nou...das dan toch lief van je...quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:26 schreef Dementor het volgende:
Dat pak wat ik die dacht kocht heet nu ook het Manu pak.
Mocht niet van Juud maar zo noem ik het lekker toch.
Het heeft 2 kantenquote:
Alsof het een ongeneeslijke ziekte isquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
You make it sound like a bad thing
Zomaar.quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je mij bedoelt?
Kunst? tot nu toe nog niet echt.. hoezo?
MIsschien is het anders als iemand een kunstwerk speciaal voor jou maakt?quote:
Je komt er nog wel achter waarom Peter dit vraagtquote:
huh? iik mis iets?quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
MIsschien is het anders als iemand een kunstwerk speciaal voor jou maakt?![]()
Ze houdt misschien wel van een blijk van waardering ofzo.
Wat voor kunstenaar?quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nou, ik ben dus ook nog kunstenaar, en in deze SC wordt regelmatig werk van mij gepubliceerd.
Ik zal het vanzelf wel zienquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee maar Peter maakt hele mooie dingen
nou. . .heel mooi, heel mooi. Niet onaardig.quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee maar Peter maakt hele mooie dingen
quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
nou. . .heel mooi, heel mooi. Niet onaardig.
wanneer zit je hier niet in je eigen tijdquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:45 schreef Soury het volgende:
Schijt ziek word ik van die sentimenten hier.. Kom op zeg !! Doe het in je eigen tijd
haha doos, denk je dat ik nu nog op mijn werk zitquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:45 schreef Soury het volgende:
Schijt ziek word ik van die sentimenten hier.. Kom op zeg !! Doe het in je eigen tijd
Ik doe het altijd in mijn eigen tijd.quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:45 schreef Soury het volgende:
Mijn baas zal het vast niet leuk vinden als ik het in zijn tijd zou doenquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik doe het altijd in mijn eigen tijd.
Met wie?quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:52 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga nog even neuken, slaap lekker iedereen![]()
Oh goed idee!quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:52 schreef liesje1979 het volgende:
Wel veilig hequote:Op maandag 5 oktober 2009 22:52 schreef liesje1979 het volgende:
Goed idee.quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:52 schreef liesje1979 het volgende:
Ja, heerlijk!quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Geen idee, hier zitten de meeste al jaren vastgeroest.
Allemaal leuk en wel maar zaligmakend is het niet.quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:57 schreef Noek het volgende:
Als jullie nu allemaal even gaan neuken, ga ik even Fok!ken!
Nee, dat is chocolade.quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Allemaal leuk en wel maar zaligmakend is het niet.
Ja, ik ga ook ff ruimte maken op de breedband voor je.quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:57 schreef Noek het volgende:
Als jullie nu allemaal even gaan neuken, ga ik even Fok!ken!
Nou kind, stop maar. Say no more.quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, ik ga ook ff ruimte maken op de breedband voor je.![]()
Mijn man gaat een weekje naar Schotland dus dan weet je het wel.![]()
Tata
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |