Maar wel een van mij, als PVV stemmer, O ZO!quote:
Chapeau, Whiskeyquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:50 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Maar wel een van mij, als PVV stemmer, O ZO!
Dat viel mij ook op. +2 voor WT. -10 voor links.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:50 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Maar wel een van mij, als PVV stemmer, O ZO!
Hoiquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:33 schreef IHVK het volgende:
Een PVV'er die tegen een verbod op islamitische kledij is moet ik tegengekomen.
Volgens mij had hij niet over de PVV, maar over mij.quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:28 schreef AAAAAA het volgende:
[..]
Zo hoop ik altijd een moslim tegen te komen die niet obsessief zevert over de PVV. Of die de PVV niet in elk moslimfeitje betrekt. Hallo, het gaat over Egypte sweeties.
Oh, je had jezelf als zodanig bestempeld. Dat was me even ontschoten.quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:44 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Volgens mij had hij niet over de PVV, maar over mij.
Volgens een moslim op die site:quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:16 schreef HiZ het volgende:
Volgens dit artikel zou een van de hoogste Egyptische geestelijke authoriteiten een fatwa gaan uitvaardigen tegen de gezichtsbedekkende sluiers.
Nou was ik altijd al van mening dat die niqab nergens op sloeg (waarschijnlijk gekopieerd van Perzische adel) maar het is toch goed dat er nu ook eens een keer door zo iemand wordt gezegd dat er geen Islamitisch voorschrift bestaat voor vrouwen om hun hele lijf inclusief gezicht te bedekken.
Ik ben geen moslim, maar ik trek de volgende conclusie: Als je echt een vrome vrouwelijke moslim wilt zijn dan draag je een niqab. Of je trekt het nog verder in het extreme. Naar mijn weten is dit een logisch gevolg van de reden voor bedekking.quote:Laat het aub duidelijk zijn allen. Dit is ten eerste absoluut geen grootimaam, anders zou deze man wel weten dat de nikab (gezichtsbedekking) aanbevolen is en dus bij deze zeker geen traditie te noemen is. Dit staat ookin een overlevering van de profeet(vzmh), die de Moslims naast de koran ook dienen te volgen. Dit heeft deze man blijkbaar over het hoofd gezien. Nogmaals: Het is aanbevolen, maar niet verplicht en zeker geen traditie!
M. Ayadi, Rotterdam | 22:19 | 07.10.09
Nee, nergens in de koran staat dat het bullshit is.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:20 schreef EricT het volgende:
Haarbedekking/gezichtsbedekking is toch sowieso bullshit als je koran leest?
Volgens mij wordt er in de geschriften van alle drie de monotheistische geloven gepleit om de vrouw er zedig en keurig bij te lopen zodat zij andere mannen niet prikkelt met haar schoonheid. Nu is de mediterrane man nogal makkelijk geprikkeld, maar dat zou niet noodzakelijkerwijs inhouden dat je je vrouw binnenshuis zou dienen op te sluiten en die ene keer dat ze naar buiten mag als vuilniszak te vermommen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 08:38 schreef Demophon het volgende:
[..]
Volgens een moslim op die site:
[..]
Ik ben geen moslim, maar ik trek de volgende conclusie: Als je echt een vrome vrouwelijke moslim wilt zijn dan draag je een niqab. Of je trekt het nog verder in het extreme. Naar mijn weten is dit een logisch gevolg van de reden voor bedekking.
Ik irriteer mij zo-wie-zo aan vele moslim meisjes hier in Nederland:quote:Op zondag 11 oktober 2009 10:56 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er in de geschriften van alle drie de monotheistische geloven gepleit om de vrouw er zedig en keurig bij te lopen zodat zij andere mannen niet prikkelt met haar schoonheid. Nu is de mediterrane man nogal makkelijk geprikkeld, maar dat zou niet noodzakelijkerwijs inhouden dat je je vrouw binnenshuis zou dienen op te sluiten en die ene keer dat ze naar buiten mag als vuilniszak te vermommen.
Omdat dit hypocriet en schijnheilig is.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:08 schreef Sjaakmat het volgende:
En waarom irriteer jij je daaraan?
Ik vind je nogal streng voor die meisjes. Laat ze lekker doen waar ze zin in hebben?quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:09 schreef Demophon het volgende:
[..]
Omdat dit hypocriet en schijnheilig is.
Nee, als ze echt deden wat ze wouden, deden ze hun hoofddoek wel af. De ouders in kwestie zijn gewoon dom. "Als maar hoofddoek op heb heyquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:11 schreef Sjaakmat het volgende:
[..]
Ik vind je nogal streng voor die meisjes. Laat ze lekker doen waar ze zin in hebben?
Grote onzin. Hij is een van de meest respectabele imams in de arabische wereld(hoofd/oprichter van de islamitische universiteit). Maar de streng-saudische salafisten (invloed van hen is zelfs tot NL gekomen) baseren zich altijd op geestelijken waar niemand wat van gehoord heeft.quote:Op zondag 11 oktober 2009 08:38 schreef Demophon het volgende:
[..]
Volgens een moslim op die site:
[..]
Ik ben geen moslim, maar ik trek de volgende conclusie: Als je echt een vrome vrouwelijke moslim wilt zijn dan draag je een niqab. Of je trekt het nog verder in het extreme. Naar mijn weten is dit een logisch gevolg van de reden voor bedekking.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |