quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:13 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
dan kan je nu 2x dezelfde maaltijd eten.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:26 schreef remmertjuh het volgende:
En als je moet poepen met je automatisch zeiken EN DAT WIL VERDOMME NIET MET EEN STIJVE!
Mijn penis = jouw god. Je weet het.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:12 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
wat doe je mijn topic ondermijnen, met je penis.
Die lul aan de draaitafels iedere keer?quote:
Misschien is de Dirty Sanchez iets voor je:quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:26 schreef Nikmans het volgende:
Wat ik altijd doe is mijn hand onder mijn ster houden en dan mijn stijve penis insmeren met de uitwerpselen.
Hahaha, ik moet altijd zo lachen als me vriend loopt te schelden op de wc!quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:26 schreef remmertjuh het volgende:
En als je moet poepen met je automatisch zeiken EN DAT WIL VERDOMME NIET MET EEN STIJVE!
quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:42 schreef Peachy. het volgende:
[..]
Hahaha, ik moet altijd zo lachen als me vriend loopt te schelden op de wc!
Dat.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:45 schreef speknek het volgende:
Gewoon alvast gaan fappen, en zo dan net op het hoogtepunt die harde boomstronk die langs je prostaat glijdt. Zaligheid.
(no homo)
Bedankt voor de tip, ik zal het zeker proberen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:45 schreef speknek het volgende:
Gewoon alvast gaan fappen, en zo dan net op het hoogtepunt die harde boomstronk die langs je prostaat glijdt. Zaligheid.
(no homo)
wat zal je moeder nu wel niet van je vinden.quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:02 schreef Oldenzaal het volgende:
Nu heb ik dit topic tussen mijn Actieve Topics
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |