Het betere werkquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Of alle mongolen die kut topics openen gaan in een archief met de deur hard op slot.
mmmm. misschien de tijd van het jaar?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:03 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ik zeg tralala. Ik weet ook niet waarom.
Hm, zou kunnen. Maar als ik naar buiten kijk, is tralala eigenlijk niet helemaal terecht. Maar dank je voor het meedenkenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:05 schreef minkuukel het volgende:
[..]
mmmm. misschien de tijd van het jaar?
Tja, maar waar trek je de grens hé.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Of alle mongolen die kut topics openen gaan in een archief met de deur hard op slot.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:08 schreef Lkw het volgende:
[..]
Hm, zou kunnen. Maar als ik naar buiten kijk, is tralala eigenlijk niet helemaal terecht. Maar dank je voor het meedenken
FBquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:19 schreef zarGon het volgende:
Waar moeten we dan klagen over de maatregel zelf als dit doorgevoerd wordt?
Volgens mij is zn klacht dit:quote:
Welnee, de meeste klachten vallen binnen een categorie die onder een van de subfora valt. In plaats van één plek met alle shit is heel het forum ineens een clusterfuck dan.quote:
quote:
Jij probeert ook altijd te lachen op een begrafenis?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:23 schreef BorusBulldog het volgende:
Ik heb echt mijn best gedaan om te lachen, echt waar... maar ben er niet in geslaagd.
Wat zegt ie? ben een beetje doof...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:00 schreef deepart het volgende:
Het is eindelijk zover!![]()
Elke klacht die je je maar kan voorstellen is al eens gepost. Daarom gaat de klaagbaak het archief in!![]()
Hij is nog wel toegankelijk, maar nieuwe topics maken kan niet meer. Maar dat is ook niet nodig want met de search tool vind je binnen luttele seconden een topic die exact bij jou klacht past!![]()
In de plaats van dit topic komt een topic voor 67+ers, het wordt een laagdrempelig fora waar ouderen mensen dus niet meteen met de grond gelijk worden gemaakt door puberaal fok.
Toegang is niet vrijblijvend, je zal moeten kunnen aantonen dat je 67 jaar of ouder bent. Middels een jaarlijkse test wordt gekeken of je nog geestelijk fit genoeg bent om te mogen blijven posten, want baggeren is ten strengste verboden.
Bedankt voor alle klachten en we zien elkaar in een van de andere fora op fok.
Met vriendelijke groet,
Deepart & de rest van de crew!
Fok.nl®
MENSEN OPEN JE OGEN!!! ZO WORDT LANGZAAM MAAR ZEKER ALELS VAN ONS AFGEPAKT!!!!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:40 schreef Penisbaard het volgende:
;S WTF BELAGGELIJKE BESLISING DIT LATEN WE ER IETS AAN DOEN :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |