Truth is toch de plek om uit te zoeken wat waar is, en wat niet?
Dan dit even over mijn nieuwe onderburen.
Mp3 met 5 minuten burenherrieoordeel zelf.. 4 maanden verbouwing in een huurhuis lijkt mij een beetje overdreven en onwaarschijnlijk
Al maanden doen ze dit soort dingen. ik heb even een publieke reality-check nodig, vandaar dat ik een opname heb gemaakt. het eerste geluid duurde al een tijdje voor ik mijn webcam-programmaatje kon vinden. het was 8:45 vanmorgen en ik werd net wakker van dat getik. je hoort vlak voor de buur zijn getik dat ik wat toetsen indruk.. het gezoem is de koeler van mijn pc.. om een indruk te geven van hoe hard het hier tekeer kan gaan.. het geschreeuw in het begin is de buurman, ik meen iets te verstaan als 'doe normaal', maar ik zou niet weten waarom dat op mij slaat. ik sliep namelijk.
dit is gedurende een aantal uren, geknipt waar je de pauzes hoort. soms is het een tijdje rustig en daarna gaat het weer los. voor alle duidelijkheid, ik provoceer deze mensen op geen enkele manier. het zijn nieuwe buren en van de vorige heb ik nooit klachten gehad. ook is in mijn gedrag niets veranderd.
helaas doen ze dit overdag, dus ze werken netjes binnen de wet. al denk ik dat er vast wel een wetje te vinden is die zegt dat je dit niet elke dag mag doen. Ik ga dit spul morgen aan de woningstichting laten horen.. kijken of ze er wat aan kunnen doen. zoniet, dan moet ik ook maar een irritante buur worden, vrees ik.
"Ego is de god die de regels maakt vandaag. Waarheid is onbelangrijk,
beter dan de ander lijken is het ideaal." Lord of the String Oktober 2015