Nou, dan vind ik het helemaal stom.quote:
Ja, dat doet die dan weer über.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou door de sjaal zie je heeel die pens niet meer.Goeie styling
Nee, Sweet Things. Die zit in Utrecht.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat.
Tafel van 18 is een topwinkel, ze geven ook workshops maar dat weet je wrs. Ik werkte daar vlak naast.
Ja, dat heeft ie inderdaad heel vernuftig opgelost, onze Bastiaan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:17 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou door de sjaal zie je heeel die pens niet meer.Goeie styling
Ik ben ook jaloers op jouw beste vriend!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat heeft ie inderdaad heel vernuftig opgelost, onze Bastiaan.
Ik ben jaloers op mijn beste vriend. Die is nu in NY aan het fotograferen met deze Bruce Gilden:
Ik ook maar dan om NY. Die Bruce mogen ze wel houden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ben ook jaloers op jouw beste vriend!
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:26 schreef Copycat het volgende:
Minder jaloers ben ik op Amanda ...
[ afbeelding ]
Zie het voor me..dat wordt niet slapen op de boot..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:24 schreef debuurvrouw het volgende:
De mannen gaan ook met auto op boot enzo. En dan goeiekoop slapen, Wel nog net een bed, maar rechtop in de bezemkast ofzo. Maar is nu natuurlijk maar voor 1 persoon. Voor 4 is het al gauw veel geld natuurlijk. En ze hebben zo een cool huis!in het midden van niks echt tof!
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:24 schreef Copycat het volgende:
Oh! Ik ben weer in Weeds gevallen (via Comedy Central), maar is het nog wel leuk nu ze in die boetiek voor positiekleding gaat werken?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:26 schreef Copycat het volgende:
Minder jaloers ben ik op Amanda ...
[ afbeelding ]
Ze hebben vierpersoons hutten geloof ik. Dus niet die stoelen, want dan slaap je echt niet. Hoop wel dat ze ff slapen anders is 15 uur wel lang.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:29 schreef hondjes het volgende:
[..]
Zie het voor me..dat wordt niet slapen op de boot..
Kijken of er een met een Schotse rok terugkomt...best sexy...
Maar ze zullen het geweldig hebben..
Die 15 uur zijn zo voorbij...er zijn allemaal bars en shows, die kerels vermaken zich wel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ze hebben vierpersoons hutten geloof ik. Dus niet die stoelen, want dan slaap je echt niet. Hoop wel dat ze ff slapen anders is 15 uur wel lang.
Nee, dat mysterie is nog steeds onopgelost. En gelukkig inmiddels oninteressant.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:35 schreef Dementor het volgende:
@Cc, zijn jullie er nog achter gekomen wie de echte moeder van Amanda is?
Oh ik dacht er opeens weer aan omdat jij er toen zo mee bezig was.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat mysterie is nog steeds onopgelost. En gelukkig inmiddels oninteressant.
Dat was wel een geinige reeks.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:50 schreef Dementor het volgende:
Oh ik dacht er opeens weer aan omdat jij er toen zo mee bezig was.
Uhuh, "boetiek voor positiekleding", annex ilegale ondergrondse grensovergang voor grote hoeveelheid drugs en vrouwen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:24 schreef Copycat het volgende:
Oh! Ik ben weer in Weeds gevallen (via Comedy Central), maar is het nog wel leuk nu ze in die boetiek voor positiekleding gaat werken?
Dat gangenstelsel was de cliffhanger, maar voor drugs én voor vrouwen dusquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:52 schreef Gert het volgende:
Uhuh, "boetiek voor positiekleding", annex ilegale ondergrondse grensovergang voor grote hoeveelheid drugs en vrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |