid dan ook!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:05 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ok. Nu luister eens allemaal heel braaf naar mij.
Erik en ik hebben gezellig op een terrasje gezeten, en het was fijn.
Nu hou allemaal op over dat gezeik met dat eten want serieus.
Dat vind ik echt he-le-maal niet leuk.
Hij tilde me op omdat ik hem om de hals vloog bij ons afscheid.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik (maar ja, ik-ik-ik-ik, ik ben God niet) zie het juist als positief, een soort van verantwoordelijkheidsgevoel en afspraken nakomen. Jullie hadden het vast heel leuk, anders tilt hij je niet op, in welke hoedanigheid dan ook!Dubbele punt sterretje kan op mijn leeftijd heel verkeerd en fout overkomen, dus daarom zeg ik toch maar in zinsverband dat je je helemaal niet druk moet maken en dat het gewoon leuk was vandaag en dan kunnen mensen op Internet wel wat roepen, maar laat dat maar gebeuren.
Als ie hem maar binnenhaalt voor zonsopgang.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:09 schreef PhalanX het volgende:
typisch Peter... altijd de relnicht aan het uithangen.
En toen zuchtte je, draaide met je ogen en hoppa. Daar ging ikquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:10 schreef Tha_Erik het volgende:
En omdat je niet geloofde dat ik je op kon tillen.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als ie hem maar binnenhaalt voor zonsopgang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |