wtfquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:41 schreef solyaris het volgende:
Mijn droomstudie is te volgen aan de McDonalds academy: http://www.mcdonalds.nl/academy
Graag zou ik restaurantmanager worden bij één van deze culinaire eetgelegenheden die Nederland rijk is.
uuhm misschien wel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:28 schreef Florian_ het volgende:
Geneeskunde. Kan nu niet vanwege verkeerde vakkenpakket etc. etc.
Een diertjesstudie op universitair niveauquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:54 schreef thabit het volgende:
En welke studie mag dat wel niet zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:59 schreef Lammmetje het volgende:
[..]
Een diertjesstudie op universitair niveauEn heb je dan ook een paard?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik hoef geen paard. Ze eisen veel te veel geld en aandacht.quote:
En het bedrijfsleven staat te springen om beta's waardoor je met een sterrenkundestudie hoog staat aangeschreven in het bedrijfsleven ghehe.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:43 schreef VinceMega het volgende:
En sterrenkunde: ergens bij een telescoop werken :p, of de NASA ghehe.
Vindt het allemaal niet heel vaag moet ik je eerlijk zeggen ..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:28 schreef Dawwa het volgende:
Ik zou dan gaan voor iets vaags waar geen droog brood mee te verdienden valt zoals culturele antropologie, geschiedenis of een taalkundige studie (Japans, Engels, Spaans etc).![]()
zijn idd vrij concrete studies..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:47 schreef Hap_Slik het volgende:
[..]
Vindt het allemaal niet heel vaag moet ik je eerlijk zeggen ..
stelt ook niet zoveel voor, maar ik heb wel zin in volgend jaar. Maar mischien ga ik stoppen en een minor doenquote:Op donderdag 12 november 2009 19:56 schreef Matthijs- het volgende:
Algemene economie is tof.
Bekeek alleen vandaag het eerstejaarscurriculum aan de UvA en ik was niet bepaald jaloers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |