Qua SC vaak wel jaquote:
Oh, mijn conclusie was juist omgekeerdquote:
het is idd maar net hoe je het zietquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh, mijn conclusie was juist omgekeerd.
geen idee of ze het nog zal lezenquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja daar zeg je me wat. Vind het wel een goed idee, misschien wat grappige quotes van hem ofzo. Denk je dat zijn vriendin het nog eens zal lezen?
Je verslijt de SC's bij 't leven.quote:
En je ninja-edit vaak, 2e al vanavondquote:
Korte tijd?quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je verslijt de SC's bij 't leven.nr 3 in korte tijd
ook wat betreft subfora, maar je bent toe aan wat afwisseling begrijp ik. Nou dan ben je hier aan het goede adresquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Qua SC vaak wel jain gewone topic reageer ik eig niet echt meer
Al wissel ik wel eens in de zoveel tijd
deze was echt vet langzaam hoorquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En je ninja-edit vaak, 2e al vanavond.
Ja dat was inderdaad wel mooi geweest, maar ik denk dat wij zo geschokt waren dat er die donderdag niets zinnigs meer uit kwam voor in dat topicquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
jawel, al hadden er misschien wat meer anekdotes in gekund van onze kant?
Veel subfora van fok vind ik niet echt boeiend idd. KLB en ONZ vermijd ik met alle plezierquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
ook wat betreft subfora, maar je bent toe aan wat afwisseling begrijp ik. Nou dan ben je hier aan het goede adres
Geen idee, hier zitten de meeste al jaren vastgeroestquote:
dat denk ik ook, maar misschien dat het alsnog kan. . .quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat was inderdaad wel mooi geweest, maar ik denk dat wij zo geschokt waren dat er die donderdag niets zinnigs meer uit kwam voor in dat topic
quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Geen idee, hier zitten de meeste al jaren vastgeroest.
Misschien dat ze het 1 keer gelezen heeft en daarna denk ik niet meer.quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja daar zeg je me wat. Vind het wel een goed idee, misschien wat grappige quotes van hem ofzo. Denk je dat zijn vriendin het nog eens zal lezen?
Dan wordt 't zo geforceerd, vrees ik. Vind 't mooi zo.quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:23 schreef Marrije het volgende:
dat denk ik ook, maar misschien dat het alsnog kan. . .
wgr vind ik wel interessant om te lurken en OUD ook, maar die laatste sla je ook vast over met alle plezierquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Veel subfora van fok vind ik niet echt boeiend idd. KLB en ONZ vermijd ik met alle plezier
Ik wist gewoon echt niets te zeggen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat was inderdaad wel mooi geweest, maar ik denk dat wij zo geschokt waren dat er die donderdag niets zinnigs meer uit kwam voor in dat topic
Dat had ik dus ook, terwijl er zoveel in mijn hoofd zat en dan kom ik met "wat erg"quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wist gewoon echt niets te zeggen.
WGR nog nooit langs geweest haha.. wat is dat eig?quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
wgr vind ik wel interessant om te lurken en OUD ook, maar die laatste sla je ook vast over met alle plezier
You make it sound like a bad thingquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Geen idee, hier zitten de meeste al jaren vastgeroest.
Ja dat sowieso ook die sc van toen, die topics zal ik niet snel vergeten.quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien dat ze het 1 keer gelezen heeft en daarna denk ik niet meer.
Maar dan is het altijd een mooi herinneringstopic voor ons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |