Dan mag ie bewijzen dat ik het was en dat ik het met opzet heb gedaan.quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:37 schreef zoalshetis het volgende:
ts. het mooie is dat ie jou in de ogen heeft gekeken. hij weet hoe je er uit ziet en zal vast op de loer liggen ivm verzekering en wellicht ook om je benen te breken.
QFTquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:49 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Aan iemands auto komen is spelen met vuur, hè. Verbaast me dat hij niet uitstapte...
Oeh.. Oogcontactquote:Op maandag 5 oktober 2009 18:37 schreef zoalshetis het volgende:
ts. het mooie is dat ie jou in de ogen heeft gekeken. hij weet hoe je er uit ziet en zal vast op de loer liggen ivm verzekering en wellicht ook om je benen te breken.
S vast niet zo moeilijk om dat te bewijzen aangezien je het rondbazuint op het wereldwijde webquote:Op maandag 5 oktober 2009 18:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan mag ie bewijzen dat ik het was en dat ik het met opzet heb gedaan.
Deuk of een mensenlevenquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:14 schreef t1m0k het volgende:
Ik merk dat TS denkt dat zijn actie gerechtvaardigd is omdat de chauffeur duidelijk zonder duidelijke reden zich niet aan de regels hield. Ik heb ook een gruwelijke hekel aan automobilisten en vooral de instelling van 'ik ben belangrijker dan fietsers' die ze vaak hebben, maar ik ben het niet eens met TS. Staat een deuk in een auto nou echt in verhouding tot doorrijden bij een zebrapad? Niet echt, hé? De kosten die je hebt gemaakt door zijn auto tebeschadigen zullen waarschijnlijk niet te min zijn, en daar mag hij nu voor opdraaien. Een beter idee was om de auto aan te houden en de chauffeur er even kalm op te wijzen dat je van mening was dat hij niet goed handelde. Door een deuk in z'n auto te schoppen laat je eigenlijk alleen maar zien dat je geen haar beter bent dan die chauffeur zelf.
Ja want zoiets gaat per ongelukquote:Op maandag 5 oktober 2009 18:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan mag ie bewijzen dat ik het was en dat ik het met opzet heb gedaan.
Op zuid kwam mijn boodschappentas met redbull-blikjes dan altijd in aanraking met de auto.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:38 schreef Metatron het volgende:
[..]
Dan is het verhaal toch heel simpel dat TS aan de kant moest springen voor een aso die op hem inreed, en dat daarbij helaas zijn voet in contact kwam met het voertuig van betreffende aso.
Laat de aso in de auto maar eens uitleggen dat dat NIET het geval was, terwijl TS overduidelijk op een zebrapad liep, en betreffende aso het kennelijk te veel gevraagd vond om te stoppen.
Niets.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:48 schreef Shoombak het volgende:
Wat geeft jou het recht om een deuk in die auto te schoppen omdat hij een verkeersregel overtreedt?
Heilig boontje. Iedereen doet wel eens iets verkeerd in het verkeer, per ongelijk of niet - vernieling is iets doelbewusts (altijd) en is gewoon een zwaktebod. Je had het ook gewoon met een scheldkanonnade kunnen oplossen, ipv iets doelbewust te vernielen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Niets.
Wat geeft hem het recht om een verkeersregel te overtreden?
Je zou het wel als liefste doen volgens mijquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:59 schreef zoalshetis het volgende:
als ik een fietser een fout zie maken, rijd ik zijn fiets toch ook niet in de kreukels?
Klopt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:58 schreef JeMoeder het volgende:
vernieling is iets doelbewusts (altijd) en is gewoon een zwaktebod.
en dat baseer jij op wat?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:02 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Je zou het wel als liefste doen volgens mij
Nee. Hoelang heb je plantsoentjes moeten schoffelen? Ik neem aan dat die persoon aangifte heeft gedaan wegens mishandeling.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:03 schreef El_Liberaliste het volgende:
De persoon die ditzelfde bij mij flikte vorig jaar, heeft er een deukje in zijn gezicht aan overgehouden.
Was jij dat TS?
Dus als jij tegen mij aanrijd met je fiets, mag ik naar je huis lopen, je tv van de muur trekken en die naar de tering gooien op de stoep?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Klopt.
Helaas is een voetganger in zo'n situatie altijd de zwakkere partij. De automobilist zit lekker in z'n koekblik. Hij heeft hooguit een deuk als ie iemand aanrijdt. Hij kan wegrijden zonder het slachtoffer (aangereden of niet) te spreken.
De voetganger kan dat niet. Uitschelden kan niet, omdat de automobilst in z'n auto zit en/of wegrijdt. Aangifte doen bij politie kan niet, omdat er niet genoeg getuigen zijn die een verklaring willen afgeven en omdat politie er niks mee doet. Het enige dat mogelijk is, is middelvinger opsteken of een tik op de auto geven.
Ja, da's zwak. Ben ik met je eens.
Aan de andere kant is het ook een zwaktebod van de automobilist dat hij niet uitstapt en gewoon doorrijdt en niet zijn verantwoordelijkheid neemt door zijn excuses aan te bieden.
Ik vind dat hij en ik quite staan.
En jij loopt zeker nooit door een rood voetgangerslicht?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Niets.
Wat geeft hem het recht om een verkeersregel te overtreden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |