Ik moet m'n eisen soms een beetje bijstellen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wollah, eerst zei jij van wel. [ afbeelding ]
Liefde is niet degene die je aan je lijstje voldoet, maar degene voor wie je het lijstje weggooit.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik moet m'n eisen soms een beetje bijstellen.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:57 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
Goeieklere deze kreeg me onder de tafel. Die gezichtsuitdrukking
[ afbeelding ]
Nee, de eerste keerquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Liefde is niet degene die je aan je lijstje voldoet, maar degene voor wie je het lijstje weggooit.
Volgens mij is dit al de 3e keer dat ik deze punchline richting jou slinger..
Whehequote:Op maandag 5 oktober 2009 21:57 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
Kim in ieder geval, voor de rest weet ik het niet.quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, de eerste keer. Bij welke andere bitches heb je deze gebruikt
?
De laatste paar weken ben ik even druk geweest met van alles en nog wat dus ik heb daardoor alleen in de SC (en topics die hier gelinked werden) gepostquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zoals uiteraard te zien is aan je posthistory
Hij heeft eerst even je emailtjes en Fok! username gecheckedquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:01 schreef Mozy het volgende:
Zet mijn vader mijn computer uit als ik douch.
[ afbeelding ]
Casanovaquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kim in ieder geval, voor de rest weet ik het niet.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:01 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Hahahahaha die één na linkse.Wat een mislukte boobjob.
![]()
She's mine!quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje jong, maar het kan net
Allemaal nep ?quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:04 schreef Smart_ass het volgende:
Ze hebben allemaal lelijke borsten vind ik.
Vind ik ook.quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:04 schreef Smart_ass het volgende:
Ze hebben allemaal lelijke borsten vind ik.
Ah je had ze al gefixedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Volgens mij zijn alleen die van die 1 na linkse nep. Maar dat die van de rest echt zijn maakt ze er niet mooier op.quote:
Ik zocht gewoon plaatjes van vier lelijke vrouwen, wat drank en vier 'mooie' vrouwen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:06 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Volgens mij zijn alleen die van die 1 na linkse nep. Maar dat die van de rest echt zijn maakt ze er niet mooier op.
Waar zijn die 4 mooie mannen?quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zocht gewoon plaatjes van vier lelijke vrouwen, wat drank en vier 'mooie' vrouwen.
Dit was het eerste het beste wat ik kon vinden voor vier mooiere vrouwen.
Ik kan tenminste nog doen alsóf ik maagd ben!quote:
Die zijn natuurlijk meteen al in die club, die 4 mooie vrouwen verschijnen pas als er genoeg drank in het spel isquote:
Herkenbaarquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:09 schreef Skylark. het volgende:
Zelfgemaakt.Ik hoop dat ie niet ergens al bestaat
.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |