Als een ware mooiboy was TS afgelopen zaterdag te vinden bij de uitgaansgelegenheden. Dit keer was een Duitse club aan de beurt. Ik weet het, hier ga ik de fout al in.
We komen bij de club aan en tot mijn verbazing zie ik enkel Nederlandse auto's bij de parkeerplaats. 'Beter', dacht ik bij mezelf. Ik had de hele week hard gewerkt en was wel toe aan een nachtje feesten. Zo gezegd, zo gedaan. Geen dansvloer was meer veilig. Geen chicka-bil bleef ongeschuurd. Alhoewel er weinig 9's en 10'en waren, hielp de alcohol mij dit bij te schaven.
Op een gegeven moment realiseer ik me dat ik het best wel warm heb. Al die puike moves kostte redelijk wat energie. Terwijl mijn homeboys rustig verdergaan op de beat, besluit ik een paar meter verderop bij te komen tegen een muurtje.
Uit het niets komt er een draak tevoorschijn. Ze had geverfd rood haar en ze was lelijk. Lelijk zeg ik je. Ze loopt op me af en doet haar knie tussen mijn benen en begint tegen me aan te wrijven. 'What the fuck', dacht ik. Ik bekeek haar even goed en kwam tot de conclusie dat ze enigszins vies was. 'Ik heb al een vriendin', loog ik tegen haar. Waarop ze iets in het Duits terug mompelde. Ze bleek Duits te zijn, de biatch. Ik druk haar van me af en zeg 'NEIN!'. Helaas zag ze dit als een poging tot hard to get spelen en greep mijn stropdas (Ja, TS is een modieuze baas en geen ongewassen metal-fan) vast en trok mij naar haar toe. De feeks in kwestie gaf maar niet op.
Om een inzicht te krijgen van hoe ze eruit zag: open een willekeurig vrouwelijk fotoboek op Fok.
Snel keek ik om mij heen; waar zijn mn vrienden? Waarom helpt niemand mij van dit smerige type af. Mijn status, wat doe je?! Na enkele seconden spot ik ze. In plaats van dat ik geholpen word, lachen ze me keihard uit. Fijn, zulke homies.
Ik trek me los van de slet in kwestie en positioneer mezelf ergens anders. Ik was ontsnapt, maar getraumatiseerd.
Samenvatting: Vies Duits wijf probeert me te playen, waar TS niet van gediend is.
Klacht: Lelijke vrouwen bij het uitgaan
Klacht 2: Lelijke vrouwen in het algemeen
(Disclaimer: er zit veel ironie in dit bericht, voordat je denkt dat het misplaatste arrogantie is)
[ Bericht 3% gewijzigd door Life op 06-10-2009 15:06:07 ]