Yvonne waar ben je? Geef hem exclusieve toegang tot de erotische plaatjes in SEX!quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:24 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik Joran heb opgepakt?
It's me!!
[ afbeelding ]
OEH NOES, wat doe je hier? Je hoort voor de tv te zitten want je komt over 5 minuten op tvquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:24 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik Joran heb opgepakt?
It's me!!
[ afbeelding ]
Hij ging toch huilen of zoiets?quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:26 schreef Apebeer het volgende:
[..]
OEH NOES, wat doe je hier? Je hoort voor de tv te zitten want je komt over 5 minuten op tv
Ja!quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:27 schreef IntercityAPT het volgende:
[..]
Hij ging toch huilen of zoiets?
Ja jong, het is toch mooi hoe mijn dochter dat doet!?quote:
Ah, toch spijt achterafquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:30 schreef FashionXstar het volgende:
Wat is het toch kut om een penis te hebben(gave woordspeling
)
Wat doe je hier nog gek... Je bent allang op TVquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:29 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ja jong, het is toch mooi hoe mijn dochter dat doet!?
Ik bedoel, 2 meisjes van 20 en 21.. Ze hadden ook kunnen feesten, maar nee.. Ze doen dit nobele werk!!![]()
Kijkt allen, het wordt een mooie uitzending!!
Jij hebt een PENIS?quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:30 schreef FashionXstar het volgende:
Wat is het toch kut om een penis te hebben(gave woordspeling
)
Uh... Je weet dat het niet live is?quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:31 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Wat doe je hier nog gek... Je bent allang op TV
Je gaat toch wel kijken als je op tv komt?quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:32 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Uh... Je weet dat het niet live is?
Blijkbaar ben ik idd horny, check dit gesprek maar...quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:18 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Waar blijven de bewijzen dat je daadwerkelijk zo horny bent?
HOER!!!!!!quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:38 schreef Black_Horny_Girl het volgende:
[..]
Blijkbaar ben ik idd horny, check dit gesprek maar...
Ik verveel me....
Pics willen we zien!quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:38 schreef Black_Horny_Girl het volgende:
[..]
Blijkbaar ben ik idd horny, check dit gesprek maar...
Ik verveel me....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |