Ik jank niet. Heeft me echt geen traantje gekost dit. Ik observeer en constateer. Ik heb ook niet gezegd dat ik denk dat het aan mij gericht is, ik vind het gewoon a-sociaal gedrag, dat erg veel vraagt van mijn vermogens om dingen te tolererenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:24 schreef OeJ het volgende:
Mensen die janken omdat ze (huiskamer-)geluiden van hun buren horen.
Die wonen hier ook in de buurt ja, maar dat zijn over het algemeen eerlijke mensen, die je tenminste recht in je gezicht durven te zeggen dat ze je niet mogen om wat voor reden dan ook. Daar heb ik nog wel respect voor. In tegenstelling tot dit achterbakse gedoe van mijn onderburen.quote:
Ga nou gewoon met ze praten, man!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:37 schreef Lord_of_the_String het volgende:
ohja, ik heb ze vanmiddag even opzettelijk wel geprovoceerd, door mijn muziek lekker hard te zetten en te doen alsof ik nog wat timmerwerk moest doen. Maar geen reactie.. dus ik zal wel weer mijn kop in het zand steken en mij door iedereen in mijn reet laten neuken, zoals gewoonlijk.
TS heeft teveel ervaring met mensen die liegen over hun ware motivaties, waardoor een gesprek zowieso al geen nut heeft. TS heeft al wel eens eerder geinformeerd bij de woningstichting of deze mensen misschien geklaagd hadden en een reden hadden om boos op TS te zijn, hetgeen niet zo bleek te zijn. Er is nou eenmaal een reėle kans dat ze daar niet over klagen maar eigen rechter aan het spelen zijn en zelf wel denken mij het leven zuur te mogen maken. En dan hebben ze een heeeel zware aan mij, dat kan ik ze wel verzekeren.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:34 schreef BlueMage het volgende:
Is TS al eens naar de buren toegegaan om te zeggen dat hij vindt dat ze wat te luidruchtig zijn? Antwoord zal nee zijn vermoed ik.
Even een leuke reactie op een leuke reactie, voor het slapen gaanquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:29 schreef Michielos het volgende:
Ik vrees dat je geobserveerd wordt door reptilians. Wie weet wat voor een geheimen ze in petto hebben? omarm het vraagteken! Laat je meedrijven op de onzekerheidsgolven en durf het aan de diepte in te duiken.
Jij leeft in de waan dat iedereen altijd lief voor elkaar is. Helaaserdepaas, dat is niet de realiteit. Jij weet net zo min als ik wat deze mensen over mij denken, dus je opmerking is niet geldig. De wereld is (nog) niet de utopie die jij voorspiegeld.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:50 schreef tonja het volgende:
En het idee dat die mensen dat doen om jou dwars te zitten is natuurlijk totaal mis. Die mensen zijn zich eerder totaal niet van jouw bestaan bewust.
En aan dat laatste kan je misschien iets veranderen door even kennis te gaan maken.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 03:14 schreef Lord_of_the_String het volgende:
Het labeltje wat een psycholoog mij opplakt betekend niet dat įlles wat ik meemaak psychotisch is. Als iemand een hekel aan mij heeft, dan is dat simpelweg zo, en daar kan ik geen pilletjes tegen slikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Google is your friend, abuse your friends
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:33 schreef Metalfrost het volgende:
Er is een (ongeschreven) regel die luidt dat er vanaf s'ochtends 10 uur tot s'avonds 10 uur luide muziek mag worden geproduceerd.Er is een geschreven regel, de geluidshinderwet, die zegt dat het tussen 22uur en 07uur mogelijk moet zijn voor iedereen om te slapen. De politie komt meteen als je rond deze tijd overlast hebt.. toffe gasten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat betekent dus niet dat je zomaar je gang kunt gaan buiten die tijden, want dan komen inderdaad de ongeschreven regels aan bod. En die zijn vaak afhankelijk van persoonlijke overtuigen/religies en lokaal afgesproken regeltjes, en hebben in de realiteit helaas niets met medemenselijkheid te maken.
bijvoorbeeld: "als mijn buren herrie maken, mag ik dat ook. "
of: "als men mij lastig valt, moet men ook niet vreemd op kijken als ik voor mezelf op kom."
en vooral deze: "mijn overtuiging gaat boven alles, want ik ben een 'god', en daarom ga ik tussen de mensen wonen zodat ik ze lekker elke dag in de grond kan stampen als ze mij durven lastig te vallen"
en dan de klappert: "ik vind dat die-en die niet in mijn omgeving past, dus ik heb het recht om op elke mogelijke ziekelijke manier die gast uit mijn omgeving weg te werken, want ik ben te incompetent om mensen die een beetje van mij verschillen in hun waarde en met rust te laten'
Dit gaat echt nergens meer over. Weten jullie wel wat er met mensen als mij normaliter gebeurt als ze in een situatie als dit terecht komen? Juist ja, dat weten jullie niet, want de meesten daarvan hebben zichzelf al in een veel eerder stadium van kant gemaakt.
Ik zie dit soort ongein (hallo, wakker worden, ik zeg toch er gebeurt veel meer dan alleen maar die 5 minuutjes die ik gepost heb) dan ook als een pure aanslag op mijn geestelijke gezondheid en dientengevolge op mijn leven. Ik mag mij daarom dan ook verdedigen. Geestelijke zelfverdediging heet dat. Er zijn veel meer moordenaars in deze wereld dan jullie beseffen. Moord? Jazeker. Aanzetten tot zelfmoord valt onder het kopje 'moord' in het strafrecht. En wat zou mij moeten tegenhouden om mijn eigen leven te redden als de instanties het laten afweten, omdat ze toevallig symptomen van een of andere ziekte herkennen? Daarmee komen de daders weer ongestraft weg met hun zieke grappen. En daar ga ik maar eens een eind aan maken. Laat dit een voorbeeld zijn voor andere slachtoffers, om niet meer over zich heen te laten lopen.
<cynische modus>
Aan alle psychoten en schizofrenen: Jullie wanen zijn allemaal waar!!
De artsen werken mee om jullie de kop in te drukken!! Gewone mensen weten niet wat jullie meemaken en kunnen daar niet over meepraten.
De psychologie is door nazi-duitsland ontwikkeld om mensen zoals ons, die de wereld zien zoals die werkelijk is de kop in te drukken!!!
Neem de wapens op en volg mij!! Het is tijd!! De wereld moet een lesje leren!!
Vermoord iedereen die je psychoses tegenspreken met leugens en je zult bevrijd zijn!!
Jullie hebben ook recht op een normaal leven en jullie hebben het recht iedereen die dat verhindert te vermoorden!!
</cynische modus>
zo.. als ik nou geen RM krijg, dan weet ik het ook niet meer...
"Ego is de god die de regels maakt vandaag. Waarheid is onbelangrijk,
beter dan de ander lijken is het ideaal." Lord of the String Oktober 2015
Sorry hoor, maar die tijd heb ik nu gehad. Ik ben zojuist over the edge gestapt.. down the rabbit hole..quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:31 schreef Dragorius het volgende:
lord, even zonder geintjes, wellicht moet je toch weer even je psych inschakelen. je zoekt overal nu dingen achter die er niet zijn. doe in ieder geval geen gekke dingen maar praat eens met ze.
Ik las: group-stalkingquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:49 schreef Lord_of_the_String het volgende:
En psychotisch of niet, de ervaringen blijven zoals ze zijn. En net als met de groupstalking kom ik ook nu weer tot dezelfde conclusie; ik ben niet zo gek als dat mij aangepraat werd dat ik was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |