ook niet met rozijnen en ananas erdoor, zodat het zure effect verdwijnt?quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:35 schreef mevrouwdebok het volgende:
vanavond zuurkoolstamp en boerenkoolstamp( de kinderen lusten geen zuurkool ,vandaar)met uitgebakken spekkies en rookworst
Of een flinke klodder crème fraîche!quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ook niet met rozijnen en ananas erdoor, zodat het zure effect verdwijnt?
quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Draadjesvlees!![]()
Daarbij gebakken krieltjes, risolles, patat en salade en kapucijners
Klinkt lekker Fuente!quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:34 schreef Fuente het volgende:
Vanavond pastasalade met geitenkaas en honing, zongedroogde tomaatjes en sla erdoor.
Die wil ik ook graag maken van de week, wat een geweldig blog is dat toch he?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:48 schreef minilot het volgende:
Zooo. *burp*
Naar aanleiding van dit recept vandaag sloppy joes gemaakt. Mijn kerel had trek in iets hartigs, en dat paste er wel bij. Nu heb ik brandend maagzuur, maar lékker was het wel!
Vanavond pizza van focacciabodem met een laagje geroosterde knoflook, truffelroomsaus, oesterzwammen en wat camembert. Ik moet er nu alleen nog even niet aan denken. Om een uur of tien weer.
sloppy joequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:48 schreef minilot het volgende:
Zooo. *burp*
Naar aanleiding van dit recept vandaag sloppy joes gemaakt. Mijn kerel had trek in iets hartigs, en dat paste er wel bij. Nu heb ik brandend maagzuur, maar lékker was het wel!
Vanavond pizza van focacciabodem met een laagje geroosterde knoflook, truffelroomsaus, oesterzwammen en wat camembert. Ik moet er nu alleen nog even niet aan denken. Om een uur of tien weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |