quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:11 schreef Hagelkaas het volgende:
waardoor mijn lul tegen de rand aandrukt als ik ga schijten.
Thuis heb ik gewoon een heerlijke royale WC-pot waarop kakken een waar genot is! Helaas moet ik ook wel eens buiten de deur een neger laten bobsleeën, en dan ben ik dus gedwongen om gebruik te maken van een onbekend toilet. Het probleem is dat deze toiletpotten vaak van een zeer klein formaat zijn, waardoor tijdens het schijten mijn klabanus tegen de binnenkant van de pot aandrukt
Dit probleem is enkel te verhelpen door het ongemakkelijk naar achteren duwen van mijn elfde vinger, wat ongelooflijk oncomfortabel kakt, terwijl dit juist een genot behoort te zijn
Situatieschets inclusief verduidelijkende vergrotingen:
[ afbeelding ]
"een neger laten bobsleeën"
"klabanus"
"mijn elfde vinger"
quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:16 schreef 9611Niels het volgende:
Het naar achteren duwen van je lul is een essentiëel onderdeel van het schijten.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:21 schreef dabadbass het volgende:
Eensch met klacht, wij grote penismannen weten waar het over gaat
een neger laten bobsleeën
waardoor tijdens het schijten mijn klabanus tegen de binnenkant van de pot aandrukt
mijn elfde vinger
Bedankt voor de compelementenquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:20 schreef tisauch het volgende:
Mooi zondagavond-topic.![]()
Aardige paintskills Ts.
Kan je dit volstrekt onduidelijke hersenspinsel verduidelijken met een foto paint?quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:09 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Dit is te verhelpen door eerst staand te pissen en dan door middel van wc papier de boel af te dekken
Bedankt. Zonder dit zou het topic waardeloos zijn.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:38 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Bedankt voor de compelementen![]()
Tevens een foto van mijn eigen, royale, toilet:
[ afbeelding ]
Bazentoilet
Een bazen toilet met een houten wc-bril?quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:38 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bazentoilet
quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:45 schreef J.Herrer het volgende:
Herkenbare klacht, maar damn... die paint![]()
Ja dude, plastic is voor paupers, daarom beginnen beide woorden ook met een P, dûûhquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:42 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Een bazen toilet met een houten wc-bril?
Snel warm hoorquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:42 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Een bazen toilet met een houten wc-bril?
haha, ik moest laggenquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:54 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Ja dude, plastic is voor paupers, daarom beginnen beide woorden ook met een P, dûûh
Hout is voor homo's, daarom beginnen beide woorden ook met een H, dûûhquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:54 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Ja dude, plastic is voor paupers, daarom beginnen beide woorden ook met een P, dûûh
plonsquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:38 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bazentoilet
Ja, maar omdat ik tegenwoordig vrij ver naar achteren op het toilet zit glijdt mijn negert eerst langs de achterkant van de pot, waarna hij soepel doch ferm de waterspiegel doorbreekt en doorsteekt naar de bodem des pots.quote:
quote:Ick heb eenen plonschert, waarbij ik waarlijck mijner drollen in den waater deeponeer! Helaasch egter heb ick schlechtsch den abilitijt om één of enkelen keeren in den weeck het klijnschte kaemertje te bezoecken, waardeaur den schijtheaup greautesck isch. Mijner aersch schlechtsch half oopen laeten schtaen isch dan oock cheenen optie. Dickweilsch komt het voor dat den kloo mijner uitwerpschelen niet slickt, wat eenen overstrooming tot gevolch heeft. Verslaegen, edoch fier kijck ick dan neer op het zojuischt gekreeerde schlachvelt, waarbei ick mijn drol eenen gepaschten saluut verschaf. Hij gaf zich immersch niet zonder schlag ofde stoot gewonnen. Opcheweckt ende vol goede moet ga ick dan aan den schlag met den zwabber ende zeem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |