abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 oktober 2009 @ 22:12:29 #1
107058 Lord_of_the_String
vechter voor waarheid
pi_73408455
Truth is toch de plek om uit te zoeken wat waar is, en wat niet?
Dan dit even over mijn nieuwe onderburen.

Mp3 met 5 minuten burenherrie

oordeel zelf.. 4 maanden verbouwing in een huurhuis lijkt mij een beetje overdreven en onwaarschijnlijk

Al maanden doen ze dit soort dingen. ik heb even een publieke reality-check nodig, vandaar dat ik een opname heb gemaakt. het eerste geluid duurde al een tijdje voor ik mijn webcam-programmaatje kon vinden. het was 8:45 vanmorgen en ik werd net wakker van dat getik. je hoort vlak voor de buur zijn getik dat ik wat toetsen indruk.. het gezoem is de koeler van mijn pc.. om een indruk te geven van hoe hard het hier tekeer kan gaan.. het geschreeuw in het begin is de buurman, ik meen iets te verstaan als 'doe normaal', maar ik zou niet weten waarom dat op mij slaat. ik sliep namelijk.

dit is gedurende een aantal uren, geknipt waar je de pauzes hoort. soms is het een tijdje rustig en daarna gaat het weer los. voor alle duidelijkheid, ik provoceer deze mensen op geen enkele manier. het zijn nieuwe buren en van de vorige heb ik nooit klachten gehad. ook is in mijn gedrag niets veranderd.

helaas doen ze dit overdag, dus ze werken netjes binnen de wet. al denk ik dat er vast wel een wetje te vinden is die zegt dat je dit niet elke dag mag doen. Ik ga dit spul morgen aan de woningstichting laten horen.. kijken of ze er wat aan kunnen doen. zoniet, dan moet ik ook maar een irritante buur worden, vrees ik.
"Ego is de god die de regels maakt vandaag. Waarheid is onbelangrijk,
beter dan de ander lijken is het ideaal." Lord of the String Oktober 2015
pi_73408507
KLB
Google is your friend, abuse your friends
  maandag 5 oktober 2009 @ 22:27:11 #3
268716 Biskwie
Een koekje van eigen deeg
pi_73409065
wat een trage server heb je

wanneer moet ik iets horen dan? ik hoor alleen maar wat zachte tikjes
aka. De statman
  maandag 5 oktober 2009 @ 22:42:19 #4
vechter voor waarheid
pi_73409685
ik heb de eerste de beste gratis host gebruikt.. weet ook niet hoelang hij nog beschikbaar is. heb de regeltjes niet gelezen.. is ook niet belangrijk. server is niet traag toen ik het zelf probeerde, maar misschien dat de 82 mensen die dit het afgelopen half uur gelezen hebben enig effect hebben.

als je de koeler hoort zoemen op het volume van een normale koeler van een pc uit 2001, dan heb je het volume juist staan.. dan zijn het echt geen tikjes meer.
pi_73411756
Ja, duidelijk klopgeesten.
Zie je ook orbsen op je foto's?
Ja, die met de ballen in de bek.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 00:29:20 #6
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_73412995
Ik vrees dat je geobserveerd wordt door reptilians. Wie weet wat voor een geheimen ze in petto hebben? omarm het vraagteken! Laat je meedrijven op de onzekerheidsgolven en durf het aan de diepte in te duiken.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 08:18:21 #7
8372 Bastard
Persona non grata
pi_73415312
->KLB
The truth was in here.
pi_73415337
TS had teveel truffeltjes gesnoept en denkt nu dingen te horen .
pi_73415354
Heb het net gehoord, maar ik hoor niks vreemds. Nou ja, ik hoor "buren" maar goed, dat hoor ik ook als ik thuis ben.

Het is niet alsof ze het specifiek aan jou richten TS (kent postgeschiedenis van TS) en het is dus geen gerichte actie op jou
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 08:24:18 #10
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_73415375
Mijn buurman is vorig jaar dec begonnen in een koophuis en is nog steeds niet klaar, hij is dol op boren en breken......
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_73415577
tokkiewijk?
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 09:22:05 #12
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_73416318
Ik zou ervoor tekenen als mijn buren zo stil waren als dit je hebt gewoon stiltemomenten !
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_73416365
Mensen die janken omdat ze (huiskamer-)geluiden van hun buren horen.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 18:28:40 #14
vechter voor waarheid
pi_73431683
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 09:24 schreef OeJ het volgende:
Mensen die janken omdat ze (huiskamer-)geluiden van hun buren horen.
Ik jank niet. Heeft me echt geen traantje gekost dit. Ik observeer en constateer. Ik heb ook niet gezegd dat ik denk dat het aan mij gericht is, ik vind het gewoon a-sociaal gedrag, dat erg veel vraagt van mijn vermogens om dingen te tolereren

Ik heb besloten om zelf ook maar niet meer te letten op mijn eigen geluiden. (iets wat ik normaal wel doe, namelijk) Als ze tolerantie van mij eisen, dan tolereren ze mij ook maar.

En ik vind niet dat dit in het kader 'Klaagbaak' hoort. Ik klaag namelijk niet (don't get me started), zoals ik zei: ik constateer. Aanklagen dat doet de satan maar lekker, daarom heet ie ook zo.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 18:30:53 #15
vechter voor waarheid
pi_73431741
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 08:39 schreef ufopiloot het volgende:
tokkiewijk?
Die wonen hier ook in de buurt ja, maar dat zijn over het algemeen eerlijke mensen, die je tenminste recht in je gezicht durven te zeggen dat ze je niet mogen om wat voor reden dan ook. Daar heb ik nog wel respect voor. In tegenstelling tot dit achterbakse gedoe van mijn onderburen.
pi_73431860
Is TS al eens naar de buren toegegaan om te zeggen dat hij vindt dat ze wat te luidruchtig zijn? Antwoord zal nee zijn vermoed ik.
Hallon!
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 18:37:06 #17
vechter voor waarheid
pi_73431926
ohja, ik heb ze vanmiddag even opzettelijk wel geprovoceerd, door mijn muziek lekker hard te zetten en te doen alsof ik nog wat timmerwerk moest doen. Maar geen reactie.. dus ik zal wel weer mijn kop in het zand steken en mij door iedereen in mijn reet laten neuken, zoals gewoonlijk.
pi_73431960
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 18:37 schreef Lord_of_the_String het volgende:
ohja, ik heb ze vanmiddag even opzettelijk wel geprovoceerd, door mijn muziek lekker hard te zetten en te doen alsof ik nog wat timmerwerk moest doen. Maar geen reactie.. dus ik zal wel weer mijn kop in het zand steken en mij door iedereen in mijn reet laten neuken, zoals gewoonlijk.
Ga nou gewoon met ze praten, man!
Hallon!
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 18:41:39 #19
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_73432046
Ik vind het erg meevallen. Zo hoor ik mijn buren ook, maar zij mij waarschijnlijk ook.
How can I make this topic about me?
pi_73432071
DAN MOET JE JE BUREN DAAROP AANSPREKEN1#!@!1! IPV EEN TOPIC TE OPENEN!!1! AUTIST!1!
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 18:46:47 #21
vechter voor waarheid
pi_73432174
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 18:34 schreef BlueMage het volgende:
Is TS al eens naar de buren toegegaan om te zeggen dat hij vindt dat ze wat te luidruchtig zijn? Antwoord zal nee zijn vermoed ik.
TS heeft teveel ervaring met mensen die liegen over hun ware motivaties, waardoor een gesprek zowieso al geen nut heeft. TS heeft al wel eens eerder geinformeerd bij de woningstichting of deze mensen misschien geklaagd hadden en een reden hadden om boos op TS te zijn, hetgeen niet zo bleek te zijn. Er is nou eenmaal een reële kans dat ze daar niet over klagen maar eigen rechter aan het spelen zijn en zelf wel denken mij het leven zuur te mogen maken. En dan hebben ze een heeeel zware aan mij, dat kan ik ze wel verzekeren.

TS is alleen bereid tot vrede als de andere partij dat ook laat blijken te willen. Elke provocatie zal geïnterpreteerd worden als een gebrek aan het willen in stand houden van een vreedzaam samenleven met TS. TS laat niet langer over zich heen lopen.

TS beseft dat hij nu in derde persoon spreekt en dat daar allerlei vooroordelen over de ronde doen, dus ik stop der maar mee.
pi_73433333
ga - met - ze - praten

het zijn mensen net zoals jij man voel je niet zo verheven niet iedereen wil je stalken of lastigvallen geloof me maar
Mr. Prolapse 2009
pi_73433788
dus omdat zij aan het klussen zijn, ik moet ook nog steeds timmeren in mijn huis en woon er nu 7 maanden, dnek je dat het op jou persoonlijk gericht is? ....
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 21:49:16 #24
vechter voor waarheid
pi_73438971
Ik vind het wel interessant om te zien hoe iedereen hier van een afstandje een oordeel over heeft. Ik post dit niet zomaar. En wie mijn stalkingstopic blijft aanhalen moet toch wel gezien hebben dat ik vrij goed nadenk, voordat ik conclusies trek. Ook heb ik de diagnose schizofreen gekregen, wat in jullie ogen natuurlijk het ideale aangrijpingspunt is om al mijn woorden meteen af te doen als onzin.. natuurlijk.. dat is omdat jullie niet verder kunnen kijken dan labeltjes.

Ik durf te wedden dat als ik dit onder een kloon had gepost, ik heel andere reacties en minder vooroordelen was tegengekomen.

Verdiep je eerst maar eens in mijn ziekte voor je daar een oordeel over vormt. Ik heb me er al 5 jaar in verdiept en heb een goede kennis van mijn ziekte en wat het met me kan doen. Daarom trek ik ook niet meteen conclusies, maar ga ik de situatie eerst rustig aankijken, zodat een eventuele psychotische fase voorbij kan gaan en ik dan vanuit een gezonde fase tegen dezelfde problemen aan kan kijken. (4 maanden de situatie analyseren, om precies te zijn)

En psychotisch of niet, de ervaringen blijven zoals ze zijn. En net als met de groupstalking kom ik ook nu weer tot dezelfde conclusie; ik ben niet zo gek als dat mij aangepraat werd dat ik was.

Ik voel me niet verheven, en ik denk niet zomaar dat ze het erom doen.. en daar heb ik een goede reden voor, en die reden is niet mijn ziekte. Die reden is dat het gewoon twee etterbakken zijn die onder mij wonen die geen respect hebben voor hun medemens, en die erg dom bezig zijn door met een klein kind in huis mij lastig te vallen.. dat kind zou er trauma's voor de rest van z'n leven aan kunnen overhouden als papa en mama steeds maar agressief zijn tegen de 'grote boze buurman'

jullie beledigen mijn intelligentie. als je geen vooroordelen hebt, reageer dan nog maar eens, of laat je opmerkingen anders voor wat ze zijn, cuz I R zerious kitten!!
pi_73439114
ziijn ze niet gewoon aan het verbouwen/timmeren?
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=vyKfQkAWiH4&feature=related[/youtube]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')