quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar Texel is ook wel erg tof.ik ben er geweest toen mijn oom en tante daar nog werkte in een of andere antroposofische instelling. mochten we daar logeren in het bed van iemand met het Down syndroom
![]()
Dat je je ogen open deed en dan van die blije foto's van mongool op pony en mongool met zangeres zonder naam.
![]()
(ik vond het echt zoooo volgepiest voelen
) En van de boot gehaald worden met het debielenbusje
![]()
Maar Texel was leuk.
oh, wel een reservekeep.Ken je iemand?![]()
oeeee wat lekker!!quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:53 schreef Deisyy het volgende:
Ik zit maar eens even naar de 14-daagse weersverwachting voor Hurghada te kijken![]()
Zo rond de 31-32 graden op 18 en 19 oktober
Ik moet nog even boeken. Het is ter voorbereiding voor mijn ER opgave.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:06 schreef beequeen het volgende:
Is Texel niet was fris deze tijd van het jaar Noek of ga je om uit te waaien? Herman mag denk ik wel thuisblijven hè?
Morning.
Ooooh, dan is het goed. ER lijkt me echt wel iets voor jou, serieus. Mét Herman, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:09 schreef Noek het volgende:
Ik moet nog even boeken. Het is ter voorbereiding voor mijn ER opgave.
Dus ik zal wel nooit naar Texel gaan. Maar mocht ik ooit een vlaag krijgen en denken dat ik zo'n eiland op wil, ga ik eerst overleven op Texel!
Herman mag wel mee naar het ER eiland. Lekker dobberen terwijl de rest eten voor me zoekt.![]()
Hoi!
Oh hé zeg, ben jij ooit naar Sweetthings geweest? Die taartenwinkel van DGK?
Niet? Ga je schamen! Of hou je niet van taart? Ze lijken me zo lekker en jij zit zo dichtbij.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ooooh, dan is het goed. ER lijkt me echt wel iets voor jou, serieus. Mét Herman, dat dan weer wel.![]()
Nee, nooit geweest. Wieso?
Stoer is het juiste woord,quote:
Misschien er ff een predictor aan wagen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:14 schreef Marrije het volgende:
Queenie, geen buikgriep meer gehad? Ik hing vanmorgen alweer boven een emmer
Is dat hip, in felle kleurtjes de nadruk leggen op je walvislook?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:12 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Een bloedhekel aan. Ik wist niet dat ik het nog kon, mensen haten van de tv maar hij heeft bewezen dat ik het nog steeds in me heb. Wat een afschuwelijk naar min stuk mens is dit zeg.
Leuk man, uitzending gemist!
Ja, hij is überstylist.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:14 schreef beequeen het volgende:
Die vent is doet toch iets met mode? In welk programma zit hij dan?
Gisteren wel PC gekeken. Was weer leuk.
Wel van de tafel van 18 toch hoop ik?!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ooooh, dan is het goed. ER lijkt me echt wel iets voor jou, serieus. Mét Herman, dat dan weer wel.![]()
Nee, nooit geweest. Wieso? Zit die winkel in Utreg eik?
Dus dat.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:14 schreef Noek het volgende:
Niet? Ga je schamen! Of hou je niet van taart? Ze lijken me zo lekker en jij zit zo dichtbij.
Nou door de sjaal zie je heeel die pens niet meer.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is dat hip, in felle kleurtjes de nadruk leggen op je walvislook?
Goedemorgen!
benelux topmodel, ik kan wel om hem lachenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:14 schreef beequeen het volgende:
Die vent is doet toch iets met mode? In welk programma zit hij dan?
Gisteren wel PC gekeken. Was weer leuk.
-edit- Jakkes Marrije....nee geen last meer gehad. Beterschap.![]()
Dat is het nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Misschien er ff een predictor aan wagen.
Oh ja, dat kwam ik een keertje tegen tijdens het zappen. Vond het maar niks, rare meiden en zulks.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:18 schreef Marrije het volgende:
benelux topmodel, ik kan wel om hem lachen
Nou, dan vind ik het helemaal stom.quote:
Ja, dat doet die dan weer über.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou door de sjaal zie je heeel die pens niet meer.Goeie styling
Nee, Sweet Things. Die zit in Utrecht.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat.
Tafel van 18 is een topwinkel, ze geven ook workshops maar dat weet je wrs. Ik werkte daar vlak naast.
Ja, dat heeft ie inderdaad heel vernuftig opgelost, onze Bastiaan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:17 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou door de sjaal zie je heeel die pens niet meer.Goeie styling
Ik ben ook jaloers op jouw beste vriend!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat heeft ie inderdaad heel vernuftig opgelost, onze Bastiaan.
Ik ben jaloers op mijn beste vriend. Die is nu in NY aan het fotograferen met deze Bruce Gilden:
Ik ook maar dan om NY. Die Bruce mogen ze wel houden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ben ook jaloers op jouw beste vriend!
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:26 schreef Copycat het volgende:
Minder jaloers ben ik op Amanda ...
[ afbeelding ]
Zie het voor me..dat wordt niet slapen op de boot..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:24 schreef debuurvrouw het volgende:
De mannen gaan ook met auto op boot enzo. En dan goeiekoop slapen, Wel nog net een bed, maar rechtop in de bezemkast ofzo. Maar is nu natuurlijk maar voor 1 persoon. Voor 4 is het al gauw veel geld natuurlijk. En ze hebben zo een cool huis!in het midden van niks echt tof!
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:24 schreef Copycat het volgende:
Oh! Ik ben weer in Weeds gevallen (via Comedy Central), maar is het nog wel leuk nu ze in die boetiek voor positiekleding gaat werken?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:26 schreef Copycat het volgende:
Minder jaloers ben ik op Amanda ...
[ afbeelding ]
Ze hebben vierpersoons hutten geloof ik. Dus niet die stoelen, want dan slaap je echt niet. Hoop wel dat ze ff slapen anders is 15 uur wel lang.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:29 schreef hondjes het volgende:
[..]
Zie het voor me..dat wordt niet slapen op de boot..
Kijken of er een met een Schotse rok terugkomt...best sexy...
Maar ze zullen het geweldig hebben..
Die 15 uur zijn zo voorbij...er zijn allemaal bars en shows, die kerels vermaken zich wel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ze hebben vierpersoons hutten geloof ik. Dus niet die stoelen, want dan slaap je echt niet. Hoop wel dat ze ff slapen anders is 15 uur wel lang.
Nee, dat mysterie is nog steeds onopgelost. En gelukkig inmiddels oninteressant.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:35 schreef Dementor het volgende:
@Cc, zijn jullie er nog achter gekomen wie de echte moeder van Amanda is?
Oh ik dacht er opeens weer aan omdat jij er toen zo mee bezig was.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat mysterie is nog steeds onopgelost. En gelukkig inmiddels oninteressant.
Dat was wel een geinige reeks.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:50 schreef Dementor het volgende:
Oh ik dacht er opeens weer aan omdat jij er toen zo mee bezig was.
Uhuh, "boetiek voor positiekleding", annex ilegale ondergrondse grensovergang voor grote hoeveelheid drugs en vrouwen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:24 schreef Copycat het volgende:
Oh! Ik ben weer in Weeds gevallen (via Comedy Central), maar is het nog wel leuk nu ze in die boetiek voor positiekleding gaat werken?
Dat gangenstelsel was de cliffhanger, maar voor drugs én voor vrouwen dusquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:52 schreef Gert het volgende:
Uhuh, "boetiek voor positiekleding", annex ilegale ondergrondse grensovergang voor grote hoeveelheid drugs en vrouwen.
En wapens!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat gangenstelsel was de cliffhanger, maar voor drugs én voor vrouwen dus.
Yup, maar dat laatste vindt Nancyquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat gangenstelsel was de cliffhanger, maar voor drugs én voor vrouwen dus.
Moet dat?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Yup, maar dat laatste vindt Nancynatuurlijk niet leuk, want die is nou eenmaal uit het goede hout gesneden. Dus dat is ook nog wel een verhaallijntje.
[ afbeelding ]
Ja ik vind het ook stomquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, dan vind ik het helemaal stom.![]()
![]()
Beterschap!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en ook de darmen zijn leegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar hier voelt iedereen zich kiplekker? Hehe.
Die schoenenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Yup, maar dat laatste vindt Nancynatuurlijk niet leuk, want die is nou eenmaal uit het goede hout gesneden. Dus dat is ook nog wel een verhaallijntje.
[ afbeelding ]
WTF is PC?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:03 schreef Marrije het volgende:
Net even snel PC gekeken, terechte verliezer.
'Zup?quote:
Volgens mij, maar ik praat over 12 jaar terug ..iets van 400 gulden pp.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat doet die dan weer über.![]()
[..]
Nee, Sweet Things. Die zit in Utrecht.
http://www.sweetthings.nl/ Kijk dan!
Wat jammer dat je geen taart lust.
Hondjes, ja gaaf zeg. Was het nou duur met de auto de boot op? Ik heb er weleens naar gekeken maar ik vond het niet goedkoop weet ik nog.Hollanders!
Oh sjit ja. Nah, vanmiddag maar ff kijken, of vanavond en dan uitzending gemist op de tvquote:
Maar goed dat er dan nog geen naam is genoemd van de verliezer. Dan is het toch een stuk minder leuk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh sjit ja. Nah, vanmiddag maar ff kijken, of vanavond en dan uitzending gemist op de tv![]()
Ik vind die schoenen zo geweldig. En dat jurkje trouwens ook.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:57 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maat 38 qua schoenen en ook qua jurkje, mits boezemruimte voldoende. SVP natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:13 schreef Dementor het volgende:
Ik weet waar ze dat allemaal voor haar kopen.
Wat een talent.quote:
Die is nog steeds verslaafd hè? Dat had ik echt niet verwacht.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:23 schreef Copycat het volgende:
Guitar Heroine eigenlijk, maar dat klinkt meteen zo Christiane F.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |