Ik wilde kijken of ik nou de enige ben die "chick" koppelt aan mooie vrouwen, daarom een GIS gedaan, en jawel. Met hier en daar dus "uitzonderingen". Ik zal het er even bijzetten.quote:
Dus ik ben raar, zielig en probeer hip te zijn?quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:24 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Jezelf -girl noemen is gewoon raar zielig-hip-proberen-te-zijn...
quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:30 schreef Black_Horny_Girl het volgende:
[..]
Dus ik ben raar, zielig en probeer hip te zijn?
[..]
Of Elroy erachterquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:28 schreef ufopiloot het volgende:
Cruise voor je naam zetten, dát is pas triest.
[..]
Je hebt gelijk...zo raar is het niet. fixedquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:30 schreef Black_Horny_Girl het volgende:
[..]
Dat is triest...quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:34 schreef Black_Horny_Girl het volgende:
[..]
Wat is daar raar, zielig en hip aan?
Laat jij je nu beinvloeden door een internetnegerin?quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:34 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk...zo raar is het niet. fixed
Tenzij het een zelfbedachte concrete omschrijving van uw eigen persoon is.quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:30 schreef Black_Horny_Girl het volgende:
[..]
racist, jij bent pas triestquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:36 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat is triest...
[..]
Laat jij je nu beinvloeden door een internetnegerin?
quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:38 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/user/135741:
NL_NL_NL_NL_TERRORTRUTJE_NL_NL_NL_NL
Wat hoort in het bovenstaande rijtje niet thuisquote:Favoriete genres: hardcore, industrial hardcore, speedcore, terror, trance
Want bij het werkuh wil ik wel een kleurtjuh krijguhnquote:
Trance!quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:42 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
[..]
Wat hoort in het bovenstaande rijtje niet thuis
Nee, jouw naam is meer een pleonasme.quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:30 schreef Black_Horny_Girl het volgende:
[..]
jij bent gewoon een trieste negerquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:30 schreef Black_Horny_Girl het volgende:
[..]
Vooral dat "horny" is vrij triest.quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:30 schreef Black_Horny_Girl het volgende:
Ben je geilquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:34 schreef Black_Horny_Girl het volgende:
[..]
Wat is daar raar, zielig en hip aan?
Je neemt je pedopas wel mee?quote:
Eh, ok.quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:35 schreef fs180 het volgende:
[..]
Niets, hardcore maak je met instumenten
quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:14 schreef Elixabete het volgende:
[..]
jij bent gewoon een trieste negerIN
Bad boys 4life swa tantoe disssssssss.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:19 schreef Fascination het volgende:
Zeer terechte klacht, erg tenenkrommend. Hetzelfde geldt overigens voor jongens die zichzelf "hunk", "bad boy" of iets in die trant noemen.
Zeker wel!quote:
erh?quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:00 schreef NoBody122 het volgende:
TS probeert stiekem een zelfbedachte afkorting te introduceren op internet
Als ze dat zeggen bedoelen ze eigenlijk dat ze niet met goede argumenten kunnen komen in een ruzie: "ja, maar het is gewoon omdat ik het zeg!"quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:16 schreef kingmob het volgende:
Vrouwen die zichzelf bitch noemen of waar je "echt geen ruzie mee moet hebben" vind ik nog veel tenenkrommender
quote:
GIS? Dat is al aardig ingeburgerd.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:00 schreef NoBody122 het volgende:
TS probeert stiekem een zelfbedachte afkorting te introduceren op internet
Groups and Individuals ******quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:53 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
GIS? Dat is al aardig ingeburgerd.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:58 schreef SamStar het volgende:
[..]
...
Gaylord Information Systems ****
...
Oh je bent geen negerin? Wat ben je dan een roetmop?quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:41 schreef Black_Horny_Girl het volgende:
[..]
racist, jij bent pas triest
Bij jou wellichtquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:53 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
GIS? Dat is al aardig ingeburgerd.
Ik heb het volgens mij van Fark of ergens uit de grafische industrie. Geen idee. Maar het is een handige afkortingquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 07:29 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Bij jou wellichtNiet bij mij
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:01 schreef TubewayDigital het volgende:
terechte klacht, of "lekker wijf ", klinkt nog ordinair ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |