Een 4?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:03 schreef RuntimeError het volgende:
Ik had een weddenschap met een docent bij mij op school... k zou alle toetsen van dit jaar doen en als ik voor iedere toets boven een 6 zou halen zou ik taart krijgen van de docent... Ik was dus begonnen aan de toetsen en de eerste toets haalde ik goed (9.1) maar op de tweede toets ging ik onderuit (4
)
Toen moest ik dus een taart halen voor de docent.
Klacht 1: weddenschap verloren![]()
Klacht 2: dure taart (waar ts weer voor moet gaan werken)
Antiklacht: TS mag zelf ook mee-eten met de taart
jij hebt de leraar nederlands een giftaart cadeau gedaan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:12 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
, daar zal je hem in ieder geval me verassen
Was waarschijnlijk een licht ontvlambare taart.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jij hebt de leraar nederlands een giftaart cadeau gedaan?
ow ik las het verkeerd... ik las een scrat taartquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:17 schreef Luiheid het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jij nog geen perm ban hebt.
Grow up, man.
quote:
I rest my case.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:24 schreef RuntimeError het volgende:
[..]
ow ik las het verkeerd... ik las een scrat taart
[ afbeelding ]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeejz.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Was jij niet die mongool die in zn eigen gezicht klaar kwam?
Dat is dan wel weer geweldigquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:09 schreef Salatrel het volgende:
ik had een weddenschap met mijn geschiedenis docent dat ik voor mijn eindexamen (inmiddels 8 jaar geleden) een 8 of hoger zou halen. heeft mee een kratje bier gekost...
eind van de dag zag ik die vent wegrijden met een auto vol kratjes bier
Liever nietquote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:32 schreef zovty het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeejz..
Dat ben ik..
En wat als ze geen piemol heeft??quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:48 schreef beverton het volgende:
ga gewoon je docent pijpen dan is alles goed
xx
Yo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |