Maar denk je dan echt dat ik zo ben???quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:52 schreef Penisbaard het volgende:
Allemaal heel leuk, maar ik heb uiteindelijk nog geen nieuwe pics van Black_Horny_Girl mogen aanschouwen
Via PM gekregenquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:52 schreef Penisbaard het volgende:
Allemaal heel leuk, maar ik heb uiteindelijk nog geen nieuwe pics van Black_Horny_Girl mogen aanschouwen
Google dan even wat voor mequote:Op maandag 5 oktober 2009 21:54 schreef Black_Horny_Girl het volgende:
[..]
Maar denk je dan echt dat ik zo ben???
Op internet kun je je als elk persoon voordoen
dat klopt ongeveer wel.quote:
Dus terwijl je aan het eten was kreeg je ineens het idee om te klikken op een topic genaamd 'Stijve penis tijdens het poepen' en daarbij verwachtte je dat het over rozengeur en maneschijn zou gaan?quote:
Bwehe, die gozer krijgt gewoon een keiharde pisstraal tegen z'n bakkes als hij deponeert.quote:
Goede paint!quote:
das niet fijn he?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:02 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Goede paint!![]()
Kut man, ik had vanmorgen een odol en moest ook schijten, ts heeft me aangestoken....
das gewoon nastyquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:18 schreef x69 het volgende:
Ik moet altijd poepen als ik met me stijve piemel speel. Hmm
Ik gebruik standaard 3quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:36 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
correcte kak, 2 velletjes nodig.
is weg he.quote:
Hij kreeg zijn penis in zijn oog.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:42 schreef Matthijs- het volgende:
Hoe keek je eigenlijk uit je ogen toen je een stijve tijdens het poepen kreeg TS? Misschien zo?![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |