Goed!quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En, hoe voel jij je nu? Wil je erover praten?
Er bestaat een redelijke concensus over de kaalkopjes van de NVU: We noemen dit neo-nazi's en met een reden. Daar er werkelijk amper verschil is tussen de standpunten van de NVU en de PVV, zie ik het probleem niet zo dat we Wilders ook onder die noemer scharen. Daar komt bij dat de heer Wilders de fraaie website Stormfront als inspiratie gebruikt voor termen als kopvoddentax en zijn nummer 2 op het forum van die website post onder de naam White Pride World Wide...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:32 schreef sneakypete het volgende:
Overigens, hoewel beide partijen een nationalistische inslag hebben incl. de daaraan inherente gevaarlijke ideeën, kan en mag je WIlders niet één op één gelijkstellen aan het nazisme.
Waarom maakt het uit hoeveel mensen ergens op stemmen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:08 schreef bijdehand het volgende:
Nou als zoveel mensen op Wilders willen stemmen, laat ze dan lekker
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 07:01 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Er bestaat een redelijke concensus over de kaalkopjes van de NVU: We noemen dit neo-nazi's en met een reden. Daar er werkelijk amper verschil is tussen de standpunten van de NVU en de PVV, zie ik het probleem niet zo dat we Wilders ook onder die noemer scharen. Daar komt bij dat de heer Wilders de fraaie website Stormfront als inspiratie gebruikt voor termen als kopvoddentax en zijn nummer 2 op het forum van die website post onder de naam White Pride World Wide...
Ik heb geen lelijk beeld van Tokkies. Hoe kunnen ze in godsnaam midden op de dag klagen over hoe kut het wel niet is hier (telegraaf.nl) en ondertussen maar zeiken dat ANDEREN niet werken?
Valt wel mee:quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:03 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Okee, dan niet ZOMAAR, maar met een vergelijking van standpunten van de neo-nazistische NVU en de PVV:
De visies van de ene groep:
* Onmiddellijke immigratiestop;
* Vlaanderen en Nederland herenigen in 1 groot Nederlands Rijk
* Onmiddellijke uitzetting van alle illegalen en criminele vreemdelingen;
* Stopzetting van de bouw van niet-christelijke gebedshuizen als hindoetempels en moskeeën;
* Absoluut verbod op de handel en verkoop in soft- en harddrugs;
* Onmiddellijk verbieden van het joods en islamitisch ritueel slachten;
* Verhoging van de maximale snelheid naar 160 km per uur op de snelwegen;
* Verplicht schoolvak Nederlands nationalisme;
Vergeleken met die van de andere groep:
* Immigratiestop niet-westerse allochtonen (Marokkanen en Turken);
* Voor fusie met Vlaanderen;
* Niet-Nederlanders die een misdrijf plegen worden direct uit Nederland verwijderd;
* Moratorium van 5 jaar op bouw nieuwe moskeeën en islamitische scholen;
* Einde gedoogbeleid: sluiten coffeeshops;
* Strenger naleven verbod op ritueel ‘thuisslachten';
* Verhoging maximumsnelheid, extra verhoging in avonduren en 's nachts;
* Nationale identiteit prominent in het curriculum van alle scholen.
Dan is de partij groter jeweetsquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:13 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Waarom maakt het uit hoeveel mensen ergens op stemmen?
Uhm, je weet hoe democratie werkt he?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:13 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Waarom maakt het uit hoeveel mensen ergens op stemmen?
Ging mij vooral om "laat ze dan lekker", de hoeveelheid mensen die achter een partij staan is geen reden om "ze maar lekker te laten".quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:19 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Uhm, je weet hoe democratie werkt he?
Nou, dan vind ik die moslimpartij in Venlo net zo erg hoor.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:25 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ging mij vooral om "laat ze dan lekker", de hoeveelheid mensen die achter een partij staan is geen reden om "ze maar lekker te laten".
Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nou, dan vind ik die moslimpartij in Venlo net zo erg hoor.
Ik zie dat de spelling bij jou ook al aardig verandert.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 05:16 schreef Hoofdrubbel het volgende:
De wereld veranderd en Geert veranderd mee.
We moeten ze niet lekker laten, die moslimpartij. Bah.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |