06-480728XXquote:Op zondag 4 oktober 2009 06:30 schreef roelke87 het volgende:
Welke geile chick belt mij of zal ik bellenbij serieuze interesse telefoonnummer of skypenaam beschikbaar
Probeer ze alle 100 maar...quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:48 schreef roelke87 het volgende:
[..]
dat zijn slechts 100 mogelijkheden, weet je zeker dat je dat nummer wil laten staan
ahhhh geef me een hintquote:Op maandag 5 oktober 2009 02:02 schreef Black_Horny_Girl het volgende:
[..]
Probeer ze alle 100 maar...
Wat is je nr?quote:Op maandag 5 oktober 2009 02:03 schreef roelke87 het volgende:
[..]
ahhhh geef me een hint
Je mag mij ook wel bellen hoor
quote:Op maandag 5 oktober 2009 02:25 schreef roelke87 het volgende:
Jawel is wel goed hoorMag best
Mocht ik niet opnemen kun je altijd berichtje achterlaten
Een beetje? je bent heel erg stout geweest...quote:
Stout gewest? Hoequote:Op maandag 5 oktober 2009 02:42 schreef Black_Horny_Girl het volgende:
[..]
Een beetje? je bent heel erg stout geweest...
En ik denk dat ik dat wel kan verhelpen met een paar flinke zweepslagen
Of heb je liever een flink pak billenboek?quote:Op maandag 5 oktober 2009 02:42 schreef Black_Horny_Girl het volgende:
[..]
Een beetje? je bent heel erg stout geweest...
En ik denk dat ik dat wel kan verhelpen met een paar flinke zweepslagen
Mevrouw, ik heb de indruk dat u seksueel getinte opmerking richting mijn persoon aan het maken bent.quote:Op maandag 5 oktober 2009 02:43 schreef Black_Horny_Girl het volgende:
[..]
Of heb je liever een flink pak billenboek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
euhhhh doe de zweep dan maarquote:Op maandag 5 oktober 2009 02:45 schreef Black_Horny_Girl het volgende:
[..]
Vraag me niet hoe... maar je bent stout geweest.
Wat kies je? Zweepslagen of billenkoek?
Oh nee, maar begin wel moe te wordenquote:Op maandag 5 oktober 2009 02:55 schreef Black_Horny_Girl het volgende:
Ben je nu in een keer bang voor me geworden?![]()
Welterustenquote:Op maandag 5 oktober 2009 02:58 schreef roelke87 het volgende:
[..]
Oh nee, maar begin wel moe te worden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |