En gevondenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lees dan terug. 300 reacties in deel 1, zo lastig kan het niet zijn
Ik woon hier pas 2 jaar hoorquote:
Ja, volgens mij ligt het er ook aan of je er opgegroeid bent. Ik vind het een redelijk leuke stad maar zou er gewoon niet willen wonen..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:30 schreef Aarti het volgende:
[..]
Grappig, ik ben zelf in Amsterdam geboren en getogen, en ik zou nergens anders willen wonen
Ik ga dit weekend verhuizenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:30 schreef OA het volgende:
[..]
Je woont in Haarlem en hebt geen tijd om naar de zee te gaan?
Naar Friesland?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:33 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik ben een echte limburger, maar ik heb het helemaal gehad met nederland, als ik kon was ik allang geemigreerd
Waar bleef Haarlemquote:
wat is er mis met nederland dan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:33 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik ben een echte limburger, maar ik heb het helemaal gehad met nederland, als ik kon was ik allang geemigreerd
quote:
Ik denk ook dat het er wel aan ligt waar in Amsterdam je woont. ik woonde tot 2 jaar geleden al 27 jaar in noord, dat is net een dorp. nu woon ik in west, en dat is toch echt stukken minderquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:39 schreef Nijns het volgende:
Ja, volgens mij ligt het er ook aan of je er opgegroeid bent. Ik vind het een redelijk leuke stad maar zou er gewoon niet willen wonen..
haha het is ook wel een hele brede vraagquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:40 schreef Nijns het volgende:
[..]rellen, rellen, rellen!
nee, serieus goede vraag maar het is er wel eentje waar een flinke discussie uit kan ontstaan
quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:41 schreef Aarti het volgende:
[..]
haha het is ook wel een hele brede vraag
kijk, het is natuurlijk niet perfect in NL, maar ik denk dat we het prima hebben hier, in vergelijking met een hele grote hoop andere landen...
Dat zeg ik, niet lastig.quote:
Dat is bij ons ook. Kooptoeristenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:23 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
zelfs dat niet, ze willen allemaal met de auto de stad in en er is een heel groot pakeerprobleem. Op zaterdag kunnen wij zelfs niet ff op het gemak boodschappen doen want de complete staat is geblokkeerd met auto's......
Ik denk dat er op zich niet zo veel mis is met Nederland, zeker als je het vergelijkt met een heleboel andere landen. Elders is het weer beter, of zijn de belastingen lager, of .... Zo is er altijd wel wat, ideaal is het nooit. Op een gegeven moment is het allemaal niet meer genoeg en ga je ergens tegenaan schoppen, niet dat je iets te kort komt, maar gewoon omdat het kan (quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is bij ons ook. Kooptoeristen. Duitsers
. Duitse kooptoeristen
.
Das wel het nadeel van nét buiten de betaald-parkeren-zone wonen.
Zelfs onze bontkraagjes zijn nog beschaafdquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:29 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb 1 ervaring met bontkraagjes in Maastricht. Toen ik een keer vertwijfeld stond te kijken op het busstation, vroeg er eentje of ik wist welke bus ik moest nemen![]()
M'n bezittingen had ik daarna gewoon nog
Als OV-freak ben je toch wel gewend aan vertragingenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
En ik heb het helemaal gehad in Utrecht. En ik heb het helemaal gehad met die vertragingen van mijn huus in Dv.
O ja, heb ik wel eens gelezen. Leeuwarden ofzo, toch?quote:
tuurlijk, we zijn nederlanders, dus we zeikenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:46 schreef OA het volgende:
[..]
Ik denk dat er op zich niet zo veel mis is met Nederland, zeker als je het vergelijkt met een heleboel andere landen. Elders is het weer beter, of zijn de belastingen lager, of .... Zo is er altijd wel wat, ideaal is het nooit. Op een gegeven moment is het allemaal niet meer genoeg en ga je ergens tegenaan schoppen, niet dat je iets te kort komt, maar gewoon omdat het kan () in ons land.
Zeker weten!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:48 schreef Aarti het volgende:
[..]
tuurlijk, we zijn nederlanders, dus we zeiken
maar stiekem, heel stiekem, zijn we toch wel blij met onze vrijheid
Sowieso Scandinavië. Dáár zijn de meeste dingen pas goed geregeld.quote:
gewoon uitgekeken, bijna geen kans om carriere te maken omdat er te veel vergrijzing is. Veel te lage straffen enz, Ik heb bezoek dus ik kan niet direct antwoordenquote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:50 schreef OA het volgende:
[..]
Sowieso Scandinavië. Dáár zijn de meeste dingen pas goed geregeld.
Zeker. Ik heb ooit van de Nederlandse ambassadeur in Kopenhagen een verhaal aan mogen horen over het sociale stelsel in Denemarkenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:50 schreef OA het volgende:
[..]
Sowieso Scandinavië. Dáár zijn de meeste dingen pas goed geregeld.
Zit je nou je eigen bericht te spammen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:53 schreef OA het volgende:
Randen van Nederland lopen leeg
Meer dan 1,2 miljoen mensen erbij in de Randstad... misschien wordt het toch tijd om te verhuizen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |