waar staat die top 100 dan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:56 schreef ManianMan het volgende:
Nog een paar honder topics en we staan in de topicreeks honderd
De DON?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:56 schreef donroyco het volgende:
* donroyco meldt zich.. (voor de eerste keer)
Wie wat waar stage?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:56 schreef donroyco het volgende:
Ja telefoontje tussendoor.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:55 schreef brtausi het volgende:
dat duurde lang, zat alleen maar te f5'n
ow btw....
* brtausi Meld zich
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:56 schreef donroyco het volgende:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:56 schreef donroyco het volgende:
Is het in het verleden zovaak fout gegaan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:05 schreef DjRex89 het volgende:
Om het nog maar weer eens te melden:
Paula! Alweer het goede nummer!
In hoeverre ik weet geloof ik 2 keerquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:06 schreef AMDB het volgende:
[..]
Is het in het verleden zovaak fout gegaan?
Netjesquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:06 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Toch ben ik al een week hier hoor...
Ja, dé Don..quote:
donroyco, 22, richting webdesign/webapplicaties, stage in Adelaide, Australië. Ik zit hier sinds eind augustus en nog tot eind januari samen met een collega-student..quote:
Dank!quote:
Dank!²quote:
Woot?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:16 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ja, dé Don..
[..]
donroyco, 22, richting webdesign/webapplicaties, stage in Adelaide, Australië
[..]
8,5 uur, dadelijk als het wintertijd in Nederland is 9,5 uur.. ik werk nu dus al 45 minuten over, maar heb na morgenmiddag alweer weekend.. (ivm weekendje Sydney, inclusief wedstrijd Socceroos - Nederland)quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:17 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Woot?![]()
De Don in Australië, ik ben jaloers
Beetje lekker weer daar?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:18 schreef donroyco het volgende:
[..]
8,5 uur, dadelijk als het wintertijd in Nederland is 9,5 uur.. ik werk nu dus al 45 minuten over, maar heb na morgenmiddag alweer weekend.. (ivm weekendje Sydney, inclusief wedstrijd Socceroos - Nederland)
[..]
Het is hier 20-25 graden, zonnig en een beetje bewolkingquote:
Boah gekquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:21 schreef donroyco het volgende:
[..]
Het is hier 20-25 graden, zonnig en een beetje bewolkingJa, dus..!
Gisteren beetje verbrand door Parklife
Hier 12 graden en miezerquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:21 schreef donroyco het volgende:
[..]
volgens mij had je gewoon zin om ons even ziek te maken met je Australiëquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:21 schreef donroyco het volgende:
[..]
Zie paar coole namen staan!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:21 schreef donroyco het volgende:
[..]
Keertje of 10-15quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:06 schreef AMDB het volgende:
[..]
Is het in het verleden zovaak fout gegaan?
Sorry daarvoorquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:24 schreef brtausi het volgende:
[..]
volgens mij had je gewoon zin om ons even ziek te maken met je Australië
Uitzinnig (voor vooral Australische bands/artiesten), meegaand en vrij snel dronken (zo leek het)..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:27 schreef AMDB het volgende:
[..]
Zie paar coole namen staan!Hoe is Australisch festivalpubliek?
Je leert het welquote:
Mijn gevallenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:30 schreef AMDB het volgende:
[..]
Niet slecht op 1100 topics toch? Of zijn dat alleen jouw gevallen?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:35 schreef motorbloempje het volgende:
o hai
Uit protest morgen gewoon zelf niet op komen dagen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:38 schreef Puala het volgende:
Er is hier een collega afwezig.. zonder telefoontje, zonder mailtje of wat dan ook
Ik hoef al maar een half dagjequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:39 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Uit protest morgen gewoon zelf niet op komen dagen?
Kan gebeuren toch?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik hoef al maar een half dagje![]()
Maar het is wel apart. Hij is er normaal altijd al om 7 uur, dus het is niet even dat hij zich verslapen heeft ofzo
Goed bezig dudequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:16 schreef donroyco het volgende:
donroyco, 22, richting webdesign/webapplicaties, stage in Adelaide, Australië.
Mjah dat wel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:41 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Kan gebeuren toch?
Jij met je halve dagen
Ook leukquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Mjah dat wel.
Ik met mijn halve dagen.. dit is de eerste![]()
En ik moet morgen om 1 uur hier weg om dan een uur te rijden om dan een vergadering te halen die tot half 6 duurt. Dus ach, je mag het wel overnemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |