quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:07 schreef Zipportal het volgende:
Sowieso mensen die er even voor gaan zitten.![]()
![]()
Gewoon boven de pot hangen, je kont legen en weer wegwezen. Mensen die zitten, en er een heel uitje van gaan maken.
made me lauf oud loutquote:
Nee zo'n pot met die plons voorin danquote:
Ja dat is nog erger, als het zo'n platgedrukte pot is waarbij het water kenkerhoog staatquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:42 schreef Kerol het volgende:
Ik word ook altijd chagrijnig als mijn lul weer in het water hangt.
Goedkoop derdewereldland keramiekproduct, made in Poland oid.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:12 schreef TimKuik het volgende:
Herkenbaar
Waarom hebben mensen zulke WC's?
Hoe krijg je dat voor elkaar? Of blijf jij zitten tijdens het veegproces?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:53 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Nee zo'n pot met die plons voorin dan![]()
Zit je in je eigen stront te graaien tijdens het vegen
Hij veegt denk ik van voren ipv van achteren, zoals vrouwen doen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:15 schreef cvboer het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar? Of blijf jij zitten tijdens het veegproces?
dan heb je een kleinequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:09 schreef Repeat het volgende:
Heel herkenbaar. Soms pis ik ook per ongeluk tussen het porselein en de bril door, zit alle zeik in je broek en op de vloer
Nat worden als je doorspoelt?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:59 schreef skattebaut het volgende:
TS heeft volledig gelijk.
Heb het zelf ook al vaak mogen ervaren dat mijn geval tegen het koude porselein kletste.
Zelfs al eens gehad dat ik ergens op een pot opeens een dikke pluis stof aan mijn ei... l had hangen. gvdgvd. zo goor.
Andere nadelen van wcpotten zijn:
*Te schuin toelopende zitvlakken waardoor je reet ahw bij elkaar gedrukt word.
*Alle soorten plonspotten, grrr.
*potten die het "product" niet fatsoenlijk weg spoelen.
Potten die zo hard spoelen dat je er nat van wordt.
Etc.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |