abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 oktober 2009 @ 18:37:39 #76
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_73398833
ts. het mooie is dat ie jou in de ogen heeft gekeken. hij weet hoe je er uit ziet en zal vast op de loer liggen ivm verzekering en wellicht ook om je benen te breken.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_73399053
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 18:37 schreef zoalshetis het volgende:
ts. het mooie is dat ie jou in de ogen heeft gekeken. hij weet hoe je er uit ziet en zal vast op de loer liggen ivm verzekering en wellicht ook om je benen te breken.
Dan mag ie bewijzen dat ik het was en dat ik het met opzet heb gedaan.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_73399177
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 17:49 schreef OldJeller het volgende:
[..]

Aan iemands auto komen is spelen met vuur, hè. Verbaast me dat hij niet uitstapte...
QFT
pi_73403584
Om wat voor auto gaat het hier?
pi_73404361
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 18:37 schreef zoalshetis het volgende:
Oeh.. Oogcontact

je hebt overigens wel een goed punt. Als die kerel TS zijn benen breekt kan TS ook niet meer pogen over te steken voor de auto langs
Blaze with the fire that is never extinguished
pi_73405572
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 18:45 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

S vast niet zo moeilijk om dat te bewijzen aangezien je het rondbazuint op het wereldwijde web
Ik bedoel, hoeveel mensen met een rode auto maken zoiets nou mee op dezelfde dag.
pi_73408526
Ik merk dat TS denkt dat zijn actie gerechtvaardigd is omdat de chauffeur duidelijk zonder duidelijke reden zich niet aan de regels hield. Ik heb ook een gruwelijke hekel aan automobilisten en vooral de instelling van 'ik ben belangrijker dan fietsers' die ze vaak hebben, maar ik ben het niet eens met TS. Staat een deuk in een auto nou echt in verhouding tot doorrijden bij een zebrapad? Niet echt, hé? De kosten die je hebt gemaakt door zijn auto tebeschadigen zullen waarschijnlijk niet te min zijn, en daar mag hij nu voor opdraaien. Een beter idee was om de auto aan te houden en de chauffeur er even kalm op te wijzen dat je van mening was dat hij niet goed handelde. Door een deuk in z'n auto te schoppen laat je eigenlijk alleen maar zien dat je geen haar beter bent dan die chauffeur zelf .
  maandag 5 oktober 2009 @ 22:51:31 #83
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_73410060
Als ik toevallig bij een hotdogkraam werkte die er in de buurt stond en er stapte iemand uit die ruzie met TS zoch zou ik die automobilist toch ff de tyfus in hebben getrapt, verrekte hond!
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  maandag 5 oktober 2009 @ 22:53:28 #84
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_73410126
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 22:14 schreef t1m0k het volgende:
Ik merk dat TS denkt dat zijn actie gerechtvaardigd is omdat de chauffeur duidelijk zonder duidelijke reden zich niet aan de regels hield. Ik heb ook een gruwelijke hekel aan automobilisten en vooral de instelling van 'ik ben belangrijker dan fietsers' die ze vaak hebben, maar ik ben het niet eens met TS. Staat een deuk in een auto nou echt in verhouding tot doorrijden bij een zebrapad? Niet echt, hé? De kosten die je hebt gemaakt door zijn auto tebeschadigen zullen waarschijnlijk niet te min zijn, en daar mag hij nu voor opdraaien. Een beter idee was om de auto aan te houden en de chauffeur er even kalm op te wijzen dat je van mening was dat hij niet goed handelde. Door een deuk in z'n auto te schoppen laat je eigenlijk alleen maar zien dat je geen haar beter bent dan die chauffeur zelf .
Deuk of een mensenleven

Denk daar maar over na.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_73410183
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 18:45 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ja want zoiets gaat per ongeluk
En dat jij er niet van houdt geeft je nog niet het recht eigen rechter te spelen.

Wat ben jij een hufterig miezerig mannetje zeg, GADVERDAMME
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 08:56:14 #86
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_73415826
Soms is het ook niet echt te zien of iemand gaat oversteken of niet maargoed, om dan een deuk in iemand auto te trappen je staat als voetganger sneller stil dan een auto, dat weet je zelf ook wel. Neemt niet weg dat er inderdaad genoeg asociale paupers rondrijden die allemaal een nekschot mogen krijgen natuurlijk.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  Moderator dinsdag 6 oktober 2009 @ 09:11:38 #87
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_73416105
Tering, wat is TS Stoer

Wat een held
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 09:40:43 #88
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_73416726
Ik zag vanmorgen een auto rijden met een deuk erin, dat zal 'm wel geweest zijn !
zzz
pi_73419645
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 15:38 schreef Metatron het volgende:

[..]

Dan is het verhaal toch heel simpel dat TS aan de kant moest springen voor een aso die op hem inreed, en dat daarbij helaas zijn voet in contact kwam met het voertuig van betreffende aso.

Laat de aso in de auto maar eens uitleggen dat dat NIET het geval was, terwijl TS overduidelijk op een zebrapad liep, en betreffende aso het kennelijk te veel gevraagd vond om te stoppen.
Op zuid kwam mijn boodschappentas met redbull-blikjes dan altijd in aanraking met de auto.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_73419735
Wat geeft jou het recht om een deuk in die auto te schoppen omdat hij een verkeersregel overtreedt?
pi_73419769
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 11:48 schreef Shoombak het volgende:
Wat geeft jou het recht om een deuk in die auto te schoppen omdat hij een verkeersregel overtreedt?
Niets.
Wat geeft hem het recht om een verkeersregel te overtreden?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  Redactie Frontpage dinsdag 6 oktober 2009 @ 11:58:18 #92
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_73419974
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 11:50 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Niets.
Heilig boontje. Iedereen doet wel eens iets verkeerd in het verkeer, per ongelijk of niet - vernieling is iets doelbewusts (altijd) en is gewoon een zwaktebod. Je had het ook gewoon met een scheldkanonnade kunnen oplossen, ipv iets doelbewust te vernielen.

Ik vind ook dat de automobilist hier fout zit (als ik naar je OP kijk) - maar dat geeft je niet het recht iemand anders' eigendom te vernielen.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 11:59:32 #93
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_73420002
als ik een fietser een fout zie maken, rijd ik zijn fiets toch ook niet in de kreukels?
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 12:02:00 #94
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_73420074
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 11:59 schreef zoalshetis het volgende:
als ik een fietser een fout zie maken, rijd ik zijn fiets toch ook niet in de kreukels?
Je zou het wel als liefste doen volgens mij
pi_73420117
De persoon die ditzelfde bij mij flikte vorig jaar, heeft er een deukje in zijn gezicht aan overgehouden.
Was jij dat TS?
pi_73420135
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 11:58 schreef JeMoeder het volgende:
vernieling is iets doelbewusts (altijd) en is gewoon een zwaktebod.
Klopt.
Helaas is een voetganger in zo'n situatie altijd de zwakkere partij. De automobilist zit lekker in z'n koekblik. Hij heeft hooguit een deuk als ie iemand aanrijdt. Hij kan wegrijden zonder het slachtoffer (aangereden of niet) te spreken.
De voetganger kan dat niet. Uitschelden kan niet, omdat de automobilst in z'n auto zit en/of wegrijdt. Aangifte doen bij politie kan niet, omdat er niet genoeg getuigen zijn die een verklaring willen afgeven en omdat politie er niks mee doet. Het enige dat mogelijk is, is middelvinger opsteken of een tik op de auto geven.
Ja, da's zwak. Ben ik met je eens.
Aan de andere kant is het ook een zwaktebod van de automobilist dat hij niet uitstapt en gewoon doorrijdt en niet zijn verantwoordelijkheid neemt door zijn excuses aan te bieden.

Ik vind dat hij en ik quite staan.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 12:05:03 #97
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_73420164
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 12:02 schreef Keiichi het volgende:

[..]

Je zou het wel als liefste doen volgens mij
en dat baseer jij op wat?
pi_73420168
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 12:03 schreef El_Liberaliste het volgende:
De persoon die ditzelfde bij mij flikte vorig jaar, heeft er een deukje in zijn gezicht aan overgehouden.
Was jij dat TS?
Nee. Hoelang heb je plantsoentjes moeten schoffelen? Ik neem aan dat die persoon aangifte heeft gedaan wegens mishandeling.
  Redactie Frontpage dinsdag 6 oktober 2009 @ 12:05:14 #99
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_73420171
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 12:04 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Klopt.
Helaas is een voetganger in zo'n situatie altijd de zwakkere partij. De automobilist zit lekker in z'n koekblik. Hij heeft hooguit een deuk als ie iemand aanrijdt. Hij kan wegrijden zonder het slachtoffer (aangereden of niet) te spreken.
De voetganger kan dat niet. Uitschelden kan niet, omdat de automobilst in z'n auto zit en/of wegrijdt. Aangifte doen bij politie kan niet, omdat er niet genoeg getuigen zijn die een verklaring willen afgeven en omdat politie er niks mee doet. Het enige dat mogelijk is, is middelvinger opsteken of een tik op de auto geven.
Ja, da's zwak. Ben ik met je eens.
Aan de andere kant is het ook een zwaktebod van de automobilist dat hij niet uitstapt en gewoon doorrijdt en niet zijn verantwoordelijkheid neemt door zijn excuses aan te bieden.

Ik vind dat hij en ik quite staan.
Dus als jij tegen mij aanrijd met je fiets, mag ik naar je huis lopen, je tv van de muur trekken en die naar de tering gooien op de stoep?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Moderator dinsdag 6 oktober 2009 @ 12:06:26 #100
9859 crew  Karina
Woman
pi_73420201
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 11:50 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Niets.
En jij loopt zeker nooit door een rood voetgangerslicht?

En de bestuurder was wel aso inderdaad (als hij het met opzet deed), maar tegen een auto aantrappen is zeker niet aso?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')